Julias word je oude kolf dan wel gerepareerd? En dat zou wat zijn als je weer zwanger bent, hoe sta er zelf in? Ik ga voor een duidelijkere test morgen gf. Dat moet haast wel! Sasjuh ik zie hem heel lichtjes bij de bewerkte variant. Hier net voor het eerst in de sportschool gestaan in jaren. Was best weer lekker. Alleen jammer dat die weegschaal 7 kilo teveel aangaf daar moeten we dan maar aan gaan werken
Ik zat eraan te denken om niet meer te testen. Ik zag al twee dagen maar 1 streepje op de testen, voor mij is dat negatief en dus niet zwanger. Ik krijg morgen een bloedtest, is standaard bij ons. Vanavond de laatste utro en dan is het klaar, wachten op de ongi. Morgen een evaluatiegesprek bij de gyn inplannen en daarna de operatie inplannen. Hopelijk zitten we in oktober/november weer in het traject.
Ik duim dat de bloedtest je toch versteld gaat laten staan Je krijgt dezelfde dag de uitslag neem ik aan ?
Oh wat spannend weer. Ik hoop dat ik gelijk had dat het gewoon door die ongevoelige actiontesten komt.
Ah vandaar.... Nou ja ik ben benieuwd naar de bloeduitslag ik blijf lekker doorduimen dat er toch een klein gupje aan het rondzwemmen is daarbinnen!
Mijn tempratuur is nog steeds 36.5 36.6. Ben benieuwd of ik wel een eisprong heb gehad. Voor de eisprong was deze 36.3 Beetje raar maar ik ga na 12 uur s avonds een hele lichte streep gezien op mijn test na 09:00 weer testen en even hollen naar de Kruidvat
Hier gaat het ondanks de utro weer mis denk ik. Wederom een lichtroze streepje, misschien heel iets donkerder dan gisteren maar nog steeds amper te fotograferen. Vandaag nog utro en dan stop ik, vreselijk frustrerend dit.
Goldfishie succes vandaag meis. Sasjuh ik zou toch wachten tot 14 dpo met stoppen, zoals Rogijuli al zei als er een late innesteling is kan het goed zijn dat het met 12 dpo net te vroeg is. Innesteling kan tussen 5 en 10 dpo stel dat het 10 dpo was dan duurt het een dag of 4 voordat je test positief word.
Bekijk bijlage 507052 Zo irritant niet op de foto te krijgen terwijl ik zelf duidelijk een streepje zie, hoef er niet eens voor te turen.
Omdat m'n testjes weer licht blijven, net als in alle rondes hiervoor.... Maar jullie zeggen dus stug door gaan met utrogestan tot 14dpo?
Maar jullie zijn het met me eens toch dat dit streepje niet duidelijker is dan gisteren? Al vind ik hem in het echt iets donkerder maar kan ook komen omdat hij van gisteren al ingedroogd is.
Sasjuh hij is hetzelfde als gisteren. Op zich hoeft hij vandaag niet veel duidelijker te zijn maar moet dat morgen wel (ten opzichte van gisteren).