Oh ok.... ik dacht aan de hand van je handtekening dat je dus maar vanaf feb 2016 bezig bent en gezien het jaartal in je nickname dat je dus vanuit gaat of hoopt een baby in 2017 te krijgen
Hoeveel follikels zijn er meestal aanwezig na de eisprong ? Ik zag haar verschillende keren dingen meten aan de linkerkant. En aan de rechterkant heb ik de cyste
Dat ligt er helemaal aan hoe groot ze zijn. Dominant boven de 14 mm heb je er vaak maar 1 van (dat wordt dan je eisprong). En hele kleintjes (paar mm) heb je er vaak meerdere van omdat je die weer nodig hebt voor de komende maanden. Maar ik vind je verhaal omtrent de echo wat verwarrend. Waarom heb je een echo gehad (ben je onder behandeling bij een gyn??) Wat zei de gyn precies over de echo?
Rond half 5 getest. Volgens mij mooi negatief Bekijk bijlage 506301 En komt goed uit aangezien manlief net een telefoontje kreeg dat het project waar hij op zat per 1-9 stopt en hij dus geen baan meer heeft. Hopelijk kan hij intern nog ergens geplaatst worden, maarja dat willen zijn overige collega's (zo'n 30 man) ook. Zucht..... en anders dus baanloos per 1-9 en slechts recht op 1 maand ww.
Ojee! Gaat hij nu alvast op zoektocht naar wat anders of wacht hij die interne overplaatsing af? Gf hoe gaat het? Kun je de spanning nog aan?
Hij gaat wel kijken voor wat anders, maarja het duurde al ruim een jaar voorsat hij deze baan had, dus laat staan hoelang het duurt eer hij een andere baan heeft. Hij heeft dus (heeeel dom) geen diploma's. Zelfs zijn middelbare school heeft hij nooit een diploma voor gehaald. En dan is het heeeel moeilijk iets anders te vinden.
Wat ontzettend balen dat het werk van je man stopt. Maar hoe kom je aan 1 maand WW-uitkering? Wanneer je aan de wekeneis voldoet, kom je in aanmerking voor een WW-uitkering van 3 maanden. Wanneer je aan de jareneis voldoet heb je langer recht op een WW-uitkering.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/ww-uitkering/vraag-en-antwoord/hoe-lang-heb-ik-recht-op-een-ww-uitkering
Auw Rogijuli zwaar klote Grrr Hopelijk toch snel een nieuwe baan, diploma's hoeven niet zoveel te zeggen hoor. Flink soliciteren komt het vast goed.
Blergh balen rogijuli, hopelijk ondanks zijn niet aanwezige diploma snel weer een baan. Ervaring wil tegenwoordig ook wat zeggen
Ik zit vandaag op 7 dpo en voel ook niets anders of raars. Ik denk dat ik wel kwaaltjes heb, zoals gevoelige borsten en soms hoofdpijn. Maar waarschijnlijk zijn dat gewoon bijwerkingen van de utro bolletjes. Ik durf eigenlijk ook nog niet echt volop te hopen, we hebben zoveel teleurstellingen gehad de afgelopen jaren. Zou toch te mooi zijn als het nu de eerste keer eindelijk lukt!
Zelf had ik geen enkele bijwerking van de utrogestan Goldfishie. Hopelijk jij ook niet en komen je klachten van een beginnende zwangerschap. Ik duim!!