Melzoe inderdaad het is de hele week al warm dus zou je het eerder ook al gehad moeten hebben. Sasjuh het blijft beetje twijfelachtig, maar dat zegt nog niks over wel of niet goed. Vooral omdat je late innesteling had en misschien trage hcg opbouw. Het is zeldzaam maar komt voor. Hopelijk val jij in die zeldzame groep. Eind augustus dames is het definitief voorbij met mijn vruchtbaarheid
En toch durf ik vk niet te bellen. Deze kv test is overigens met dezelfde ochtendurine als de digitale 1-2 test, had het potje even bewaard tot de kruidvat open was.
En dus zal de test met middagurine ws weer duidelijker zijn dan die van vanochtend Ik zou vanmiddag nog een kv doen. Is hij duidelijker dan vanmorgen dan toch echt de vk bellen hoor meid! Wie weet mag je volg.week al voor een echo komen.
Durf vanmiddag niet meer te testen... Maar net wel verloskundige gebeld en mag woensdag komen. Denk niet dat dat al veel zin heeft zo vroeg maar wel fijn dat ze me vroeg laten komen.
Woensdag zou toch rond de 5 wkn zitten? Misschien iets korter gezien de waarschijnlijk latere innesteling.
En tuurlijk net nadat ik gebeld heb met afvegen weer wat rood/bruin bloedverlies. Benieuwd of het nu doorzet.
Werd net terug gebeld. De assistente had de vk gesproken en verteld over langzaam oplopende testen, bloedverlies en vreselijk pijn tussen mn schouderbladen en vk vertrouwde het niet helemaal en wil me over een half uurtje zien. Ze sluit een bbz namelijk niet uit. Hoeft natuurlijk niet maar symptomen pasten er wel bij. Dus om 16u nu een afspraak.
Niets geks te zien dus bbz is het waarschijnlijk niet. Wel voor de zekerheid zo bloed prikken. Zelf denkt ze vroegen miskraam of nog te pril. Maar icm bloedverlies denkt ze het 1e.