Nee ga niet meer prikken, hcg was al aan de lage kant en geloof wel dat het daalt. Mag evt volgende week nog een controle echo bij vk maar hoeft van mij niet eigenlijk.
Sasjuh, ik zou dus wel gaan bloedprikken. Mede ook omdat het bloedverlies meevalt. Hier vandaag een dagje Hellendoorn ... tot nu toe nog droog met de zon er tussendoor dus prima weer.
Lekker Rogijuli! Het is inderdaad redelijk weer. Ik helaas extra werken vorige week 43 uur en deze week 41 uur bah
Dit vind ik geen verstandige keus eigenlijk. Zeker gezien de angst die je had voor een mogelijke bbz.
Met vk afgesproken van het weekend nog x testen. Waarschijnlijk wordt hij dan snel lichter en zo niet dan volgende week nog ff komen voor echo. Bloedprikken had nu niet zoveel zin want ook bij miskraam duurt het ff voordat hcg zakt en verdwijnt. Bloedverlies is vergelijkbaar met een heftige menstruatie denk ik. Niet heel weinig maar had me bij een miskraam meer bloedverlies voorgesteld.
Die controle echo zou ik inderdaad zeker wel doen want een schone baarmoeder is wel belangrijk. 1 voor verder te kunnen voor een volgende zwangerschap 2 voor je eigen gezondheid zodat er geen ontstekingen kunnen vormen want dan ben je verder van huis. Aangezien het erg pril was denk ik dat dit ook de reden is waarom er niet gigantisch veel bloedverlies is. Aan een kant fijn want door lekken is natuurlijk geen pretje en zeker niet met een wit uniform. ik hoop dat je snel verder kunt en als nog een dikke plakker gaat krijgen dit jaar * knuf *
En om meteen met de deur in huis te vallen met wat goed nieuws Ik kom net zelf terug van de vk mijn eerste echo van het spruitje morgen 11 weken. En alles was prima in orde
Wat leuk daantj! Gefeliciteerd nog! En sasjuh echt heel veel sterkte en een dikke knuffel ook al kan je daar niet zoveel mee.
He daantj dat stond van de week niet in jouw handtekening ofzo. Gefeliciteerd jullie zijn ook lang bezig geweest
Dankjewel dames Ik heb in 2015 geen pogingen meer gedaan om zwanger te raken ik had echt de tijd nodig om alles op een rijtje te zetten en ook met al die ziekenhuisonderzoeken en toestanden. En dat klopt het staat er sinds vandaag maar ik weet het wel al 4 weken ik heb bewust gewacht met naar de vk te gaan en het op het forum te plaatsen omdat het vorige keren voor de 10 weken al mis ging is denk ik gewoon een gevoelskwestie geweest En ik wou me niet te druk maken deze keer vandaar dat ik alles eerst zijn loopje heb laten gaan. Maar wat ik wel kan zeggen is dat deze keer totaal anders is ik ben de eerste weken heel erg misselijk geweest en dat is nu gelukkig ver verdwenen en ik heb een paar flinke toeters zoals pamela anderson. Vorige keren had ik helemaal niets maar goed 3 maal is scheeps recht toch!
daantj stiekemerd! Van harte gefeliciteerd meid !!! Wat een mooie echo! (Ik vind je angst wel begrijpelijk hoor.....)
Ik heb utrogestan kunnen regelen voor nog 2 rondes en het voelt goed om er nog eens voor te gaan! Gf lang niet gezien, hoe is het bij jou?
Sasjuh, Wat fijn dat je het toch nog 2 rondes gaat proberen. Was het de vorige ronde de eerste keer dat je progesteron gebruikt had?
Zo blij dat ik gisteren naar Hellendoorn ben geweest en niet vandaag! Wat een schijtweer vandaag zeg :x:x