Dames een vraagje over mijn tempratuur Dag 14 was tempratuur 36.5 Dag 15: was tempratuur 36.3 Dag 16 was tempratuur 36.5 Dag 17 was temperatuur 365 Ik zie nog geen hoge tempratuur ??? Heb ik dan geen eisprong gehad
Ben je op dag 14 pas begonnen met tempen?? Je hoeft geen hoge temp te hebben, maar wel een hogere temp dan voor je ei. Maar omdat wij nu pas 4 waardes krijgen is dat voor ons onmogelijk te zeggen. Maaruh.... je had toch gisteren en vannacht pas je posi ovu?? Je temp springt pas na je ei. Dus als je ei morgen springt dan stijgt je temp overmorgen pas. Heb je je wel ingelezen omtrent het tempen?? Vandaag is een open bolletje en heb je dus later gemeten dan normaal.
Goldfishie symptomen zeggen niks meis, de hele vroege symptomen van zwangerschap lijken zelfs op die van de ongesteldheid. Je hebt 28 juni de punctie gehad dus jou kennende wacht je tot 14 a 15 dpo en dat is 12 a 13 juli Madelie fijn dat de engelse succes verhalen hebben, dat maakt de keuze wat makkelijker.
Sorry ik kan niet echt veel advies geven.Bij tempronde 1 was het raak Dit weekend even geoefend met de flesjes. Andere spenen, andere flessen, vers afgekolfde melk (tot mijn kolf net stuk ging) en kv en kv met meloensap. De kv fles mee laten spelen gisteren nadat ze er niet zo uit wilde drinken. Ze bracht hem tijdens spel wel zelf naar haar mond en nog her en der wat geprobeerd. Maar echt gedronken had ze niet. Vandaag met vers gekolfde melk dronk ze 30 van de 60, dus al heel wat, maar nog niet zoals we wilden. En net voor ze naar bed ging kv met meloensap ging de 60cc op! Daarna nog wat bijgedronken bij mij en nu lekker in bed. Nu maar hopen dat het kapotte onderdeel gewoon opgestuurd kan worden, want heb nu één volle tiet! Maar goed, even goed blijven oefenen dus. En wij maar angst dat ze met de flesvoeding geen borst meer wilde! Hopelijk slaapt ze nu wel lekker door, anders wordt het nacht 5 op rij dat we er weer uit moeten. Vannacht was het 5.15 uur, dus het wordt al iets beter dan rond 2 uur en rond 6 uur nogeens. Maar 7uur was toch fijner
Wat een gedoe zo julias. Ze houdt jullie iig goed bezig Hoe is de nacht gegaan? Hopelijk kan je kolf snel gemaakt worden!
Wat een gedoe julias heel vervelend. Hier drinkt de jongedame ineens weer gelijkmatig rond de 150 a 160 per fles. Kan dus lekker ons schema waar ze het fantastisch op doet nog ff aanhouden Nu dus: 7.30 fles 9.00 tot 9.30 slaapje 10.30 fles 10.45 tot 13.15 grote slaap 13.30 fles 15.00 fruit 15.15 tot 15.45 slaapje 16.30 fles 16.45 tot 18.15 fles 19.30 papfles 110ml + 50 a 60ml gewone melk 19.45 slapen tot 07.30
Mamalap: waarschijnlijk durf ik niet om te gaan testen, maar voor het ziekenhuis moet het verplicht. Hahaha! Dus ik zal wel moeten die 13 juli, dan ben ik 15 dpo. Klinkt heerlijk al die slaapjes tussendoor!
Madelie: geef jij aan wanneer ik het op moet sturen? Of had jij nog genoeg utro deze ronde? Wel fijn dat de donor kan! Ik duim weer voor je.
Nog een goede week gf... Zo spannend. Wanneer hoor je of er nog cryo's zijn? Volgens ff nu 3 dpo. Twijfel of ik morgen als de utro binnen komt zal starten of dat ik het bewaar tot volgende ronde.
Goldfishie ik snap jouw testangst na alle teleurstelling, maar zover ben je misschien nog nooit geweest een bevruchte al gedeelde eitje. Jij hebt altijd twijfels gehad of er überhaupt bevruchtingen waren. Bij deze ronde weet je zeker dat er een goede bevruchting is geweest. Hopelijk ook een goede innesteling, dus testen is de enige manier om het te weten. We wachten in spanning met je mee. Sasjuh ik zou toch gewoon starten als je de utro hebt.
Sasjuh, ik zou morgen beginnen met de utro. Ff heeft je ei 1 dag te vroeg gezet en pas morgen ben je 3 dpo
Vandaag weer 36.5 Voor mijn eisprong ook 36.3 en 36.5. Positieve ovulatie was vrijdag toen was tempratuur 36.3
Helaas was het weer raak vannacht. Half 5 nu en 1 kant gevoed, maar daarna wel pas wakker om kwart over 8. Hopelijk kunnen ze het onderdeel gewoon opsturen van de kapotte kolf. Zo spannend Gold! Trek je het nog? Voel je al iets aangezien je opmerking over de slaapjes Laat al die eitje maar komen en bevrucht worden! Op naar een vruchtbare maand!
Je ovu test was vrijdagavond en zaterdag toch positief? Dan springt jouw ei dus vandaag pas (of gaat helemaal niet springen, vals posi lh test). Dat zal betekenen dat je temp morgen boven de 36.7 moet uitkomen.
Balen dat ze toch weer kwam om 4.30. R. komt de laatste 3 dagen ook rond een uur of 5 weer. Hopelijk gaat hij een sprong doormaken waar dit onrustige van komt en is het snel weer over
Klopt Zaterdag ga had ik nog een smiley op de test. Oké dus morgen zal mijn tempratuur verhoogd worden