Ovulatie en temperatuur deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Foto is een beetje vlekkerig Monique maar hcg loopt per 48-72 uur op als ik me niet vergis dus hij hoeft nog niet duidelijker te zijn dan gister.

Thnx voor de tips dames, we laten het allemaal even de revue passeren.

Kan het stomen ook met kamille thee? Want dat heb ik nog wel :D lees ook veel dat iets toevoegen aan het hete water geen zin heeft.

2. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    #682 Julia1979, 1 jan 2016
    Laatst bewerkt: 1 jan 2016
    Draceana..stomen met iets er in is gewoon lekker hihi. Probeer maar eens met opengescheurd zakje kamillethee.Kamille op zijn best | Mens en Gezondheid: Beauty

Monique..de controle streep op je test van vandaag is ook iets smaller dus kan best dat de teststreep daarom ook wat minder inkt bevat. Heb ik ook gehad met 11 en 12dpo. Ik heb goede hoop voor morgen!

3. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Bedankt voor de reacties dames! Hopelijk is die dan morgen wel donkerder! Super spannend, ik voel vrij weinig behalve dat ik moe ben. Bij mn dochter was ik doodziek vanaf het begin.

4. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Gelukkig nieuwjaar meiden!

Monique van harte gefeliciteerd!

Draceana mooi bolletje hoor :D
    geen verstand van keukens dus ik kan je geen advies geven.

---------------------------------------------
    Hier goed het nieuwe jaar in :( tijdens oud en nieuw met kruik op de bank in foetus houding met vreselijk veel buikkrampen.
    Het wil niet echt loskomen lijkt wel.
    Vandaag bij het opstaan minder kramp dus ik verwachtte dat het leed geleden zou zijn maar bij toilet bezoek maar weinig rood. ......
    Tis wel heel erg helder en gewoon niet wat ik gewend ben :(
    En nu ook begonnen met een nare hoest en helemaal verstopt met verkoudheid. ....Misschien staat het met elkaar in verband ofzo ;)....
    Ochja we zien het wel weer...

5. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Pfffff kan mijn bericht niet wijzigen.
    Maargoed tis nu in elk geval goed doorgebroken.

6. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    He balen Melzoe! :(

7. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Balen melzoe! Hopelijk is de pijn snel weer weg! :(

8. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    De pijn was gisteravond heel hevig.,vandaag eigenlijk weinig tot geen krampen gehad, en tot vanavond weinig bloedverlies totdat ik daarstraks naar het toilet ging en iets voelde glijden, dat was dus een groot stolsel. ...nu voel ik me dus prima. Geen krampen niks.

Wel apart ik dacht dat mijn ongi gewoon zou verlopen zoals anders omdat het al vroeg niet goed zat.
    blijkbaar had ik het dus mis,en moest mijn lichaam er even over denken hoe het schoon moest worden gemaakt.

Klinkt wel gek denk ik.

9. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Volgensmij is het wel normaal dat het anders is meid, hopelijk is het snel voorbij en mijn duimen draaien voor deze ronde!

10. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat al jullie dromen en wensen maar uit mogen komen.

Melzoe en Goldfish wst balen dat jullie zo het nieuwe jaar in moesten. Hopelijk snel van de ellende af en op naar goede 2016 eitjes!

Wat een mooie buiken komen er voorbij zeg, word er bijna jaloers van.

Gefeliciteerd Monique, dat is nog eens een leuk begin! Op naar een goede zwangerschap.

Wat een leuk nieuws Dracaena! Onze keuken moet ook hoognodig vervangen worden, dus ik lees even met de tips mee.

Beterschap voor alle zieken en snotteraars.

Hier gisteren een gezellige avond gehad, alleen werd mijn man zien. Die zat echt te trillen op de bank. Gelukkig is hij inmiddels weer wat opgeknapt. Vanmorgen zelfs nog een beetje kunnen uitslapen, heerlijk! Willen jullie eens meekijken met mijn kaartje? Ff heeft mijn kruis een dag vooruit gezet. Open bolletje van vandaag was omdat ik geen wekker had gezet. En de 29e was ik net iets eerder dan normaal wakker en moest ik plassen. Ik denk zelf dat ik cd20 mijn eisprong heb gehad. Toen had ik ook ineens hele gevoelige borsten. Wat denken jullie? Voor nu welterusten!

11. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik vind 'm wel iets opgelopen. De lijn is iets scherper en rozer van kleur dan gisteren.

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

En Monique alweer nieuws?

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Kijk alles voordragend :D

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.977
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Haha ik draag op exact dezelfde manier Mamalap ;):D
    Prachtig meid!

15. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Prachtig! :)

16. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Mooi buikje hoor mamalap!

Monique nog een testje gedaan? ....

DeeDee alles nog rustig?

17. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Goedemorgen meiden,

Ik weet niet of het wel goed gaat :(
    Men temp is na beneden.
    Men dipstick lijkt wel iets donkerder als gisteren, men kv is nog aan het drogen nu 5 min maar hij lijkt lichter als gisteren.. zal zo ff foto maken.

18. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Hierbij de fotos, 15 min na het doen van de test.

Bijgevoegde bestanden:

19. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik vergelijk die van vandaag met die van eergisteren en dan vind ik 'm een stuk duidelijker.
    Maar blijft spannend voor nod testen aangezien die zwangerschappen vaak ook niet doorzetten. Zien wat je temperatuur morgen gaat doen. Ik duim voor je!

20. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Dankjewel lief van je!
    Hoe moet ik mijn nod rekenen, mijn lf schommelt tussen de 9/10/11 en vandaag ben ik 12 dpo, is mijn nod dan gisteren of op 14 dpo?

Deel Deze Pagina