Helaas nog steeds geen stijging 😞 bmm is wel weer gesloten en voelt harder aan.. vind het maar vreemd,, Blijf op mijn basale temp hangen.
ja morgen even je temp doen goldfishie, ik ben nieuwsgierig! Vandaag niet getempt ivm teamuitje. Heb trouwens ook buikkrampen dus die duivels komen eraan eerste bruin heb ik al gezien Deedee dat schiet inderdaad al op voor je ,misschien nog nipt in het nieuwe jaar?
Goldfishie: wat spannend Melzoe: wat vervelend die krampen wat klote dat de duiveltjes zijn gearriveerd,, dikke knuff
Ik verwachtte het al omdat de streepjes er niet beter op werden na die ene rare test. heb mezelf gister met het uitje flink verwend met het all you can eat diner 2x biefstuk met stroganofsaus hihihi. ... Zat echt tot mijn kin toe vol gisteravond 😂 maar vond dat het voor deze keer gerechtvaardigd was
Welkom hier Monique! Gezellig dat je mee kletst! Gold! Natuurlijk temp jij morgen! Haha ben benieuwd naar je temp en je test vrijdag MelZoe jammer van je duivels, maar wel duidelijkheid weer. Stomme vals positieve testen gooien wel steeds roet in het eten! Dat zou toch niet mogen gebeuren! Hier nog steeds griep. Morgen blijf ik nog maar een dagje thuis om aan te sterkten.
Je kaartje wil maar niet duidelijk worden hè Lindy? Misschien toch nog door de hormonen van je spiraaltje die uit je systeem moeten? Deedee voor jou begint het echt op te schieten, wat spannend! Alles helemaal klaar? Ik was bij mijn dochtertje niet zo snel met mijn ziekenhuistas... en op het moment dat mijn vliezen braken hingen al mijn spullen -die ik speciaal nog even gewassen had- nat aan de waslijn. Dat ga ik dus de volgende keer anders doen. Ben heel benieuwd naar je temperatuur Goldfish! Hoe lang ben jij al ziek Julias? Beterschap!
zou heel goed kunnen voor mijn andere zwangerschappen was ik aan de pil heeft toen ook wel eventje geduurd, vanmorgen was ik een beejte stom... ben om 6 uur wezen plassen,, en vergeten te tempen heb dus pas een uur laten getempt, dus eigenlijk klopt mijn temp van vanmorgen niet ,, mijn hoop ik gevestigd op morgen
Ik ben al een week of 2 aan het hoesten en afgelopen donderdag sloeg de griep echt in. Niet echt koorts gelukkig, af en toe wat verhoging gehad. Zwaar waardeloos verkouden
Hopelijk knap je snel weer op Julias! Er heerst geloof ik echt van alles nu,buik(griep),verkoudheid .