Ovulatie en temperatuur deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.910
    15.581
    113
    Nabij Utrecht
    Duim voor je dat ze wwer lekker gaat doorslapen mamalap...
    Hier heeft R. gisteren een fles van 210/7 met rijstebloem binnen 15 min weggewerkt.
    De fles met melk en pap had een totaal inhoud van 250 cc !! :D

2. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Kan maarzo door de hitte komen. Ik heb Ali ook niet hoeven voeden op mijn werk en eenmaal thuis met 5 uur tussen de voeding had ze nog geen honger tekenen, maar heeft ze wel gedronken.

En zoals is eerder schreef had mijn meisje ook een dag of 5 dat ze in de nacht wakker werd voor een voeding, daarna was het over. Ik geloof dat het ook net iets voor de 4 maanden was. Hopelijk is het snel over en gaan de slaapjes goed! Wordt het drinken goed opgepakt en komen er snel weer nieuwe babies bij!

3. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Lastig RoGiJuLi, als hij maar iets van vocht binnen krijgt is het goed lijkt me. Maakt niet uit wat, beter dan uitdrogen.

Hopelijk werkt de rijstebloem mamalap.

Melzoe hoe gaat t? Heb je t al een beetje een plekje gegeven.

Hier heeft madam 920 ml totaal weggedronken vandaag. Medunkt dat ze volgende week niet aangekomen is met alles wat ze wegdrinkt :D

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nope 05.00 uur, zal wel een fase zijn iets met langste dagen van het jaar ofzo. Maar ff uitzingen.

Rogijuli heeft R. nog genoeg gedronken gisteren?

Dracaena fijn dat er genoeg voeding ingaat!

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.910
    15.581
    113
    Nabij Utrecht
    R heeft nog een dles opgedronken van 250 cc in totaal dus wel net genoeg gehad ;)

Balen dat het toch weer 5 uur was vanochtend ;)

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahh gelukkig Rogijuli!

Tja wij zijn gewoon al verwend vanaf 6 weken niet meer voor 06.30 wakker geweest haha

7. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Melzoe: hoe is het nu met je?

Madelie: jij zit denk ik vlak voor je ei. Lukt het deze ronde met de donor?

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

Oeh ik hoop dat je ei nog ff wegblijft Madelie.

Hier nog steeds ongi sinds vrijdagochtend ofzo en gewoon pil slikken elke avond :(

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.910
    15.581
    113
    Nabij Utrecht
    Hier nog steeds bruinverlies sinds een week ondanks de pil :(

En waarom blijft R. niet gewoon nog ff baby.... leg hem vanmiddag op de grond op zijn buik (zonder kleed) en hij komt gewoon vooruit met tijgeren/buikschuiven :$:$

Ook verdunde diksap gegeven maar hij vond de koude speen lekkerder om op te bijten :D wel af en toe een slokje genomen hoor ;)

10. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Nog maar een heeeeel licht streepje op de ovulatietest, dus hoop op een heeeel laat ei dit keer ;)

11. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Hoop het ook Madelie. Wanneer is je donor weer terug?

Nou in het begin al moeite gehad om M. aan de fles te krijgen nu hebben we hetzelfde met eten. Braaf met groente begonnen net als bij S. Alleen S. at meteen alles en M. vindt wortels nog wel te doen maar ik heb hem al bloemkool, broccoli, bruine bonen, peulen en sperziebonen aangeboden maar hij vindt het niks. Na twee hapjes denkt hij bekijk het maar! Uiteindelijk ook maar met wat fruit gestart en dat is dan geen enkel probleem. Ohoh dat wordt nog wat!

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.910
    15.581
    113
    Nabij Utrecht
    Wanneer is je donor weer terug van vakantie dan?
    Im blijf duimen dat je ei nog ff lekker weg blijft.

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.910
    15.581
    113
    Nabij Utrecht
    Hahaha favo dus toch het zoete van fruit :)
    Maar ik heb bruine bonen met appeltjes. Vind hij dat ook niet lekker dan? Is iets zoeter dan bruine bonen alleen.

14. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Volgende week maandag volgens mij is hij weer terug.

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.910
    15.581
    113
    Nabij Utrecht
    Mamalap, werd B weer zo vroeg wakker of slaapt ze nu nog heerlijk?

Hij wordt R. dagelijks gewoon weer om 5.30 wakker voor zijn speen sinds ik weer de Forte gebruik.
    En dan kan ik zijn eerste fles rekken tot 6.30 :D

Madelie. Ik duum dat je ei woensdag pas komt en hoop dat hij luistert ;)

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Dus we gaan voor cd 20 eisprong!

Ik dacht gisteren die dochter van mij zal toch niet al de rare slaapfratsen van haar vader hebben. Die slaapt met dit weer met dekbed tot onder de kin. Ik had B. De afgelopen dagen Met rompertje in de mouwloze slaapzak gelegd zoals moet met 26 graden op haar kamer.
    Nou gisteren zo'n dunne bolero met lange mouwen aan bij haar af en toe gevoeld en nee ze voelde niks te warm. Nou ik ook naar bed 23.45 uur en 06.45 ging mijn wekker en B. Sliep nog :D we hebben haar net wakker gemaakt voor de fles :D

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.910
    15.581
    113
    Nabij Utrecht
    Wat heerlijk dat ze nu weer heeft doorgeslapen.
    Weer rijstebloem in de fles gedaan?

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja vind ze ook lekker, maar madame is al vanaf geboorte een luie drinker en zuigt niet zo hard. Dus na 80 a 90 ml krijgt ze er niks meer uit. Daarna dronk ze gisteren nog wel 90 ml gewone melk.
    Ja je leest het al, ze heeft echt al hoop rare maniertjes echt een karaktertje. Ach ze huilt voor de rest nooit wij doen altijd zingen tegenwoordig huilen is voor mietjes dan moet ze lachen joh. RaaR kind (zeg ik met volle liefde in de ogen)

19. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik geef geen potjes maar maak zelf. Maar zat al te denken om wat appelmoes te maken idd. Maar wil nog even doorzetten. Vanmorgen eerste keer aardbeien nou dat ging er achter elkaar in.

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.910
    15.581
    113
    Nabij Utrecht
    Lekkere zoete aardbeien :D

Deel Deze Pagina