Sasjuh en Madelie: ik heb voor jullie beide 2 doosjes waar er al 2 uit zijn. Het zijn bolletjes van 200 en Rogi had er begin dit jaar een mooi schema voor. Volgens mij 1x in de ochtend en 1x in de avond. Ik gebruik zelf utro van het ziekenhuis en dat zijn bolletjes van 100. Rogi: de utro gebruik ik al sinds de middag na de punctie. Dit is mijn derde dag met utro. Vanaf morgenmiddag ben ik dus zwanger!! Moet ik nog ergens op letten of bepaalde dingen wel of niet doen? Hebben jullie tips? Morgen mijn allereerste zwangerschap! En heel hard hopen en duimen dat deze mini lekker bij ons blijft!! Love hem/haar nu al!!
Tips ... doen wat je normaal ook doet Ik kreeg wel het advies om geen ijskouden dingen te drinken en om geen citrusvruchten te eten/drinken (zuur schijnt je bm te prikkelen ofzo). En zorgen dat je voeten lekker warm blijven, dus eventueel in bed sokken aan. Warme voeten staat gelijk aan een warme baarmoeder en dus beter voor innesteling. Of dit allemaal bakerpraatjes zijn weet ik niet hoor Maar ik heb eigenlijk nooit iets anders gedaan dan een normale maand en het is via ivf dus al mooi 3x in poging 1 gelukt hoor (2003 - 2004 - 2010 )
Ik ga stoppen met de pil, krijg verwijzing voor sterilisatie. Tot die tijd onthouding of condoom. Is toch de hormonale disbalans. Huisarts stelde spiraal voor, maar omdat ik zelf geen spiraal wou en sterilisatie al in de planning had nu iets naar voren geschoven. Die anderhalve maand maakt ook niks uit.
Yes super gold!!!! 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Op naar een mooie test !!
Ik voel me er goed bij. Ons geluk is echt compleet met 2 kinderen. Ook geen hormonen meer slikken of in mijn lijf! ongesteld worden vind ik niet erg alleen nu is het constant bloeding.
Mamalap: wat super vervelend voor je al die bloedingen... Ik heb eigenlijk geen mening over sterilisatie. Vanuit mijn positie bekeken ben ik daar ook totaal niet me bezig. Maar hopelijk is dit de oplossing voor jouw hormonale disbalans.
Natte ogen hier Gold! Oooh ooh ooh wat fijn wat fijn!!! Vanaf morgen zwanger! Hoe geweldig is dat!!! Wat ontzettend goed! Ik ben echt zo enorm blij voor je!!! Dikke vette kus voor jou!!! Mamalap wat goed om er dan ook maar gewon vanaf te zijn. Klaar met die bende! En Rogi, we hebben maar meteen van je tip geprofiteerd
Zo daar ben ik weer. Wat een geweldig nieuws Goldfischie dat de terugplaatsing morgen door gaat. Eindelijk een eerlijke kans! Hoop zo dat je over een paar weken hier een positieve test kunt laten zien.
En super dat je utro voor Sasjuh en mij over hebt. Maar je eerst even focussen op je eigen traject. Dan pb-en we later wel van hoe we dat doen.