Ovulatie en temperatuur deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Julia mijn ks wordt gepland in week 38-39.
    Of eerder mocht ik weeen krijgen ;)

2. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Ohw wat goed Rogijuli dat jullie al over zijn!

Goldfishie wie weet toch nog met een klapper van een test het nieuwe jaar in......niets is onmogelijk stond er op het fortune cookie die ik van mijn dochter kreeg.;) wie weet geld het voor ons allebei.

Julias en Julia bij jullie begint het ook al op te schieten toch?

Deedee de laatste loodjes. .....wat vreselijk spannend!

Hier iets minder actief meegekletst op het forum vanwege de drukte en onze jongste haar verjaardag. ....het gaat zo snel allemaal lijkt het wel :$

maar met deze 2 weken vakantie moet het lukken om weer wat actiever mee te babbelen :D

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Deedeebowtie meis je bent de eerste waarschijnlijk komt nu wel heel dichtbij.

Hè dames hoop geplande ks, ik kan er niet over meepraten. Kies voor thuisbevalling (als alles goed verloopt) en woon op 3 minuten rij afstand van zkh 1 en 10 minuten rij afstand van academisch zkh dus kan ook met gerust hart kiezen voor thuisbevalling. We zijn zo in het zkh mits nodig. Speelt denk ik wel een rol in de keuze.

Rogijuli fijn dat alles over is. Nu nog ff de puntjes op de i en genieten maar. (Languit op de bank) :D

4. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles zo snel verloopt rogijuli!

Op de planning staat een thuis bevalling maar ook wij zitten vrij dicht bij het ziekenhuis mocht het nodig zijn.

Pfff gisteren echt mn dag niet. Eerst naar de stad, vergeet ik de helft van de dingen die ik nodig heb om in te leveren. Daarna mijn ouders naar het vliegveld brengen. Sta ik op de terug weg voor het stoplicht rijd mijn voorganger ineens achteruit omdat hij op de verkeerde baan stond. Auto geramd.. nog nooit zo'n formulier ingevuld kom ik thuis zie ik dat de helft ontbreekt en om het nog fijner te maken heb ik kou gevat. De keelpijn is al gearriveerd, dus slecht geslapen. Kon ook niet goed liggen omdat in elke houding frummel wel aan het protesteren was. Hopelijk vandaag een herkansing en dalijk een zak anta flu inslaan :(

5. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Hier ook 7 min van een ziekenhuis.. Maar ben daar bij mijn eerste inleiding zo raar behandeld dat ik er nooit meer op de kraamafdeling wil liggen. Fert doe ik er wel maar gelukkig kan ik dat los zien..das ook op een heel andere verdieping. In geval van echte nood ga ik dr heus wel heen..maar als ik t ook maar enigszins kan vermijden doe ik dat.. Jsmmer dat het zo moet gaan..maar ja..

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahh balen zo'n nare ervaring! Ik moet zeggen dat ik na de bevalling met verloskundige en kraamhulp nog naar de verloskamer moest voor hechten intern gynaecoloog, maar ik ze daar ook erg bot en onvriendelijk vond. Hoop dus van harte het deze keer te vermijden ;)

7. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Heh wat fijn dat de verhuizing goed is verlopen Rogi!
    Heerlijk alles over op tijd voor de bevalling!

Dracaena wat een rot dag! Hopelijk zijn de ontbrekingen in het formulier nog op te lossen. Vergeet de tissues niet in te slaan en iets voor in de nacht als je wakker wordt. Minimentosjes van King werkte voor mij goed en gaat ook fijn met maagzuur ;)

Wat naar die vervelende ervaringen in het ziekenhuis.
    Ik ben blij dat ze voor mij op deze locatie alleen maar lief zijn. Hopelijk tijdens de bevalling en daarna ook! Ik moet natuurlijk maar afwachten wie er bij zal zijn. Maar ik heb er wel vertrouwen in op voorhand.

8. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik ben juist kei blij met mijn ziekenhuis. Ze hebben er ook fijne prive kraamkamers. Nou ja heb niet echt keus. Moet toch in het zh bevallen.

Gisteren even slecht moment. Zit met een clubje van zp nu op fb en een meid was over haar bevalling aan het vertellen. Net of ik mijn verhaal van 4 jaar terug las. Kwam keihard binnen. Ben stiekem ook wel een klein beetje bang. Schuif het iedere keer voor me uit. Niet handig met nog 8 dagen op de teller.

9. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Wat fijn dat de verhuizing zo goed is gegaan Roguli! Dat zal wel een hoop stress schelen. Hopelijk voelt het snel als thuis.

Hier goede ervaring met het bevallen in het ziekenhuis. Mag ik vragen wat er is gebeurd Deedeeboetie? Of heb je het daar liever niet over? Misschien helpt het juist om er niet over na te denken enneh zo blanco mogelijk in te gaan. Hopelijk wordt het nu een betere ervaring.

