Altijd t/m 14 gebruiken. Zo houdt je ook je cyclus regelmatig. Je kan niet de ene keer dit doen en dan weer dat. Dan raakt je lichaam van de leg. Plus, voor het zelfde geld is het streepje van gisteren het voorgedrukte streepje wat net iets meer naar voren komt en streepje van vandaag een hcg streepje. Dan ga je met stoppen een menstruatie uitlokken.
Sasjuh, ik zie er nog steeds niets op, sorry... Hier nog een paar uur wachten tot de uitslag. Gaan denk ik toch wel een paar lange uren worden, ondanks dat ik de uitslag al denk te weten. Thanks voor al jullie medeleven!
Ik duim met je mee GF! Hoe laat heb je het evaluatiegesprek? Baby2017, 10 dpo nega zegt niks idd. Was het gisteren hier 1 veeg bruin en daarna niks.. vanochtend ook nog niks.. maar vlak voordat ik naar mijn werk ging toch ineens rood :x:x Heb toch echt elke dag om dezelfde tijd de pil genomen. Wordt er niet goed van. Zucht!
Dames, Ik ben al 2 jaar bezig Miskraam en een BBz gehad 20 juli ga ik duidelijk aangeven ik wil met IUI beginnen. Begin mijn gynaecoloog zat te raken
Wat heeft je gyneacoloog tot nu toe gedaan om je verder te helpen? En als gevoel niet goed zit zou ik op zoek gaan naar een andere gyneacoloog.
Tja zou kunnen, maar heb eerder nooit problemen met deze pil gehad. Heb net vd week een nwe voorraad voor 3 mnd dehaald dus die maak ik af en dan maar weer naar de microgynon 30 overstappen.
Januari niks Februari niks Maart hsg mislukt Secoind opinion andere ziekenhuis. April consult gesprek Mei niks Juni Hsg second opinion ging goed geen bijzonderheden Nu wil ik echt met IUI beginnen. Ik ga hier op hameren Heb al veel onderzoeken gehad. Volgende stap is kijkoperatie. Ik ga zeggen wil eerst met IUI beginnen na de derde x wil ik pas een kijkoperstie
Uitslag: niet zwanger... Waarde was 4. Volgende week weer bloed laten prikken om te kijken of deze waarde dan op 0 staat. Met de zomervakantie in het vooruitzicht, gaan ze pas in de week van 8 augustus mijn dossier bespreken en mij daarna bellen om de operatie in te plannen. Ik verwacht dat deze pas in september is, dan nog een maand rust en hopelijk in november weer kunnen starten met een mini uit de vriezer.
Oh nee wat een teleurstelling. Een dikke knuffel van mij. Heeft er wel wat gezeten dat de waarde op 4 zit Goldfishie?
He bah gf ik heb toch zo enorm zitten duimen voor jullie Is het waarschijnlijk toch nog een beetje pregnyl geweest en breek jij (net als ik) dus ook langzamer af dan gemiddeld. Nu duimen dat je gelijk in aug. al mag komen voor de operatie! Zodat sept een wachtmaand wordt en oktober er een mini uit de vriezer kan worden teruggeplaatst
Ze vertelde dat die waarde van 4 wel komt van een beginnende zwangerschap, maar dat onze mini niet goed genoeg is ingenesteld. Als mini helemaal niet was gaan innestelen, dan zou mijn waarde 0 geweest zijn. Dus er is wel iets gebeurd, maar bij de innesteling fout gegaan. Maar op 15 dpo hoor je normaal al minimaal een waarde van 140 te moeten hebben. Dus dat verklaart ook gelijk waarom ik zondag vaag streepje had en daarna niets meer. Nu wachten op de ongi en daarna in pauze-stand. Over 4 weken bellen ze me voor de operatie.
Wat gingen ze precies met de operatie doen Goldfishie? Dat heb ik geloof ik gemist. Is dat nog steeds ivm dat vocht? Waar ik mij in wil gaan verdiepen is in nk-cellen. Vrouwen die teveel van dat soort cellen hebben gaat het ook vaak vroeg bij mis. Dit kan geloof ik in Griekenland worden getest. Ze onderzoeken dan menstruatiebloed wat je op de een of andere manier op kunt sturen. Vinden ze teveel nk-cellen dan kan je een infuus met het een of ander krijgen.