Ovulatie en temperatuur deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik snap je overweging om eventueel te stoppen Sasjuh.
    Laat het even rustig bezinken en praten erover met je man, hopelijk kom je dan tot een besluit waar je je goed bij voelt.

En wat betreft de utro. Ik ga altijd door tot 14 a 15 dpo. En dan breekt menstruatie binnen een paar dagen door. Mijn menstruatie na utro-gebruik is altijd kort en weinig. Houd daar rekening mee, dat is normaal. Aan vrouwen met erg zware menstruatie wordt soms ook progesteron voorgeschreven.
    Ook in de maanden dat ik nu geen utro gebruik is mijn menstruatie nu veel korter en lichter. Fijne bijkomstigheid.

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Thanks madelie. Vanmorgen temperatuur daling dus zal vandaag wel doorbreken.
    Jij heel veel succes!

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.910
    15.581
    113
    Nabij Utrecht
    Ja daar is de daling.
    Wat balen toch weer Sasjuh.
    Hebben jullie al een gesprek gehad over hoe of wat??

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ja wij stoppen. Na 7 x streepjes die niet oplopen voelt het gewoon dat er iets niet goed zit. En we zien het beiden niet zitten om een medisch circuit in te gaan. Meiden zijn nu 3 en 4 en voor mij wordt het leeftijdsverschil ook gewoon steeds groter nu.
    Voelt nu heel goed maar straks in de vruchtbare periode zal het wel weer even kriebelen. Daarom zsm afspraak maken voor spiraaltje.

5. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ja dat gekriebel zal soms misschien best op komen zetten. Maar knap dat jullie je zegeningen tellen en een beslissing hebben gemaakt.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.910
    15.581
    113
    Nabij Utrecht
    Dat gekriebel heb ik nu zelfs nog steeds... ondanks dat ik vind dat we zo compleet zijn....
    Dit bevestigd wel mijn twijfelende gevoel dat de sterilisatie (die mijn gyn opperde wel uit te willen voeren tijdens de ks van R) toch echt nog TE definitief is voor mij.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.910
    15.581
    113
    Nabij Utrecht
    Ik hoop voor je dat het gekriebel tijdens het spiraal dan weg gaat zodat jullie weten de juiste keuze te hebben gemaakt.

8. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik ben het eens met madelie en RoGiJuLi dat het gekriebel wel zal blijven opspelen,maar je moet gewoon doen waar jij/jullie je lekker bijvoelen 😉
    Dikke knuffel sasjuh

Uhm meiden even een stomme vraag misschien maar weten jullie hoe het zit met je lichaamstemperatuur na een miskraam?
    ik bedoel is het normaal dat hij dan lager is in de maanden erna?
    Ik zit nu in dagen dat ik normaal gesproken mijn ei al zou hebben gehad (in de rondes voor de mk)en nu zit ik wel lager qua temperatuur dan normaal.
    Ik vraag me af of dat iets gewoonlijk is.

9. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Sasjuh ik vind het enorm bewonderenswaardig dat jullie dit zo besluiten. Ontzettend veel respect!

Ik heb geen idee Melzoe kan er geen antwoord op geven.

10. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Sasjuh wat jammer dat jullie wens nu klaar is. Hopelijk geeft deze beslissing rust.

Vervelend die nacht Rogi!

Madelie hoe gaat het met jou?

Ali was donderdag niet blij. Heel veel huilen bij papa. Toen ik thuis kwam maar even temp opgemeten en had ze 39,8 graden :( Arme kleine meid. Dat in combi met een paar spuitluiers en het vele huilen: tandjes. De nacht was ook om te huilen! Vrijdag ben ik thuis gebleven met haar met 38,7 graden en de huisarts raadde telefonisch extra fruitsap aan omdat ze niet altijd even goed drinkt. Dus een meloen gepureerd en daar het sap uit in een flesje gedaan en koud gezet. Ze vond het heerlijk om met de speen tegen haar tandvlees te raggen ;) Zaterdag voelde ze zich stukken beter, maar ontstonden vlekjes: zesde ziekte, die en de vijfde ziekte zouden ook aanwezig zijn zei de huisarts. En als verassing brak hier na de negatieve test ook het rood door :( Nu best flink helaas. Ali voelt zich wel beter na de koorts, maar heeft veel honger en dorst, steeds kleine hapjes en slokjes en dat is behoorlijk vermoeiend. Hopelijk breekt het snel door en is ze weer haar vrolijke zelfje.

11. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Aaah wat sneu voor Ali. Tandjes, 5e en 6e ziekte tegelijk. Beterschap!

En hoe gaat het hier....voel me niet zwanger in ieder geval.

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.910
    15.581
    113
    Nabij Utrecht
    Beterschap met ali!!
    Zijn de tandjes al doorgebroken? Want de koorts en spuitluiers voorafgaand aan vlekjes horen ook bij de 6e ziekte ;)

Hier bijt R ook veel op de flessespeen als hij diksap krijgt en dus wat koud is ;)

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.910
    15.581
    113
    Nabij Utrecht
    Madelie, je temp is wel mega mooi hoog hoor :D:D

14. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Utrogestan :D

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.910
    15.581
    113
    Nabij Utrecht
    Aaaaashh vandaar ;)

16. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Nee tandjes zijn nog niet door. Zou het dan toch alleen de 6e ziekte zijn geweest? De vlekjes lijken ook al verdwenen. Vandaag is ze gelukkig weer vrolijk en begint ze echt te kruipen! Op de knietjes en zelfs met een knietje naar voren!! Knappe meid!

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.910
    15.581
    113
    Nabij Utrecht
    Roken de spuitluiers ook zuur?? Tanden spuitluiers ruiken heel zuur en daarom krijgen veel baby's daar dan rode billen van ;)
    Ja leuk dat "kruipen" hè.
    R. doet dat ook regelmatig, alleen legt daarbij dan zijn hoofd op de grond haha (en dan knieen onder zijn buik en kont hup de lucht in)
    Maar ff leren dat hij dan zijn hoofd vd grond moet afhouden :D

18. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Knap hoor
    Hier kruipt ze pas sinds een maand😂

19. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ja, Rode billen en zure geur, maar nog geen tandje gezien/ gevoelt. Ook meer slijm, alles wat er bij zou horen. We wachten het af. Hihi ik ben zo trots met tranen en tuiten :D

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.910
    15.581
    113
    Nabij Utrecht
    Hahaha dat slijm ken ik. Dat is hier al een maand aan de gang, maar helaas nog geen tand door.
    Wel een mooie witte punt zichtbaar door zijn tandvlees heen die je goed ziet als hij zich boos maakt of huilt, maar door is hij nog niet helaas.

Deel Deze Pagina