Julias gelukkig niets naars met die bult aan de hand. Maar zo te horen heb je er wel wat last van. Dat zou ik anders toch nog even met de arts bespreken. En tweede donor was een idee ja. Maar waar ik die zo snel vandaag nog vandaan zou moeten trekken Geen idee.
Goldfishie super dat de cyste aan het verschrompelen is en dat er flink wat eitjes zitten. En dat het allemaal spannend blijft na de punctie zal vrees ik onderdeel van het hele gebeuren blijven omdat veel eitjes geen garantie geeft op goede bevruchtingen. Maar hopelijk dalijk allemaal kwalitatieve goed bevruchte eitjes!
Als het zo lang van te voren moet, waarom geven ze dat niet aan? Stom Hier is gewoon een uiterste aanvraagdatum Hopelijk dat je toch nog wat kan vinden!
Ja, zeker opluchting, van de huisarts moet ik het een half jaar in de gaten houden. Ze konden niets doen aan die druk en dat kon geen kwaad, behalve als ik geen adem meer kreeg natuurlijk Ik wacht het wel af en wordt het erger dan zal ik nog wel weer terug. Rogi wat ontzettend waardeloos! Is jou week vakantie nog niet vergeven dan? Bij mij zijn ze vergeten te checken en we waren er zelf niet mee bezig, dus maar moeten doen met wat er nog over was, maar gelukkig wel 2 weekjes samen. We hopen dan ook bezig te zijn met verhuizen, en met zo'n kleintje en hoge kosten voor wat we willen, slaan we het op vakantie gaan maar lekker over dit jaar. Ook geen ramp. Hopelijk kunnen jullie nog een mooi plekje vinden! Maar zo lang van te voren en dus geen plek ander vind ik wel bijzonder hoor! Madelie dat wordt inderdaad krap als je nog niemand hebt. Balen hoor!
Een meeting is zeker een goed idee! Voor mij alleen afhankelijk hoever het rijden is Goldfishie ik snap het helemaal, ik heb het ook met jou verhaal, snap er de ballen niet van met al die medicijnen maar dat is niet erg ik blijf voor je duimen! Madelie, POEP! Stom ei RoGiJuLi hij drinkt vaak toch te veel dan is het niet zo'n ramp toch? Kl*te van die vakantie. Gelukkig dat het goedaardig is Julias! B heeft afgelopen nacht voor het eerst bij opa en oma gelogeerd. En volgens mij heb ik haar neer gemist dan zij mij
Hopelijk morgen nog lage temperatuur Madelie!!!! Ohhh hier slaapt ons prinsesje nog, geweldig! Deed onze oudste met 4 a 5 maanden ook van 19.30 tot 07.30, hopelijk deze vanaf nu ook. Is toch lekkerder dan 06.45 uur
Heeeerlijk mamalap. Hier is R sinds een paar dagen weer aan het spoken. Rond 3.30 wakker. Speen en verder slapen en dan komt hij weer rond 5 uur en komt dan telkens om het kwartier :x Vanochtend om 5.45 maar bij me genomen in bed en toen samen nog tot 6.30 uur geslapen. Wel heb ik het gisteren weer op 4 flessen gedaan Om 6 uur de eerste 200 cc. Om 10.30 uur 200 cc. Om 13.30 fruithapje (heel potje ging op ). Om 16 uur 200 cc. Om 17.30 uur groentepotje Om 21 uur 280 cc papfles. Eens kjken of ik dit schema er in kan houden Ben tot de 22e elke middag vrij dus ik kan het in de middag goed regelen op deze manier
Ja is ook niet normaal hoor! En dat je er 1 zo hebt ala, maar 2 van dit soort baby's is echt niet normaal! Rogijuli hè balen dat hij dan ineens spookt, kan het dan toch niet aan die fles minder liggen?
Rogijuli heb heerlijk geslapen vrijdag. Alleen vanochtend heeft een van de katten in spookmodus gestaan en daarna werd ik heel de tijd wakker om te luisteren of dat ene geluidje misschien B. was maar uiteindelijk werd ze pas om 8 uur wakker.
Shit zeg mamalap. Hier is het lichtroze en bruin afwisselend. Vanavond weer met de pil beginnen en dan moet het binnen een paar dagen over zijn hoop ik