Ovulatie en temperatuur deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

He bah goldfishie wat jammer :( vooral dat er toch iets geweest is. Nu weer zolang wachten bah bah kunnen ze gewoon niet eerst nog zo'n cyro terug plaatsen? Aangezien er toch wel wat gebeurt is lijkt mij operatie voor nu toch alleen maar tijdverlies?

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Toch het vocht, o.k., was al bang dat er wat nieuws bij was gekomen.
    Kan het zijn dat de eileider toch wat vocht naar de baarmoeder heeft gelekt dat het mis is gegaan? Of hebben ze daar niks over gezegd?

3. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Madelie: ja, dat zou eventueel kunnen. Maar het hoeft niet. dat kunnen ze alleen zien op een echo. Van te voren is het wel goed in de gaten gehouden.

Mamalap: dat de operatie nu eerst moet is om mijn baarmoeder optimaler te maken. Stel dat toch die eileider in de weg zit voor het innestelen, dan liever eerst eruit voordat we weer starten. Anders is misschien kans dat de 3 goede mini's in de diepvries hetzelfde gaan doen. En dan kunnen ze gelijk goed kijken hoe het ervoor staat in mijn baarmoeder. Of het wel een goede omgeving is voor de mini.

4. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Dan lijkt mij eerst de operatie en daarna pas de terugplaatsing heel verstandig Goldfishie.
    Hopelijk draagt het bij aan een goede zwangerschap daarna.

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Mee eens! 😘

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Geeft het nu wel meer hoop dat het toch met icsi gaat lukken goldfishie?
    En inderdaad mee eens dat dan opereren meer zin heeft.

7. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Och meisje :( dan maar hopen op die eileider die de boosdoener is en het daarna wel wil! Dikke knuffel Gold!!!

Sasjuh zou jammer zijn nu te stoppen. Zou de utro wellicht voor niks zijn gebruikt.

Mijn test is binnen. Denk morgen ochtend testen. Als het raak is, wat me sterk lijkt, dan is het zo en is die beeb ook van harte welkom. Maar Ben er echt niet mee bezig omdat ik het niet geloof. Maar wat die bloeding dan 6 weken geleden is geweest? Was ook echt een rare.

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Wat jammer gf, had het zo gehoopt. En vooral balen dat het nu weer zolang duurt voordat je verder kan.

Ben benieuwd julias!

Ik heb net weer getest, kan het niet loslaten. Hij is heel iets donkerder dan vanmorgen lijkt het maar alsnog te licht. Zie het streepje echt duidelijk maar na uploaden hier is er niets meer over geloof ik.

20160713_170231.jpg

9. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    :( ohw wat naar Goldfishie...
    Hopelijk kan het na de operatie dan wel goed innestelingsdip.
    Dikke knuffel ook van mij

10. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Sasje ik zie wel een vaag streepje, maar om eerlijk te zijn vind ik hem niet erg optimistisch oplopen...:( sorry

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ben ik met je eens Melzoe vandaar dat ik opperde met de utro te stoppen.
    Ben moe, prikkelbaar, zware borsten.... ben beetje klaar met die troep eigenlijk.

12. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Sasjuh: doe wat goed voor jou voelt. Als jouw normale lf 12 dagen is en je zit vandaag op 12 dpo en je hebt geen vertrouwen in de testen omdat ze voor jouw gevoel niet oplopen, dan doe je vanavond de laatste utro. Morgenochtend eventueel nog een testje, is deze voor jouw gevoel weer hetzelfde, dan stop je er toch lekker mee. Knuffel!

13. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Hier inderdaad gewoon een negatieve test. Dus ik krijg een hele onregelmatige cyclus, of die gekke bloeding was geen menstruatie maar nog iets dat achtergebleven was en er na 4 maanden uit kwam? Iets anders kan ik niet bedenken

14. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Net gebeld door assistente, ze hadden vanochtend mijn dossier al besproken en ik kan bij een andere gyn terecht voor startgesprek voor de operatie in de eerste week van augustus of een week later bij een gyn die ik al ken en al heeft meegekeken naar het vocht. Met haar hebben we in mei al het gesprek over de operatie gehad. Straks even met man overleggen wat we gaan doen.

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

Tja die week maakt dan ook niet uit lijkt mij goldfishie.

Hier net in zkh geweest, allemaal vragen en informatie. Hij vond zelf wel dat ik ervoor in aanmerking kwam, maar het moet in het overleg. En gezien mijn leeftijd 34 (vinden ze nog jong) en leeftijd van de jongste geen 1 jaar kan het zijn dat ik nog een half jaar moet wachten.

Ik ga dus echt niet meer aan de pil! Spiraal heb ik op de een of andere manier een aversie tegen dus dan maar 6 maanden condoom denk ik. Dat is wel link natuurlijk want mijn man riep van de week al ach gokje wagen, hebben we niet gedaan maar toch.

Ik heb altijd geweten na de 2e is het sterilisatie dus zou er wel van balen als ik 6 maanden moet wachten. Maar het is wat het is.
    Ik was in ieder geval goed voorbereid, wist beter dan hem wat het kostte en kende allebei de procedures waarvan essure momenteel hun veel herstel operaties van hebben. Ook dat wist ik, misschien dat het helpt dat ik goed voorbereid overkwam

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    En weet je al wat je gaat doen GF?? Ik kan je wel advies geven maar jullie moeten zelf weten wat jullie willen.

Hmmmm nog 6 mnd wachten mamalap. Ik hoop dat je ze toch wist te overtuigen en ze je alsnog binnenkort gaan helpen.

17. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Goldfishie niemand kan vertellen waar jullie voor moeten kiezen, maar ben het wel eens dat een week weinig uitmaakt en dan is het wel.een gyneacoloog die jouw lichaam al kent. Persoonlijk lijkt mij dat prettiger dan iemand die opnieuw in je dossier moet duiken.

Mamalap hoop niet dat het een half jaar wachten wordt voor je. Alsof je na 6 maanden een beter doordacht besluit zou nemen dan nu.

18. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Tja je ziet het bij de anderen. Je menstruatie kan nog wel een tijdje overhoop liggen zo recent na een bevalling.

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

Julias vooral als je borstvoeding geeft is een cyclus overhoop, dus niet heel raar.

Ow ja wij kunnen deze week in ieder geval risicoloos seks hebben, inwendige echo hoort bij het vooronderzoek dun baarmoederslijmvlies en geen grote follikels hoop kleintjes uiteraard door de pcos. Er gebeurd nog niks zei hij, ik dacht duh wat verrassend met pcos :p

20. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Madelie: daar zijn wij het ook mee eens. Ik ga morgen bellen om de afspraak bij die gyn te regelen.

Mamalap: idd, een weekje wachten kan er ook nog wel bij.

Rogi: wat zou jouw advies zijn?

Deel Deze Pagina