Voor de beste opbouw kan je het beste 2x per dag 200 mg utro inbrengen. Ik zou dus wat bijbestellen Ja het is normaal dat je zoveel verliest. Dat is het omhulsel . Ik bracht het in de ochtend in (dat kwam er dan gedurende de dag er weer uit) en ik bracht het in de avond in, echt vlak voor het slapen zodat het meeste van het omhulsel wirdt opgenomen door je lichaam Ik had nooit last van bijwerkingen vd utro trouwens.
Poeh.... het wordt bij ons druk in de periode eind jan tot aan begin maart. Eerst Riley zijn verjaardag, dan nog mijn moeder,vader en zus... diezelfde zus die ook in feb is uitgerekend en dan ook nog mijn zwager (mans kant) die begin feb voor het eerst vader wordt! En ik begin maart!! Wow!!!Dure en drukke maanden!
Als dit goed gaat hoop ik dat het een april baby wordt 😉 Oudste dochter februari, ik maart, beeb april, man mei, jongste dochter juni. Mooi verdeeld haha
Bijwerkingen utro: vollere borsten. Maar kan natuurlijk ook van beginnende zwangerschap zijn geweest achteraf.
AAAAAAHHHHHH YYYYYEEAAAAAHHHHH!!! Melzoe wat een knaller al! En sasjuh is ook nog mooi omhoog met een dikke vette streep! Ahhhhhh zo blij voor jullie !
Mijn ma is vastgesteld op 8 april. 18 april cytotec, uiteindelijk na veel gedoe op 31 mei curretage. En op 3 juli weer menstruatie, dus had gehoopt dat het nu weer normaal zou zijn...
hier ook druk hoor rogi Zoë december Schoonzus en schoonmama januari Melissa en mijn oma februari Man ,broer en schoonzus maart Als dit beebje wil blijven zitten april Mijn moeder begin mei Ikzelf en schoonpa juni Mijn pa in juli En dan zeg ik maar niets over ooms en tantes
we gaan gewoon ons best doen! Ik zit tegenwoordig elke avond aan een smoothie is toch wel een verslaving geworden sinds ik mijn nieuwe blender heb. en morgen lekker Kaneelbroodjes halen bij de Liddle
Oh en wat een leuke katjes trouwens. Die van jou ook nog rogi Katten zijn net chocola je kunt het er niet bij eentje houden Hmm misschien hebben wij er daarom 3 Ooohhhh en B had vandaan dr eerste schaterlachje, echt schattiger kan gewoon niet. Hier met verjaardagen in het eerste half jaar altijd druk. Mijn zusje in januari Ik, B, nichtje, schoonzus en man van mn andere schoonzus in februari (waarvan ik en de man van mn schoonzus op dezelfde dag en B en mn andere schoonzus op dezelfde dag) Mijn vader en schoonmoeder in maart 2 dagen na elkaar Broer in juli Moeder in augustus Man in december en schoonvader in december
1 ding 😉 mocht dit goed gaan kan het niet anders dan een jongetje zijn whahaha. Alles gaat zoooo anders...