Haha je zou het bijna denken. Allebei 37+6 geboren allebei kleine baby's scheelt een maand. Misschien juist onze baby's die de connectie hebben?
Mooie beebjes hoor! En wat een snoepje je nieuwe gezinslid rogi om op te vreten. Volgens mij ging madelie niet meer testen als ik het goed heb begrepen... Gisteren laat naar bed maar toch om 7 uur getempt 36.6 toen verder geslapen en normale uurtjes geslapen en nogmaals getempt 37.1 . Ik heb de eerste ingevuld en notitie ingevoerd... Zal ik hem zo laten staan of op discarded zetten.ik twijfel namelijk.
Ja dat zou ook kunnen. Maar dat laat naar bed scheelde maar een uurtje met de andere tijden nu met deze warme dagen. Daarom dacht ik zelf aan die 36.6 met notitie En dan net als anders gele lichaamsdip op dag 3 na ei eventueel.... Ik vind dit echt moeilijk
Ik was even aan het meelezen en zag je testje, deze is hartstikke positief meid! Gefeliciteerd! Misschien even een digitale clearblue tegenaan gooien dan zie je het aantal weken
Is toch geen ovulatietest dit? En nee van de utrogestan krijg je geen positieve ovulatietest en ook geen positieve zwangerschapstest.
Jawel ovulatietest van de Etos. Ben flabbergasted.... Nog steeds bruinverlies dus durf nog niet blij te zijn. Ben ik dan nu 5 wkn?