Nope ook ik had geen bijwerkingen van de utro, bovendien is dat gewoon progesteron wat je zelf normaal ook aanmaakt na eisprong Ik duim nog steeds heel hard, eigenlijk verdienen jullie het gewoon eens een keer mazzel ipv pech, dus ja we gaan voor poging 1 raak!
Hier ook geen bijwerkingen van de utro. Maar wel gevoelige borsten vanaf 6 dpo Ennuh.... hier 3x gewoon ivf poging 1 raak hoor! Dus dat kan jou ook zeker overkomen
Ik duim gf! Hier pas 2 utro bolletjes ingebracht maar merk er ook niets van. Mijn temperatuur is er vanmorgen ook niet hoger van, klopt dat. Ben alweer bang dat ik ze niet diep genoeg in breng maar verder lukt echt niet met mn vingers. Lees ook over inbrenghuls maar dat lijkt me niet fijn. En het is normaal toch dat je het idee hebt dat zo ongeveer alles er later weer uitkomt?
Sasjuh bij mij ging me temp ook niet gelijk dexdag na start utro omhoog. Maar pas de dag daarna. Utro moet even inwerken dus dat je nu nog geen extra verhoging hebt zegt niks over de plaatsing vd bolletjes En ja .. je verliest het witte omhulsel als een dikke creme weer. Dat is heel normaal. Daarom adviseer ik iedereen om inlegkruisjes te dragen. Breng je de avondportie wel in als je op bed ligt voor het slapen gaan (en dus na de sex)? Dan loopt er weer minder uit
Heel eerlijk? Ik vind het zo ontzettend eng... Ben ook bang dat ik de uitslag al weet... Ik voel me niet zwanger... Ik verklaar de buikpijn nog van de heftige punctie. Gevoelige borsten heb ik ook wel eens vaker gehad, dus dat vind ik ook geen symptoom. Ben sinds vorige week vrijdag beetje verkouden, maar dat komt door het rare weer en waarschijnlijk iets lagere weerstand. Ben gewoon bang dat ik niet eens hoef te testen, maar dat de ongi zich gewoon laat zien volgende week.
Ik ken je angsten maar al te goed! In andere rondes wist je niet of er een bevruchting was geweest en of je uberhaupt zwanger kon zijn.... nu ligt er zoveel druk. Je weet nu dat er een bevruchting was, dat er een emmy in je zit... je bent zooooo dichtbij... dat maakt de angst vele malen erger! Dikke knuffel meid!
Brr dat wachten is ook gewoon stom. Maar weet ook dat ik beide vorige zwangerschappen geen enkel symptoom heb gehad voor nod. Beide keren kwam die positieve test echt compleet als verrassing.
Het is ook eng Goldfischie. Het kan ook dat je niet positief test. Die kans is er gewoon en het is goed daar realistisch in te zijn, want niet bij iedereen lukt het de eerste poging. Daarom liggen er ook mooie cryos in de vriezer. Maar het kan net zo goed wel raak zijn. De laatste zwangerschap hield ik ook verbaasd een positieve test in mijn handen. Rond 8 dpo had ik gevoelige borsten en zweten in de nacht, maar rond testdatum voelde ik niets meer, kwam dus als complete verrassing. Schrijf hier je onzekerheid fijn van je af. We zijn er voor je meid. Dikke knuffel
Met de dames eens goldfishie inderdaad is er ook een grote kans dat het niet zo is, maar ook een kans dat het wel zo is. Ik wil nog wel even aanvullen dat symptomen of gevoel echt niks zeggen. Symptomen krijg je van hcg en dat is bij 4 weken zwangerschap nog laag en gevoel is denk ik automatisch bij jou dat het niet zo is. Nog 6 a 7 dagen spanning en dan weet je het pas..... Grrr dat wachten.
Wow !!!!!! Wat goed en wat veel!! Dus van de 9 is er maar 1 afgevallen!! Damn.. een betere score dan ik ooit heb gehad hoor
Wat een geweldig nieuws Goldfishie! Dus er zijn in totaal 8 kleine guppies,daar zullen er toch vast en zeker wel 1 of 2 wel van blijven rondzwemmen Mijn duimen zijn bijna blauw,en ik wacht vol spanning op je test!
Vandaag pas 8 dpo, die test komt er nog niet. Heb ook geen idee wanneer ik ga testen. Normaal wachtte ik altijd op ongi of dat ik zag dat mijn temp naar beneden ging.
nou ik blijf stug hopen op een testje en dat hij van het scherm afknalt en ik zeg dat je temp gewoon niet mag dalen!!💋