Dan moet je temp minimaal 3 dagen achter elkaar minimaal 0.2-0.3 graden hoger zijn dan je basaal. Noteer je je tempen ook in een grafiek, bijvoorbeeld fertility friend?? En temp je wel rectaal/via de billen? Elke dag op hetzelfde tijdstip (ook op vrije dagen) en direct na het ontwaken voor je je bed uitgaat?
Baby is alleen echt te zien met meerdere temperaturen achter elkaar. Het makkelijkst kun je ze in een app zetten en hier het kaartje laten zien. Dat kijkt wat makkelijker
GF ik snap je angsten zo goed... eerst alle hoop op iui... toen dat niet werkte moest ivf wel de oplossing zijn, maar ook dat kwam hard in je gezicht aan.... gewoon niks.... en dan vraag je je af waarom icsi dan uberhaupt wel zou gaan werken. Nou meis... ik duim me suf dat dit eindelijk hetgeen gaat brengen wat jullie zo erg verdienen!!!
Dank je wel voor je reactie. Ik heb ze opgeschreven in mijn biologische klok. Die andere app is Engels en kk kan geen Engels haha kk weet niet hoe die werkt. Ik ben helaas op dag 8 begonnen met tempraturen daarnaast gebruik ik ook ovulatietesten
Dank je wel voor je hulp. Ik weet echt niet hoe die app werkt hhh. Ik heb ze wel genoteerd bij mijn biologische app. Ik ben helaas pas op dag 8 begonnen met tempraturen. Ik gebruik ook ovulatie testen. Maar toch wil ik zeker weten van mijn eisprong
Kan je geen engels? Okay... maar er zijn ook nog andere apps. Ook in het nederlands. Maar je tempt dus wel zoals ik had aangegeven??
Goldfishie ik hoop echt dat het dit keer gaat lukken! Meh gisteren hadden ze bij de jumbo de nutrasense ha niet op voorraad dus heeft manlief de comfort meegenomen onder het mom van is toch ook 0-6 mnd... ik geprobeerd uit te leggen dat dat dus niet klopt maar helaas Geen bonnetje dus kan hem ook niet ruilen. Nu besacht ik me dat de ha geen opvolger heeft dus we ober twee mnd toch over moeten naar een andere. Of de comfort dan geen goeie opvolger is. Een nadeel er zit jhbpm in.. en op de losse nutriton kreeg ze last van krampjes. Maar terug geven doet ze nog steeds veel.. wat zouden jullie doen? Ik vraag het dinsdag nog even na bij cb voor de zekerheid.
Oh dat is lastig. Hmmm terugbrengen zonder bon gaat idd niet, maar een hele bus "weggoouen" is ook doodzonde. Wat als je het nu rustig aan gaat mengen? Misschien dat ze er dan minder krampjes van krijgt. Overigens is de reeds toegevoegde jbpm niet te vergelijken met nutriton. Nutriton verdikt de melk ook iets en de comfort is gewoon dun zoals de ha Wellicht dat ze er dan minder krampen van krijgt
Hoe lang mag je voeding mengen voor je helemaal over gaat? Bij opa en oma staat nog een buis waar voor 2 dagen aan voeding uit is. Dat zal nog wel even duren voor die op is en om daar nou van weg te gooien is ook zonde. Pas gaan mengen als dat blik half leeg is? Maar als de jhbpm in de comfort de voeding niet dikker maakt waarom zit het er dan in? Dat is toch eigenlijk de bedoeling?
Als het er al in zit wordt het pas wat steviger als het in het maagje zit volgens mij Ik heb laatst 3/4e bus hero standaard met nutrilon standaard gemengd. Dag 1 en 2 deed ik 5x hero en 1x nutrilon. Dag 3 en 4 deed ik 4x hero en 2x nutrilon Dag 5 en 6 deed ik 3x hero en 3x nutrilon Dag 7 en 8 deed ik 2x hero en 4x nutrilon Vanaf dag 9 deed ik 1x hero en 5x nutrilon net zolang totdat de hero op was. Sindsdien volledig over op nutrilon
Het voelt ook echt heel eng, voel me erg onzeker, er zijn gewoon geen garanties, het voelt zo ver weg... Weet echt niet of het wel gaat lukken... Echt zo lief van jullie voor alle medeleven!
GF het is iets waar jezelf geen invloed op kan uitoefenen en dat maakt het eng. Geen controle.... afhankelijk zijn van jouw eitjes, de geselecteerde zaadjes en de kundigheid van de laborant! Maar weet dat wat de uitslag ook zal zijn, wij hier zullen er altijd voor je zijn! En we hopen gewoon heel hard dat we het eerste bevruchtingsdansje met je kunnen gaan doen! Het cryo dansje en het tp dansje doen we daarna om af te sluiten met de klapper van alles...... de zo gewenste positieve test dans! Mennnnn dat wordt gewoon een knalfuif!!!
Als afsluiter hebben we dan de *eindelijk-is-goldfishie -zwanger -boogie Juist dus eigenlijk best snel al over, moet dat blik bij mn schoonouders toch wat sneller leeg
Zo weer in het land der levende. Goldfishie wat ongelooflijk eng weer en ja na alles wat jullie aan een pech hebben is dit gewoon eng. En dan duurt wachten heel lang. Volgens mij zijn jullie wel heel sterk na alles en kom je deze spannende dagen wel door. Ik duim heel hard dat jullie geluk nu eens komt zodat er een andere Banner gemaakt kan worden. Dracaena sorry geen verstand van voeding mengen of over gaan. Hier altijd nutrilon en nog nooit hoeven wisselen. Er staan zelfs afkortingen en namen in jouw stuk dat ik denk huh wat bedoeld ze.
Goldfischie kan mij voorstellen dat die onzekerheid slopend is. Jullie doen er zoveel moeite voor. En als je dan garantie zou kunnen krijgen dat het allemaal goed komt dan zou je er allemaal misschien nog wel lachend doorheen gaan. Gelukkig dat bij veel mensen het uiteindelijk met behandeling wel lukt. Dus je mag echt hoop houden. Maar je geduld en gevoel van zekerheid worden flink op de proef gesteld.
Ik vind jullie zo lief! Krijg er bijna tranen van, maar dat zijn ook alle emoties. Gisteravond de laatste deca gespoten en de pregnyl. Vandaag spuitvrij en dan morgen de punctie. Hoop dat de eitjes niet stiekem vandaag gaan springen. Morgenochtend stappen we rond 7 uur al in de auto om naar de VU voor manlief. We moeten daar om 8.30 uur zijn. De vorige keer ook zo gedaan en dat ging prima. Daarna om 10.30 de punctie.
Ik moet morgen werken maar zal voor je duimen Die emoties lijken me niet meer dan logisch! Het moet gewoon lukken deze ronde! En. We zijn er voor je 😘