Vandaag heb ik niet getemperatuurd. Wel getest, maar die was wit. Balen dat je waarschijnlijk een verlaat ei hebt. Is altijd maar weer afwachten dan wanneer hij komt.
balen madelie....ben je al gestopt met de utro of ga je nog even verder ermee? Tsja er zit idd niks anders op voor me dan te wachten of er misschien toch nog een ei zal komen. Goldfishie geeft het je wel rust nu dat de afspraken eraan komen? Ik kan me zo indenken dat het toch ook best wel spannend zal zijn.
We gaan zaterdag op vakantie voor twee weken, dus eigenlijk ben ik helemaal niet met de afspraken bezig. Ook het feit dat het niet is gelukt heeft allang weer plaatst gemaakt voor de dagelijkse bezigheden. De spanning zal wel weer komen als de afspraken er bijna zijn.
Melzoe ik ga inderdaad nog even door met de utrogestan. Zit pas 11 dpo volgens mij (moet even nog op kaartje spieken). En jou ei komt vast nog wel! Eventjes geduld. Goldfishie alleen maar fijn dat je in je hoofd niet constant met de behandeling bezig bent. Genoeg momenten dat je er niet aan ontkomt. En lekker op vakantie!
Hoe heeft iedereen trouwens vandaag de hitte doorstaan? Vanmorgen was het bij mij nog 24 graden in de woonkamer. Maar was vanavond ondanks alles potdicht te hebben gehouden toch opgelopen naar 26 graden.
Madelie! Mooie stijging meid!! Hier echt veel te benauwd. Op kantoor is het tussen de 26 en 30 graden (belachelijk dat de airco niet goed zijn werk doet in een pand met 1300 medewerkers). In de auto dus ook flink benauwd en thuis wil de temp niet onder de 26,5 gaan. Nouja.... niet klagen want ik vind dit beter dan al die regen en kou
gisteren onder het schaduwdoek met parasol gezeten in de voortuin verder alle rolluiken dicht dus in de kamer was het heerlijk koel. S'avonds met de visite tot een uur of 11 buiten gezeten heerlijk 😊 Bah rogi dat is niet lekker om in te werken Maar mijn lijf is beetje van slag ,zit ik lekker te kletsen met de visite voel ik een plop daar van onder,dus ik vlug naar het toilet en daar zie ik opeens heel veel witte afscheiding...(sorry voor het vieze praatje) Ik heb deze ronde geen vruchtbaar slijm gespot Maargoed vanmorgen 36.8 op de thermometer en ik lag in mijn dekens te zweten. Morgen maar eens kijken wat mijn temp dan doet.
Madelie vorige ronde zat je op 28 dagen met ei op cd16 en deze ronde weer.....Dan zou morgen toch je nod zijn of zie ik dat verkeerd?
Ja ik ben er ook bang voor RoGiJuLi....en toen dus niet gesport omdat ik te moe was....dus dat wordt dan dus volgende ronde .... Als ik de dagen voor mijn normale ei invul met de andere lage tempen van erna dan zet hij hem dus gewoon op cd 17. Dus elke temp ingevuld voor cd 17 is vandaag ingevuld om te kijken. De temperatuur van gisteren is een uur eerder genomen omdat ik toen eerder wakker was. Dus of ei toch op cd17 zoals gewoonlijk ,of 6 dagen later. Speling van bijna een week
Sorry dames heb jullie beetje verwaarloosd, maar we hebben week vakantie en 4daagse hierzo dus drukte en gezelligheid. Madelie vandaag nog getest? Goldfishie lekker meid op vakantie, waar gaat de reis heen? Melzoe hmmm inderdaad lijkt het op eisprong gisteren. Vorige week lijkt mij onwaarschijnlijk, but you never know.
Haha nee op de feestroute. Zaterdagavond, zondagmiddag met kindjes, maandagmiddag met kindjes, maandagavond en gisteravond de stad in geweest.