Blegh.... menstruatiepijn en rood bloedverlies net... Vrees dat mn blijdschap van korte duur zal zijn..
Is de kramp echt vergelijkbaar met menstruatiekramp? Want kan ook komen door het groeien van de baarmoeder die ruimte gaat maken. Ik hoop dat het niets te betekenen heeft meid.
Ik had ook krampen ... had toen die ochtend het zhuis gebeld voor de echo en weet nog dat ik hier kwam "klagen" over de krampen en dat ik zeker wist dat ik de echo afspraak voor jan l*l had gemaakt.
Geen buikpijn meer maar nu werd ik vannacht wakker met een stekende pijn in mn rechter schouderblad. Kon amper liggen of mn arm bewegen. Natuurlijk weer gaan Googlen en icm bloed en bruinverlies ben ik nu weer bang voor een bbz...
Ook nog steeds bloedverlies met afvegen. Weet dat het er allemaal bij kan horen maar toch voelt dit niet goed. Kan niets meer dan afwachten, morgen bel ik de vk.
Nou ongestoord genieten van je positieve test zit er ook niet in zo Sasjuh. Misschien even paar keer hcg laten prikken om te zien hoe de oploop is.
Madelie, was je al gestopt met de utro? Je temp blijft maar stijgen zeg! Ik denk nog steeds dat je ei wel eens later kon zijn en je nu 12 dpo zit.
Gisteren heb ik geen utrogestan meer gebruikt. Dus was zelf ook wel verbaasd over mijn temperatuur vanmorgen.
Ohw gatver sasjuh dit is echt balen en kun je helemaal niet gebruiken zo na de blijdschap met de mooie test. Ik duim dat het niets te betekenen heeft. dikke knuffel! En madelie wowww!! idd jouw temp doet raar na stoppen met de utro Heb je nog een testje gewaagd vandaag na het tempen? Hier gisteren wederom laat naar bed heerlijk avondje met mijn ventje gehad we zijn naar de late film gegaan van de legend of tarzan. Zeker een aanrader! Zat toch wel een paar keer te snuffen, maar dat schijnt voor mij de laatste tijd heel normaal te zijn .de waterlanders komen al bij een reclame 7 uur temp van 36.8 en om 9:15 temp 37.2 ik houd gewoon de temp van 7 uur aan en zet ze op discarded. Als ik ze niet op discarded zet zegt FF ei op dag 23 als ik het me goed herinner.
Melzoe nee niet getest vanmorgen. Heb nog 1 kv over, dus wordt dan vanmiddag of morgen als menstruatie niet begint. En hoeveel uren heb je aaneengesloten geslapen voor je op je vaste tijd temperatuurde? 5 uren is genoeg voor betrouwbare temperatuur. Bij mij zelfs 4 a 4,5 uren.
Bijna 5 uur aaneen en ik lag niet eens onder mijn dekens Ik ben wel benieuwd wat je test zal zeggen vanmiddag of morgen. Meestal duikt je temperatuur toch na stoppen van de utro?
Dan zou ik de temperatuur van je normale temperatuurtijdstip aanhouden en niet op discarded zetten. Normaal daalt mijn temperatuur een paar dagen na stoppen met utrogestan. Maar stijgen vind ik wel apart.