Hier het zoveelste tuurstreepje de afgelopen maanden. Waarom niet of gewoon witte test of een duidelijke streep... Zie hem met het oog wel maar absoluut niet fotowaardig. 11 dpo... met een lf nooit langer dan 12 dgn geloof ik er niet meer in.
Hmmm deze vind ik dan weer minder duidelijk dan gisteren. Zie wel iets, maar niet een overtuigende roze streepje. Kan zijn omdat hij nog erg vers is. Ik duim dat hij toch nog wat meer opkleurt.
Zegt niets. Op 11 dpo testen veel vrouwen nog negatief. Lf van 12 dagen zegt ook niets, want bij zwangerschap wordt je gewoon niet ongesteld.
Hier is R. echt mega verkouden. Ademd heel benauwd en zwaar, piept, snotterneus en hoesten. Vannacht doorgesneden ui onder zijn bed gelegd maar hielp niks. Vanaf 3 uur heeft hij dus in mijn bed naast me gelegen zodat ik zijn speen sneller kon geven. Zooo zielig
Hij is zelf mega vrolijk maar slapen is een ramp..... en ik krijg het spontaan benauwd als ik hem hoor ademen
GF gek vraagje, maar voordat je gaat plassen en de test dus gaat doen, veeg je dan van onderen eerst wel goed af. Er kan natuurlijk veel troep van de utro bolletjes zitten en die kunnen er voor zorgen dan de urine minder geconcentreerd is ("vervuild met utroresten").
Kv meet al een zwangerschap met minder dan 25 hcg. Dus die zou echt voldoende moeten zijn voor het detecteren van een zwangerschap.
Zie gewoon licht streepje maar op foto niet te zien. Maar aangezien ik dit elke ronde heb geloof ik er gewoon niet meer in. Dacht misschien x andere test proberen.
Als je elke maand weer vage streepjes op de kv hebt is het misschien handig om eens een ander gevoelig merk te doen. Is die negatief dan weet je dat de kv's vals zijn