hey mamalap Hier gaat alles goed Hoop bij jou ook ? ik lees al een tijdje mee hoor dus ik blijf up to date Het is geweldig om te zien dat jij en 2 andere dames al prachtige kindjes hebben gekregen En ik wil gold ook even een dikke knuffel geven! hoop dat jouw wens in vervulling mag gaan dit jaar.
Daantje! Wat fijn weer wat van je te horen! En dat het goed met je gaat. Blijf je hier nu actief meekletsen? Sasjuh! Blijf hier lekker kletsen hoor, frusties eruit gooien, angsten bespreken etc. Daar zijn we hier toch voir! Om er voor elkaar te zijn. Ook in slechtere tijden hoor Dikke knuffel meid!
Sasjuh hoe gaat het vandaag met je ? Je kunt hier gewoon je hart luchten hoor,daar zijn we voor. En we vinden het echt niet erg om je een luisterend oor te bieden . Je zeurt niet en valt ons er echt niet mee lastig met je angst. Hele dikke knuffel meid
Vandaag gaat het goed. Madelie haar instelling heeft me wel geholpen eigenlijk. Is het een bbz dan is dat zo en doe je er niets aan. Verder wel misselijk en kokhalzen, blegh. Nog 3 nachtjes!
Sasjuh wat killing die onzekerheid. Laat het maar snel dinsdag worden en hopelijk weet je dan iets meer.
Hii meiden, Ik heb een vraag aan jullie. Ik heb onlangs iui gehad. Dit was dmv follikelmetingen en bloedprikken. Mijn eitjes worden eigenlijk nooit groter dan 18 of 19 mm en springen vlak erna. Nu was de dag vóór de iui mijn ei 19mm en kwam uit de bloedwaardes dat mijn hormonen al dusdanig gestegen waren dat de iui sowieso de volgende dag moest plaatsvinden. Ik heb even een foto toegevoegd van mn tempkaartje om het te verduidelijken wanneer de iui was. Nu is het zo dat mijn temp daarna niet echt overtuigend gestegen is. De dag erna was het nog hetzelfde en de dag daarna steeg het maar met 0,1 graadje omhoog. Is dit überhaupt mogelijk terwijl op de echo mn eitje al groot was en in de bloedwaardes te zien was dat het eitje op springen stond? (Heb verder geen hormonen gebruikt deze cyclus) Of kan het zijn dat de iui te vroeg plaatsvond en dit dus weer een gemiste kans was ben ik bang?
Iui staat prima hoor. Stel hij springt woensdag rond 20.00 uur duurt het ongeveer 24 uur voordat jouw temperatuur omhoog gaat, dus is jouw temperatuur nog niet verhoogd die donderdag. Inderdaad kunnen ze in jouw bloedwaardes zien of de eisprong eraan Komt als LH dusdanig verhoogd is volgt daar de eisprong op.
Dankjewel voor je reactie! Dus je denkt dat hij sowieso wel op de woensdag gesprongen moet zijn door het hoge lh in mn bloed? Ik hoop dat dat zo is! Want ik heb begrepen dat opgewerkt zaad maar een paar uur leeft, en als mn eisprong pas donderdag zou zijn, waren die zaadjes hoogstwaarschijnlijk allemaal al dood
mezelf vandaag goed vermaakt. Eerst bij mijn moeder op bezoek en even de h&m ingehopt waar er overal bordjes met sale hadden hadden das altijd slecht voor mijn knip Mooie jurk gevonden voor onze kleine prinses,en oma had ook nog eens een heus vlinder pakje voor haar compleet met vleugels....tis net een citroenvlindertje En aangezien fotograferen mijn hobby is heb ik weer een paar mooie plaatjes kunnen schieten. Ik zal straks even een foto plaatsen... En waar is de rest van de dames vandaag geweest?
Met de tweede foto was ik aan het spelen met de kleuren en toen kreeg ze groene ogen wat ik wel erg leuk vond
Mooie meid en leuke foto's Melzoe. Wij hebben gisterenocgtend de hele tuin opgeruimd incl leeglopen en verwijderen groot zwembad want in de middag gingen we bbqen met vrienden en was er anders geen plek in de tuin. Gezien de weersverwachting ff een partytent gehaald en opgezet en dat was maar goed ook aangezien het vanaf 12.30 telkens regende. Tussen 14 en 16 was het droog maar ging daarna weer regenen (schijt hollands weer). Wij hebben nu 2 wkn vakantie en hebben echt top weer..... NOT!!! Deze week blijven we thuis ivm verjaardag dochter donderdag (gaan nog wel naar Hellendoorn ma of di) en volgende week zitten we een midweek op een vakantiepark in kaatsheuvel. Hopelijk gaat het weerbeeld nog draaien want het ziet er beroerd uit voor de komende 2wkn :x
Mooie meid Melzoe! Balen he rogijuli. Ik krijg donderdag vakantie en wij gaan naar texel, ook nog niet hoopvol qua weer. Verder eindelijk duidelijkheid gok ik. Gisteravond wat rood bloedverlies met afvegen en vanmorgen wat meer. Toch 'gelukkig' een gewone miskraam. Zo werken dus hopelijk niet al teveel last.
Ik duim dat het dan een gewone mk is. Tuuurlijk duim ik veel harder voor een gezonde zwschap Ga je nog testen of wacht je maandag/dinsdag af?
Nee dit is echt geen goede zwangerschap. Het traag oplopende en lage hcg icm met dagenlang bruinverlies en nu rood is echt niet goed. Testen ga ik niet meer doen. Heeft weinig zin denk ik...
Hoi, mag ik wat hierover nog vragen? Je zegt dat je stop met 5 weken. Is dat 1 week na een + test? Dus alleen maar een paar dagen na + test 1 bolletje 2x dag en een paar dagen op die week met maar 1 bolletje? Klopt dit? Bedankt!
Druk programma dus rogi,hopelijk slaat het weerbeeld inderdaad om zou zo jammer zijn als er alleen maar regen komt Bedankt voor het compliment over de foto's en mijn meisje meiden😊ik ben nu net een poosje bezig met de kinder foto's dus aldoende leer ik. Sasjuh ik vind het echt zo erg voor je Ik weet eigenlijk niet zo goed meer wat ik nog tegen je kan zeggen.
Ik testte met 7 dpo al positief (3 wkn zwanger). Dus toen doorgegaan met 2x bolletjes per dag totdat ik op 14 dpo zat (4 wkn zwanger). Daarna 4 dagen maar 1 bolletje in de ochtend en 1 bolletje avond. (T/m 4+4 wkn zwanger) Daarna nog 4 dagen alleen de avond 1 bolletje en toen gestopt. Ik was toen 5+2 weken zwanger toen ik niks meer gebruikte. Dus ik ben nog 2+2 weken na de positieve test doorgegaan met utro
Mijn mannetje vroeg vanmorgen of ik misschien nog zwangerder was omdat hij had gehoord dat ik een glas uit de kast pakte Ik zeg tegen hem kijk zelf maar hier is het rijtje. Zegt ie; maar we weten toch niet wanneer je nou je ei had? Ik zeg we gaan uit van dag 17 mijn ei en dan een LF van 14 a 15 dagen(ze gezicht kreeg deze uitdrukking ?) Waarna ik nogmaals heb moeten uitleggen dat dat staat voor de dagen tussen ei en ongi... Dus hij kijkt naar het rijtje en zegt ja je bent echt veel zwangerder Whahaha mannen snappen er ook niets van je kunt toch niet zwangerder dan gewoon zwanger zijn. Mijn temperatuur hangt nu consequent op 37.5_37.6 echt heel hoog voor mijn doen