Om teleurstellingen te voorkomen zou ik wachten baby. Sasjuh ik zie niets Bij mij was de predictor een duidelijke streep terwijl de kv dat niet was. Dus mss het proberen waard
Maar ik hoop dat jullie het met me eens zijn dat dit nergens naartoe gaat. Dit zijn allemaal (behalve de eerste) negatieve en witte testen. Ik verwacht ook geen streep morgen ineens.
GF sorry ik ga je tegenspreken. Deze is echt niet wit. Dat was de test van gisteren ook echt niet. Ik zie weer een streep. De belichting is niet optimaal op deze foto (belichting op de test van gisteren was perfect), maar ik zie hem wel. Heb je de mogelijk om een ander merk te halen vandaag of morgen?? Bekijk bijlage 506934 Bekijk bijlage 506935
Helaas, ik werk op een industrieterrein. Geen winkels in de buurt en ben pas rond 18 uur thuis en dan zijn de winkels ook al dicht. Rogi: even jouw persoonlijke mening: lopen ze op? Want ik zie er niets op... Belichting gister was voor het raam en buiten was er zon. De laatste foto van net heb ik op werk genomen, onder tl-licht en buiten grijs.
Doordat de belichting van vandaag anders is kan ik niet zeggen of ze oplopen, maar dat hoeft ook niet perse. De eerste test kan nog sprankje pregnyl zijn geweest en was buiten de afleestijd. Die van gisteren zag er al heel mooi uit zo in de juiste belichting, maar de foto was weer buiten afleestijd genomen. De test van vandaag was binnen afleestijd en ik zie daarop een streep, maar de belichting is crap, waardoor het dus lijkt alsof hij lichter is dan gisteren, maar dat kan dus ook aan de belichting liggen. Kan je na je werk niet langs de supermarkt? Daar verkopen ze ook testen. Als je dan een clearblue plus of een predictor early pakt zit je iig goed! Of online bij het kruidvat kopen vandaag, dan heb je ze morgen in de bus
Thanks rogi. Zie hem zelf ook maar nog zoooo licht en icm al die biochemische zwangerschappen ben ik niet echt positief. Ga nu 3 uur niets drinken en niet plassen en dan predictor doen.
Om eerlijk te zijn zie ik het bij allebei niet Gisteren zag ik hem bij jouw test nog wel goldfishie vandaag niet meer. Ik had ze graag gezien.
Geeft niet hoor haha. Vind t fijn dat jullie mee willen kijken. Zoals ik al zei verwacht ik er ook niets van. Ga nu ff naar de etos voor een predictor test. Zat eens te zoeken hier op het forum en kwam de foto's van dracaena tegen met een tuurstreepje op de kv en een knaller van een predictor dus ga het gewoon proberen.
Ook een tuurstreepje...Niet duidelijker dan de kv helaas maar er staat wel iets. Hopelijk is vandaag gewoon 10 dpo haha en morgen pas 11 dat scheelt weer een dag 😉