Gf bij mij duurde het ook lang voor de kv een knaller gaf. Dus je hoeft je nog geen zorgen te maken, ik zie een tweede streep op de action!
Nou ik zie toch duidelijk een streepje idd gold Ik zou ff een kruitvat test halen En op de actiontest heb ik nog nooit een indroogstreep gehad
Ik snap je terughoudendheid gf maar ik zie duidelijk een streepje. Zou echt nog eens testen met kv....
Voor de duidelijkheid, die van vanochtend was wit. Wat er gister ook leek te staan, op die van vanochtend staat dat er niet. Ik vind het wel lief dat jullie meeleven! Ik geloof er gewoon niet in...
Waarom kan hij woensdag dan niet positief zijn?? Ik snap dat een witte test op 13 dpo voor jou einde oefening betekent en ik snap je zelfbescherming heel goed, maar op 13 dpo negatief (bij een innesteling op 10 dpo) komt vaak voor en dat hij dan 2 dagen erna wel positief is is hartstikke normaal. Als het hcg vandaag bijv. 10 is, dan pakt een action test dit niet op. Over 2 dagen zal het rond de 20-30 zijn en daar reageert de action test wel op. Hcg moet natuurlijk eerst oplopen voordat je het op een test kan zien. Nogmaals, ik snap je terughoudendheid en je zelfbeschermende instelling, maar wat je schrijft klopt helaas niet. Een nega test kan wel degelijk na 2 dagen positief zijn. Ik blijf gewoon voor je duimen, ook al is het voor jou gevoel al over.
En het streepje op je action vergeet ik nu even aangezien je zegt dat dit streepje pas 12 uur na de test kwam
Ik zie dat ik het wat raar heb omschreven. Ik heb gisterochtend de test gedaan rond 7 uur. Zag niets in het tweede vakje en heb hem snel weer weggelegd. Rond 12 uur was ik weer op de slaapkamer en keek weer op de test. In de tussentijd niet op gekeken. Ik bedoelde dus niet 12 uur later, maar 5. edit: toen dus ook pas de foto gemaakt.
Oooh ok hahahaha, maar dan nog was je dus eigenlijk 5 uur te laat met kijken En hoe ziet de test van vandaag er nu uit dan?
Hmm goldfishie ik zie op die van gisteren zeker een streepje en ik vind deze er niet uitzien als een indroogstreepje. Inderdaad hoe ziet die van vandaag er nu uit? Bovendien ben ik geen fan van de action testen!
De test van vandaag ligt thuis, naast die andere. Maar ik heb daar vanochtend zeker meerdere keren op gekeken (tot binnen een half uur, daarna naar het werk gegaan) en er viel niets van een vaag streepje te herkennen.
Misschien wel als je hem sloopt Goldfishie? Geef het nog even tijd meid! Dikke knuffel!!! En de volgende test meteen posten ookal is die wit. Rogi en haar bewerk technieken kunnen er wat van!!!