Na 6 biochemische zwangerschappen op rij ben ik de moed enigzins aan het verliezen momenteel. Icm met de pcos lijkt het zo kansloos. Wie weet of utro nog iets voor me kan betekenen.
Het is het proberen waard toch? Kennelijk is de bevruchting op zich geen probleem, anders zou je ook geen biochemische zwangerschappen hebben gehad. Maar het gaat dus wel vroeg mis. Is je baarmoederslijmvlies al eens opgemeten rond de eisprong? Hoeveel milimeter was deze? En is je progesteronwaarde hoog genoeg na eisprong?
Heb geen idee qua waardes. Toen we zwanger probeerden te worden van de 1e was dat allemaal goed, toen heb ik idd eens progesteron moeten prikken. Nu niet via het zh... Heel stom misschien maar we hebben geen zin meer in dat hele circus.
Maar de eerste is al weer een tijdje geleden. De waardes kunnen met de tijd veranderd zijn. Ik wist het allemaal met 1 bezoekje ziekenhuis Dat valt mee in vergelijking met de frustratie van het niet zwanger worden toch?
Je hebt ook gelijk. Maar de stap om huisarts te bellen voor verwijsbrief, het wachten op een afspraak is stom genoeg zo'n drempel...
Mag ik je een advies geven? Nah, ik doe het gewoon Morgen meteen bellen voor een afspraak! Niet denken, gewoon doen Zo heb ik het ook gedaan. En ik zou vragen om een verwijskaart naar een fertiliteitsarts, niet naar een gyneacoloog. Die weten er net iets meer van. En niet met de insteek voor verregaande behandeling, maar om duidelijkheid te krijgen. Ik kan je als je wil wel een lijstje geven waar ik op ben geprikt. Heeft mij een hoop inzicht gegeven.
Goed zo meid. Dan kan je dingen uitsluiten en weet je in ieder geval hoe je verder moet. Ik stuur je morgen even een pb.
Thanks! Aan mijn ovulatietesten en afscheiding te merken zal ik overmorgen oid mn eisprong hebben denk ik. Hopelijk kan ik begin volgende cyclus dan terecht.
Ik hoop dat je snel terecht kunt. Mocht ik nou morgen vergeten het lijstje aan je door te geven help mij dan even herinneren.
Morgen melden om 14 uur in de VU en dan krijgen we een terugplaatsing!! De assistente had net verder geen info, alleen dat er een tp voor ons is ingepland. Morgen krijgen we alle info over onze mini's in het VU te horen. Zo blij!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAA EINDELIJK !!!! Stap 3 en 4 in 1 keer gered !!!!! Ga je vanaf morgen Utro gebruiken??
WOW WOW WOW WOW! Eindelijk een echte kans, alleen dat is al een overwinning. Duimen draaien nog steeds door!