Jeetje dracaena, wat een rot dag! Zelf nergens last van?

10. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Zelf gelukkig ok behalve een flinke schrik. Vandaag nog een dagje werken en dan drie daagjes vrij. Kunnen we weer bij tanken :p

11. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Het is hier inderdaad spannend aan het worden met al die zwangeren, leuk.
    Ik ben dus twee geleden gestopt met de pil en had dit weekend mega buikpijn en heb maandag wat bloederig slijm verloren....gek. Een test gedaan, omowit natuurlijk. Omdat ik niet weet waar ik nu in mijn cyclus zit ga ik toch maar tempen. Vandaag 36.7c. Ik sit denk ik ergens voor mijn eisprong. Ik ga dit keer FF inzetten.
    Weten jullie op welke pagina Mamalap haar ff presentatie heeft staan?

12. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Grrr..dames al weer flink aan het hoesten..Baal dr verschrikkelijk van. Ik dacht dat t over aan het gaan was en nu ga ik gewoon een 2e ronde in! Als het na nieuwjaar nog niet over is ga ik maar eens naar de HA.. Geen zin in rondlopen met kinkhoest ofzo als ik hoogzwanger ben. Voor nu kokintjes gekocht en nog maar weer een nieuwe fles thijmsiroop..

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha ja ik!
    http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/585007-fotoles-fertility-friend-link.html

14. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Jaaaaaaa thanks! Je moet er geld voor gaan vragen, word je misschien best rijk van 😜

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Pfff hier is het drama.
    Dochter heeft griep en wordt al 2 dagen elke nacht om het uur wakker (diarree buikpijn, geen overgeven gelukkig). Ik slaap dus heel slecht.
    Maar ook overdags vergt ze heel veel aandacht waardoor de verhuizing flink achterloopt.

Met uk gaat het wel goed. Is overdags heel rustigs en begint wanneer ik op bed lig.
    Verlies veel melkachtige afscheiding en heb nu ook meer harde buiken, wat we maar even voor lief nemen.
    Nu bezig met wifi dus hopelijk werkt alles snel hier.

16. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Goedenavond dames!

Wij zijn weer terug van een paar dagen weg, het was heerlijk!! Na een stressvol jaar eindelijk een beetje kunnen ontspannen.

Wat fijn dat de overdracht is gelukt RoGiJuLi en wat ontzettend vervelend dat je dochter ziek is, ik vind er niks vervelender dan als mijn dochter ziek is, zo sneu.

Wat leuk dat je weer meekletst zonnetje! Duim voor je dat je snel zwanger bent!

17. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
  18. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ah schattig!
    Madelie hoe is het met jou? Ik mis je hier?

19. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    @SA Ja hoor dat mag. Ik heb 16 uur weeën gehad waarvan 13 weeenstorm. Het leverde alleeen niks op. Ik ben niet verder gekomen dan 5 cm. Uiteindelijk zagen ze dat S. niet goed lag en zijn navelstreng om zijn nek zat. Bij iedere wee hing ik hem als het ware op. Toen ben ik met spoed naar de ok gebracht en hebben ze hem gehaald. Ik voelde mezelf behoorlijk mislukt. De periode erna was ook helemaal niet leuk. Roze wolk heb ik nooit gehad. S. Huilde veel en bleek verborgen reflux te hebben. Ik heb dit meerdere keren aangegeven maar werd pas na een jaar serieus genomen. Toen kon het genieten pas beginnen. Ik heb inmiddels hulp en het vermoeden is dat ik toch ook iets van een pnd heb gehad. Ik kan nu gewoon niet meer doen dan het op me af laten komen.

20. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahhh wat schattig julia! :D

Rogijuli harde buiken is teken dat je het misschien iets rustiger aan moet doen :p
    Snap het wel hoor, zieke dochter, overhuizen enz het gebeurd niet allemaal vanzelf. Maar pas aub beetje op jezelf! Knuffel meid.

Julia jij ook weer aan het hoesten :( :( balen.

Monique lekker hoor paar dagen weg geweest. En zo te zitten waarschijnlijk net je eisprong gehad.

Deedeebowtie en al voortekenen? Of ga je 2016 halen denk je?

Hier te veel gedaan de afgelopen 2 dagen met kerst voor de deur. Maar morgen overdag lekker rust, mijn broertje komt eten voorbereiden morgenmiddag dus goed geregeld.
    Ik heb de laatste dagen echt flinke steken in mijn vagina en als ze hikt voel ik het erg laag. Volgens mij ligt ze met hoofd naar beneden. Mijn 1e dochter lag ook heel vroeg met hoofd naar beneden geloof wel een week of 10. Maar ja theoretisch nog ruimte genoeg dus zou zomaar volgende week anders kunnen zijn.

Deel Deze Pagina