Oh dank jullie wel meiden....maar ik ben echt wel bang nu... Heb nog 6 action testen en 3 kv ,op hoop van zege. Durf niet eens blij te zijn ,zo raar... Ohhh RoGiJuLi wat lief!! 😍smelt
Dank je madelie nu eerst maar afwachten . We weten toch niet hoeveel dpo ik nu ben...in elk geval niet met zekerheid
Ja zeker weten sasjuh! Ik heb nergens last van alleen de hoge temperatuur Echt zo gek...Ik dacht vanmorgen weer een hogere temperatuur,ik doe voor de grap even een testje is vast gewoon wit en dan kan ik met de Kermis borrel met bbq lekker medium biefstukjes eten dus niet hahaha. Ze zijn nu goed gedroogd
Ja hij loopt weer mooi op. Misschien dat je wel twee vruchjes had? Moet je vandaag noi voor een echo?
Fijn!! Hier gaat ook alles zn gangetje. De kleine al weer bijna 15 maandjes Loopt overal langs. Nog niet los maar komt vast vanzelf
Ik had nog wat vragen over de Utro.. Ben sinds gister begonnen. Nu zitten er 30 in het doosje en aangezien ze vrij prijzig zijn had ik het volgende bedacht; vandaag en morgen nog twee per keer en vanaf dan een bolletje per keer dan kom ik precies uit op nod. Is dit wel genoeg? Of moet ik toch mee kopen? En is het normaal dat er zoveel weer uit je lichaam komt? Ben zeker alweer een bolletje uit m'n lichaam kwijt qua hoeveelheid..