Ovulatie en temperatuur deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    Bel gewoon even voor de zekerheid en geef aan dat je temperatuur blijft klimmen. Een temperatuur van 38 hoort niet bij een zwangerschap.
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Hoge temp meid!! Ik denk beetje ziekies!

    De 28e de eerste cb... vandaag dus 6 dagen verder.
    Het kan zijn dat hij nu op het randje 1-2/2-3 balanceert en dus 1-2 aangeeft.

    Ik zou wel idd even overleggen met een vk omtrent je hoge temp.
     
  3. MelZoe

    MelZoe Fanatiek lid

    6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Bellen kan ik pas tussen 13:00 en 13:30 dus ik moet nog even wachten op het telefonische spreekuur.

    Maar ik beloof dat ik ga bellen
     
  4. mamalap

    mamalap Niet meer actief

    38.0 is inderdaad gewoon koorts en daar horen de zweetaanvallen en hoofdpijn wel bij. Ik denk toch een virusje te pakken meis Had ik bij de oudste ook op jouw termijn. Blijkbaar ben je vatbaarder als je net zwanger bent.
     
  5. MelZoe

    MelZoe Fanatiek lid

    6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    ;) ik heb net het dienstnummer gebeld en idd ze maakt zich geen zorgen vooralsnog.
    Gewoon een griepje die de kop op steekt. Als ik over 3 dagen nog zo'n hoge temperatuur heb moet ik weer even bellen. ;)

    Bah wordt er zenuwachtig van...en ik zou mezelf niet gek laten maken deze keer. Had ik mezelf voorgenomen.
     
  6. Daantj

    Daantj Bekend lid

    24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Persoonlijk zou ik niet meer uit gaan van testen ook zoals we gezien hebben bij sas is dit niet helemaal vertrouwelijk en je wordt er zeker niet wijzer van.
    Als je zo erg twijfeld heb je meer aan bloedprikken.
    Ik snap je angst heel goed en dit klinkt misschien raar wat ik ga zeggen maar je moet proberen het stukje miskraam in het verleden toch een beetje van je af te zetten en zeker niet te vergelijken met nu want iedere zwangerschap is anders. En zolang je geen bloedingen krijgt hoef jeje nog geen zorgen te maken.

    Die temperatuur lijkt inderdaad op een griepje als je zwanger bent dan ben je ook sneller vatbaar ik zou inderdaad even contact opnemen met de vk zoals de dames hier al aangegeven hebben:)
     
  7. mamalap

    mamalap Niet meer actief

    He daantj je bent precies uitgeteld op verjaardag jongste :D mooie dag!
     
  8. liefebees

    liefebees VIP lid

    6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    En als je 1 dag eerder bevalt dan is het op de 5e verjaardag van mijn oudste 😉
     
  9. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    En je bent 1 dag eerder uitgerekend dan mijn zus ;)
     
  10. MCGB

    MCGB Actief lid

    21 aug 2013
    265
    0
    16
    NULL
    NULL
    Weer een vraagje van mij. Mij HCG is inderdaad lager geworden, van 8.4 na 2.5 (verschillende labs maar ik denk dat het niet zo veel uitmaakt). Wanneer kan ik mijn menstruatie verwachten? En wordt deze cyclus helemaal anders of kan ik ook vanuit gaan dat met ei rond dag 18 heb en 14 dagen later weer mijn menstruatie? Ik ben onzettend regelmatig.
    Ik moet plannen voor een control hysteroscopie 14 dagen ongeveer voor de terug plaatsing en ik kon altijd dit goed schatten dat heel belangrijk is want een plekje voor de hystero is niet makkelijk te krijgen en ze willen geen poging gaan doen voordat ik een hystero krijg, dus ik ben nu helemaa in se waar en ik weet gewoon niet meer hoe ik verder moet gaan. Misschien toch deze poging missen maar toch ik moet wel regelen dat de hystero op de juiste tijd krijg. :(
     
  11. Daantj

    Daantj Bekend lid

    24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is toevallig:) maar meestal dan wordt het toch geboren op een hele andere datum dan de uitgerekende we gaan het zien haha:)
     
  12. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Oh ok dus je rekt zeg maar je LF op. Alleen bij eventueel positieve test wordt afbouwen lastig. Heb tot en met zondag 14 dpo.. Hm hier had ik dus niet goed genoeg over nagedacht van te voren. Volgende ronde maar flink inslaan. Dank je wel!
     
  13. Dracaena

    Dracaena Fanatiek lid

    27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Had ik ook hoor. Had mooi geweest als B op de uitgerekende datum had gekomen dat was de verjaardag van mijn oma. Maar helaas kwam ze een maand te vroeg en is nu op dezelfde dag jarig als mn schoonzus die ik niet kan luchten of zien :D je hebt r niks over te zeggen :D
     
  14. Daantj

    Daantj Bekend lid

    24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig in die periode zijn alleen maar leuke mensen jarig dus dat probleem ga ik gelukkig niet krijgen haha
     

Deel Deze Pagina