Ovulatie en temperatuur deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Missie voltooid! Lig met mijn benen in de lucht op een handdoek op de vloer van de badkamer bij een vriendin hahaha.

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.959
    15.598
    113
    Nabij Utrecht
    :D:D maak ff een selfie in deze mooie houding gnagnagna hihihi

Grapje natuurlijk.

3. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Madelie: hahaha, mooie positie! :D
    Hopelijk is dit jouw ronde! Ga je weer aan de utro?

4. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Hahahaha madelie hahahaha

5. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Hahaha geweldig madelie!! Ik duim!!!

6. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Oh Goldfish ik wilde schrijven dat ik je gevoel begrijp, maar ik gok dat wat jij voelt zoveel heftiger is dan ik me kan voorstellen. Ik sluit me wel aan bij de andere met de hoop voor IVF. Dat is 'het beginnetje' al gemaakt. Ik hoop dat je snel door kunt (of dat het niet nodig is uiteraard). Het lijkt me een heftig traject maar volgens mij heb jij ontzettend veel doorzettingsvermogen vermogen en kun je dit! Ondertussen blijf ik gewoon duimen voor je.

Die stress is idd kut Draceana. Lastige is natuurlijk Hoe harder je er van jezelf niet aan mag denken, hoe meer je het gaat doen. Misschien even een wekker zetten, jezelf een kwartiertje laten piekeren (evt alles opschrijven) en dan iets anders gaan doen? Boek lezen, film kijken, ommetje maken.... Lekker tegen je beepje praten en even uitleggen hoe je je voelt? Succes!

Haha madelie Ik zie je al helemaal liggen! Kok gezellig naast me zitten op het wachtbankje *klopt de kussens op*.

Zou iemand mee willen kijken of mijn eisprong zo Klopt of dat hij een dag eerder was? (Ik denk zelf het laatste)

7. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Ik denk dat ie zo goed staat, maar ben geen expert :D

8. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Weet wat je vraagt :D :D

9. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Nou duimen draaien dat het zin heeft Madelie!!

10. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ja ik denk van wel.

11. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    De kwaaltjes beginnen te komen, mn buik is een opgezet bolletje en heb steeds steekjes in mn baarmoeder. Het voelt allemaal zooo anders als bij mn dochter.

Ik moet zeggen dat ik ook een beetje schuldgevoel heb tegen over de meiden hier die al zo lang wachten.. ik duim enorm voor jullie dames!!!!

12. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Ohhhhh Madelie, hilarisch! Ik zie je liggen, hoef er geeneens een foto van.....hopelijk is er momenteel een jacht gestart op jouw eitje en zwemmen er nu miljoenen zaadjes door je baarmoeder....joehoeeeee!

Ik heb toch een domper, heb mijn ei al gehad, maar kwam er te laat achter en dus niks gedaan tussen de lakens....dus deze maand is sowieso gemist....op naar de volgende!

13. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Balen zonnetje!! Hopelijk de volgende ronde!

14. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Oeh balen. Gebruik je geen ovulatietesten?

15. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Goedemorgen dames. Mag ik met jullie mee kletsen?

Ik ben madame v 26 jaar en dit is de eerste ronde voor een 2e kindje. Temperaturen heb ik bij mijn vorige Zwangerschap ook 2 rondes gedaan ( van de 4 ) dus nu meteen weer mee begonnen maar merk dat ik even in moet komen haha!

Vind het fijn om mee te kijken/lezen met anderen. En jullie mening adviezen te horen

Hoop ook dat mijn link werkt van mijn handtekening zodat jullie evt mee kunnen kijken bij mij.

Lees hierboven iemand zwanger echt van harte gefeliciteerd!

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.959
    15.598
    113
    Nabij Utrecht
    Welkom madameV.
    Hopelijk ben je snel zwanger.

Ik heb even naar je kaartje gekeken maar vind de drop van 36.7 naar 36.2 wel enorm.
    Dus een paar vraagjes.
    Temp je rectaal/anus?
    Elke ochtend op dezelfde tijd?
    Voordat je je bed uitgaat?

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Dankje. Ik doe altijd rectaal idd en rond half 7. Soms komt dat niet helemaal zo uit. Zo had ik met die 36,7 de avond ervoor gedronken en rond 08:00 getemperatuurd. Dus wat dat betreft is de laatste 2 dagen betrouwbaarder als de 2 dagen ervoor met de jaarwisseling. Ik hoopte eigenlijk dat ie vandaag was gestegen

18. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Had me gisteren even online aangemeld alvast bij de vk. Werd zonet al gebeld, 10 febr intake en echo. Super spannend!

Weet hier iemand vanaf wanneer je je kan aanmelden bij moeders voor moeders?

19. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik heb donderdagmiddag fm1 en als deze ronde weer snel gaat, dan volgende week al de iui.

20. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Goedemorgen dames!

Oei.. zie dat het al weer bijna middag is haha..
    Wij hadden vanmorgen onze intake bij de gyn.
    Ze heeft opnieuw gemeten en kwam voor t buikje weer op 34wk net als vorige week bij de vk.. dus dat vond ik wat vreemd. Maar kon ook liggen aan dat iedereen net even anders meet zei ze. En het hoofdje was weer een week verder gegroeid. En het beentje geloof ik ook. Qua gewicht kwam haar meting van vandaag op 2150 dus t kindje is in 6 dagen 200 gram gegroeid. Das wel netjes dacht ik.

Ze heeft ook naar mijn baarmoederwand gekeken bij de blaas/lidteken en op dit moment is die 7mm dik. Echt uitsluitsel over een eventuele 5de durft ze dit keer pas tijdens de keizersnede te geven. Maar ze heeft genoteerd dat er in elk geval naar gekeken mag worden.
    Ik kreeg ook de vraag of ze me bij complicaties (dus dat het de volgende keer gevaarlijk gaat worden) ook meteen moeten steriliseren. Heftige vraag zo.. maar begrijp het wel.
    Ik heb gezegd alleen als het op basis van de baarmoeder echt 100% af te raden is ooit nog zwanger te worden. Er is namelijk ook nog een heel grijs gebied. Dat was ze met me eens dus.. het is 'nee' geworden tenzij..

En dan de vraag van de KS datum. Yay.. als alles netjes doorgaat zoals het nu gaat dan mag ik 3 februari voor de KS. Daar ben ik superblij mee want dat wilde ik heel graag. Manlief mag dit keer dan ook van begin tot einde bij me blijven (vorige keer moest hij nog bij de ruggeprik e.d. in de wachtkamer..) En ook kindje mag op de verkoever de hele tijd erbij zijn samen met manlief.

Tjonge.. het begint nu echt aftellen te worden.. heel fijn!

Oh.. dan nog weer wat anders.. Sinds dec 2015 is de nieuwe regel dat elke zwangere die ooit een 'zwaar' kind heeft gebaard de uitgebreide suikertest moet doen. En omdat onze 1e 4400 gram was mag ik mij dus woensdag melden voor deze test. Die duurt zo'n 2.5 uur. En ik mag dezelfde dag nog bellen voor de uitslag. Ik ben benieuwd!

Deel Deze Pagina