Kruidvat is echt gevoeliger hoor. Mijn eerste zwangerschap met allebei getest. Action licht streepje en kruidvat duidelijk. Sindsdien alleen nog met kruidvat getest.
Madelie: hoe gaat het? Heb je gebruik kunnen maken van de donor? Als ik de utro moet opsturen, moet je roepen hoor. Al zal het waarschijnlijk niet eerder zijn dan donderdag/vrijdag/zaterdag.
En toch zie ik hier ook weer een streep op gold!!! Ik neig toch naar de zwanger kant, maar dat je niet snel reageert op de action testen
Ook op deze zie ik een streepje Ik hoef geen eens in te zoemen 😂 Of je neemt jezelf in bescherming maar er staat wel degelijk een streep hoor, of het moet de schaduw zijn vd huls Ik vond hem in ieder geval niet omowit
Zie je het echt niet GF!!??? Bekijk bijlage 506878 Bekijk bijlage 506879 Ze zijn al geel dus je kan ook het urine gedeelte in water houden. Dan loopt het gele weg en dan weer een nieuwe foto maken zonder huls Op dezelfde plek de foto maken als die bovenste op deze pagina (donkere achtergrond).
Ik zie het ook goldfishie, zelfs op de onbewerkte foto's. Dus hopelijk woensdag een duidelijker streepje zodat jij het ook ziet. Duimen draaien gewoon nog even door