Ohhh meis dat vind ik persoonlijk niet best klinken, maar nogmaals het lichaam is een gek iets. Alleen een echo kan meer informatie geven.
Dat dacht ik ook Melzoe dus weet eigenlijk wel zeker dat dit niet goed is. Volgens vk hoefde dat niet persé elke 48 uur te zijn. Ik word echt gek, trek dit gewoon niet. Laat het maar gewoon nu misgaan dan ben ik er af.
Dat snap ik helemaal! Die onzekerheid is vreselijk Ik hoop echt dat we het mis hebben en dat het toch niet zo hoog hoeft te zijn voor een goede plakbeeb Ik vond nog een tabel . Dus het is wel mogelijk als ik hierop kijk Vanaf de conceptie Vanaf laatste menstr. HCG mIU/ML 1 week 3 weken 0 tot 5 2 weken 4 weken 3 tot 426 3 weken 5 weken 18 tot 7,340 4 weken 6 weken 1080 tot 56,500 5 6 weken 7 8 weken 7,650 tot 229,000
Nee eigenlijk weet ik nu nog niets. Het is gestegen maar overal lees ik dat de verdubbelingstijd 48-72 uur is en bij mij is dat nu 164 uur... Dat is wel een heel groot verschil. Zucht dinsdag... Wat ver weg nog
Blijft ook gek dat cb zaterdag 2-3 zei en hcg dus minstens 156 moet zijn geweest. Maandag 66 en nu 99... raar iets. Moet mezelf bedwingen geen cb testen te kopen. Heb nog 1 kv test en die heeft man net verstopt. Wil die maandag pas doen.
goede avond dames, Zoals veel dames vast al gemerkt hebben lees ik alweer een hele tijd mee was van plan nog niet echt te gaan reageren maar ik zie dat sasjuh zichzelf helemaal gek aan het maken is. Sas ook al ken je me waarschijnlijk niet meid je maakt jezelf helemaal gek en testen kopen gaat het ook niet er beter op maken en deze stress zal al zeker niet goed doen op je zwangerschap en al helemaal niet voor je zelf. Probeer te kalmeren als het fout zou moeten gaan gebeurd het toch en dat hou je niet tegen. Ga niet op internet lezen en zeker niet een theorie bedenken wacht op dinsdag de echo daar heb je de echte waarheid probeer veel afleiding te zoeken komende dagen
Daantjj ik weet ook wel dat testen het niet beter maakt maar het stukje controle dwang is er gewoon en tegen ieder ander zou ik zeggen, relax en wacht het af. Maar als het jezelf betreft is het echt anders. Daarbij ben ik niet zozeer bang voor een miskraam, daar zou ik zeker van balen maar weet dat die kans er nou eenmaal is als je zwanger wordt. Nee mijn angst voor een bbz en een operatie wordt steeds groter. Trage hcg opbouw en bruinverlies worden beiden als duidelijke symptomen overal genoemd en ja aan beiden voldoe ik.
Ik weet precies hoe het is hoor om hier door heen te gaan en ik wil niet makkelijk overkomen ik wil alleen proberen te helpen je hebt een echo gehad op controle voor een bbz die was er niet heb je dan geen vertrouwen in de gyn?
Echo was bij vk en idd er was toen niets te zien. Maar in zo'n vroeg stadium is er vaak ook nog niets te zien dus dat zegt niet dat het er nu niet is. Ik wacht idd dinsdag af en zal het topic er verder niet mee lastig vallen.
Sasjuh echt enorm kutjes! En je valt ons niet lastig, je weet dat hier lekker mag spuien ook al gaat het mis. Wij zijn er voor je om tegen aan te zeuren!
zo bedoelde ik het helaas niet maar je moet doen waar jij je goed bij voelt. had beter mijn mond kunnen houden geloof ik
Hè daantj! Dat is lang geleden hoe is het nu bij jullie? Sasjuh die onzekerheid is killing en gewoon ontzettend klote! Je kunt helaas niks anders doen dan afwachten, inderdaad termijn was te kort om iets te zien. Er zijn verschillende theorieën die kunnen: * trage hcg die pas na aantal weken goed gaat opbouwen (zeldzaam maar komt zeker voor) * miskraam die niet goed doorzet * en ja ook bbz staat nog op het lijstje. Dat maakt de angst natuurlijk niet minder maar zo is het op het moment. Dus hier lekker klagen en het moment afwachten tot je meer weet.
Dat zijn idd de 3 opties. Ik hoop heel hard op optie 1 of 2 en probeer ff niet teveel aan 3 te denken. Net onder de douche even heerlijk van me af gehuild, lucht op. Nog 4 nachtjes dan weet ik meer. Zie zondag deze verloskundige als waar ik dinsdag heen moet ook nog met werken dus misschien spreek ik haar dan nog wel even.
Ach jeetje Sasjuh, ik snap je zorgen goed. Hcg zou toch wel minimaal iedere 72 uur moeten verdubbelen ben ik bang. Wat mij hielp toen het vermoeden er was van een bbz was me eraan overgeven. Heb letterlijk tegen mezelf gezegd, als het zo is dan is het zo. Dan zie ik dalijk weer verder. Zo plaatste ik het wat verder van mij af en kon ik ermee omgaan. Blijf gewoon van je afschrijven hier, daar is dit juist zo'n fijne plek voor. Het is vervelend dat je nu nog geen duidelijkheid kan worden gegeven. Dikke knuffel.
Zo probeer ik nu idd ook te denken. Voel dan alleen weer de stress omdat we ook bijna op vakantie gaan en ik toch hoop dat alles dan klaar is...
Probeer los te laten waar je zelf geen invloed op hebt. Mocht het zo zijn (wat helemaal nog niet zeker is) dan komt daar ook wel weer een oplossing voor.