Wat spannend Monique! Ga je vanavond nog een keer testen? Voor 10dpo is het heel hoopvol! Gold..echt ik hoop zo voor jou dat 2016 jullie jaar wordt. Het heeft nu wel lang genoeg geduurd! Hier vanmorgen naar de huisarts geweest vw het aanhoudende hoesten. Hij gooit het op een erge verkoudheid maar me wel bloed laten prikken op de infectiewaardes en evt kinkhoest. Voorlopig maar weer doormodderen met stomen, neussprays en paracetamol. Ach ja..
Je vergeet mij in het lijstje van DeeDee Beter ook om vroeg naar bed te gaan vanavond, daarna nog eventjes tot jullie kindje er is! Monique ik zie je streepje hoor!!! Jij dus wel met een goed gevoel het nieuwe jaar in! Gold ik hoop echt zo dat het dan nu wel echt de volgende maand raak mag zijn! Sterkte met je krampen. Niet leuk dit. En voor jou ook MelZoe, na die streepjes, bah. Beterschap Julia, wanneer krijg je de uitslag? En mooie buiken hoor! Fijne jaarwisseling allemaal!!!
4 jan wordt er een meisje geboren, ik weet het heel zeker! 😜 Willen jullie naar mijn kaartje kijken? Afgelopen maand, na het stoppen van de pil, was ik op dag 18 al ongedteld, dus heb door het ontpillen een erg korte cyclus. Heb ik nu de eisprong gehad? Zonder sexytime....stooooom! Hopelijk komt die nog....
CTG helemaal goed. Nu zaterdag weer een ctg en dan na de feestdagen gaan we kijjen hoelang ik nog blijf door lopen Heb geen complete bedrust voorgeschreven gehad, maar ik doe wel heel rustig aan hoor
Fijn dat de ctg goed was! Gaan ze ook wekelijks een echo doen om het gewicht te schatten? Doe maar rustig aan ja. Heb je netflix? 7 seizoenen achter mekaar van leuke series kijken? En ondertussen een beetje hier en daar je nieuwe huis inrichten?
Net nog ff een testje gedaan na 3.5 uur niet drinken en plassen en hij is echt een stuk donkerder als vanmorgen! denken jullie dat ik een cb digi kan doen?
Aah spannend Monique! Ik zie hem toch super duidelijk!! Is erg hoopvol! Mijn duimen draaien voor je! (al hebben die helaas vaak geen nut haha)
Je bent in ieder geval wel zwanger, durf je al best wel voorzichtig te feliciteren! . Denk dat de cb meer nodig heeft.. Vandaar dat die zegt niet zwanger
Ik dacht altijd dat die 25 nodig had en de action 50 dus ik had de beredenering gemaakt dat als ik een streepje op de actiion had de cb ook wel posi moest zijn
Fijn dat de ctg goed was! En inderdaad lekker rustig aan blijven doen. De drukte komt vanzelf weer als de baby er is.