Foto sasjuh? Maar meiden .... de foto's van gisteren en eergisteren waren ingedroogde resultaten na uren. De test van vandaag is vers .. dus eigenlijk kunnen we ze niet vergelijken.
Niet fotowaardig rogi helaas. Hup alles in de prullenbak en morgenochtend weer kv. Is hij dan niet duidelijker dan stop ik met utro.
Sorry Sasjuh ik zie ook niks. Rogijuli ik gebruik nu geen pil en heb voor het eerst sinds bevalling normale afscheiding vind het heerlijk hoor geen pil slikken. Donderdag afspraak bij gynaecoloog om de sterilisatie te bespreken.
Ja dat is waar... Hmm dan zie ik het nog als negatief denk ik Hier ook bruin gespot midden in de cyclus
Gisteravond heb ik mijn testje besteld. Nu 6 weken geleden sinds die gekke bloeding. Ik voel me niet zwanger, maar ja dat had ik bij Ali ook niet op een paar dagen misselijk en wc bezoeken na. Ik wil nu toch zeker weten of er iets is ja of nee. Bah heb een nieuwe kolf gekregen nadat een onderdeel van mijn oude stuk ging. Goede service, maar deze kolf werkt zo veel minder krachtig! Zelfde merk, ander type, maar man ik krijg er gewoon bijna niks uit!
Hij lijkt lichter.... maar die van gisteren is al opgedroogd... de onderste is nog nat van het wassen. Dus eigenlijk nog niet te vergelijken. Bekijk bijlage 507011 Ik blijf duimen dat je morgen toch weer een oploop gaat zien! Ga je nog andere testen doen morgen?
Ja nu zie ik hem wel met deze belichting, maar inderdaad lijkt lichter. Er zit niets anders op dan morgen weer testen.
Hoe sta je er zelf in gf? Morgen officiële testdag, krijg je ook een bloedtest? Je houdt het iig spannend!
Ik zie toch wel een streepje Goldfishie! Maar mag ik vragen waarom je geen kv2v5 doet ? Die zijn toch wel iets beter af te lezen dan die van de action vind ikzelf.