Monique bij de meeste mensen reageert de Kv2v5 beter dan de dipstick, maar jij bent de uitzondering hoor! Ik zou de Kv2v5 laten voor wat hij is. De dipsticks en de CB zijn prachtig! Nogmaals gefeliciteerd Madelie fijn dat je kan insemineren vanmiddag
Wat een mooie streepjes Monique! Persoonlijk zou ik wel doortesten tot ik een megadikke streep had op KV. Maar dat komt omdat ik zelfs met een 1-2 op de CB een biozwangerschap kan hebben blijkbaar. Maar wat een heerlijk begin vh nieuwe jaar voor jou. Geniet ervan!
Dankjewel!! Ik heb geen kv testjes meer, maar nog wel tig andere testjes en nog 1 cb haha. Dus daar ga ik zeker nog mee doortesten.
Dag dames! Even een vraagje. Ik heb van mijn fertiliteitsarts een temperatuurkaart meegekregen om bij te houden wat mijn cyclus doet. Nu vul ik dit in met kruisjes, maar vind dit er slordig uit zien. Voor haar is t prima, dat weet ik. Maar zou t graag voor mezelf ook bij houden. Waar kan dit ergens online?
Deedee aan het bevallen? Rogi: lekker je rust nemen. Is alles goedgekomen met internet? Mamalap: mooie buik hoor! Madelie: fijn dat het toch door kan gaan! Dracaena: wat ontzettend k*t zo zonder baan ineens. Hopelijk vind je snel weer wat anders en kan de koop doorgaan. Monique: gefeliciteerd! Hier niets te melden, zit nog in de rode periode wat gelukkig wel minder aan het worden is. Heb af en toe het gevoel dat alles bij iedere ongi heftiger word. Gisteravond weer gestart met de gonal en eindelijk morgen bellen voor fm1. Eindelijk de laatste iui en dan eindelijk door. Ga morgen ook gelijk ivf/icsi gesprek aanvragen, heb geen zin om weer rondes te wachten voordat we verder mogen. We zijn al drie jaar bezig, gewoon hophop door. We wachten al zo lang, dus geen zin in weggegooide rondes. Met ivf maken we wel meer kans dan met iui? Aan de ene kant willen we door en hebben we 'zin' in ivf, aan de andere kant weten we dat het nog zwaarder gaat worden en vinden we het eng. En ook dat de angst nog steeds aanwezig is dat het zelfs met ivf ook niet gaat lukken. Dat er nooit een kindje komt, dat we nooit papa en mama worden...
Madelie wat fijn dat je vanmiddag ervoor kunt gaan! ...duimen gaan weer draaien voor je. 2016 moet gewoon het jaar worden voor allemaal. Goldfishie hopelijk is een verder traject gewoon onnodig en gebeurt het gewoon net in deze laatste ronde. ...ik gun het jullie zo! Monique nogmaals gefeliciteerd! Deedee is al sinds gisteren opvallend afwezig. .....zou het dan toch de beeb zijn, die zijn/haar opwachting in deze wereld wil maken? Rogi ook jij kan nu gaan aftellen al is het dan met bedrust en monitoring. .... Spannend meiden! Hier start morgen weer het gewone leven, kleine meid gaat morgen "echt" naar school, ze wordt nu een echt klein dametje. Gisteren gymkleding en schoentjes en een leuke rugtas gekocht voor haar. En ik mag morgen weer aan het werk....Zo jammer, vond het eigenlijk wel erg leuk zo met de kids thuis zijn.....Lekker koetelen in huis en wat gezellige dingen doen.
Hier gisteren ook nog even snel nieuwe sportschoenen voor zoontje en gymkleding voor dochter gehaald. Waren ze beide uitgegroeid lol. Toen voorde jongste meteen maar een nieuwe pyama meegenomen. Die draagt ook al een te kleine maat en dan had hij ook wat. Was wel gezellig
Och meis toch, die angst die jij voelt is zo herkenbaar Ik voel mij een mama zonder kind. En wanneer ik daarbij stil sta heb ik het gevoel dat ik gek word, dus druk het gevoel meteen weer weg. Hopelijk dat het deze ronde raak is voor jou. Maar ook met ivf is er echt nog goede hoop hoor! En dat wetende zullen jullie dat traject kunnen dragen. Dikke knuffel.
Goldfishie wat je met ivf zeker weet en met iui niet is dat er echt daadwerkelijk een bevrucht eitje word terug geplaatst. Bij iui blijft het maar de vraag of er überhaupt een bevruchting is. Dus ja ik heb betere hoop voor jullie in dat traject.
Neem even een warme douche en dan even relaxen op bed met een boekje ofzo? Heel moeilijk, maar de situatie is zoals hij is en daar kan je niets aan veranderen. Geef je eraan over, babe gaat voor meid.
Heb helaas vanochtend al gedouched. Mag niet meerdere keren op een dag door mijn droge huid. Ik weet dat ik het los moet laten maar op een bepaalde manier wil mijn hoofd daar niet naar luisteren. Ben aan het borduren normaal word ik daar rustig van. Vandaag alleen niet : (
Ah Dracaena ik snap dat je stress hebt Monique prachtige test! Hoop dat ik die ook ooit mag vasthouden. Goldfishie, hoop dat ivf voor jullie de oplossing is. En dat nooit papa en mama worden, herken ik zelfs, ben nog niet eens zolang bezig als jullie en zit nog niet in het traject. Maar het komt steeds dichterbij.. Liefs,
Och meiden ik hoop zo dat die onzekerheid voor jullie allemaal snel verdwijnt en jullie met jullie eigen mooie baby in je armen zitten! En Dracaena jij weer met werk. Madelie ik hoop dat de inseminatie gelukt is! Ik ontbreek nog steeds op het lijstje op 3 januari met een jongentje voor DeeDee. En Monique nogmaals gefeliciteerd met je mooie testen!