Ovulatie en temperatuur deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Ohhh Deedee wat fijn! Gefeliciteerd! Lekker genieten!

2. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Rogijuli..wat onzeker allemaal. Maar t klinkt wel alsof ze je goed in de gaten houden. Dat is fijn.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.966
    15.605
    113
    Nabij Utrecht
    Yeah DeeDee gefeliciteerd met jullie babyboy!!!

Kan niet wachten om een plaatje te aanschouwen!! Xxxx

4. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    DeeDee wat fijn!!! Gefeliciteerd met zoontje M!! Dat heb je zeker mooi snel gedaan dame!

Dracaena wat fijn dat de koop door kan gaan!!! Oooh gelukkig dat dat stukje je niet wordt afgenomen dan! Natuurlijk heb je nog wel onzekerheid over de termijn van het daadwerkelijke einde van je werk, maar dat huis nemen ze je in ieder geval niet meer af!

Rogi wat bedoelen ze met het herstel van het hartje? Was hij na dat het hartje onder de 100 zat snel terug erboven of hoe moet ik dat zien? En waarvoor dan nu 1 nachtje ziekenhuis? Ter observatie? En waarom hebben ze dan nog geen datum voor de ks? Hangt dat af van de ctg?

En julia fijn dat er bij jou wel een datum staat! Best confronterend wel die vraag, maar beter antwoord kun je denk ik niet geven dan je nu hebt gedaan.

Madelie vervelend van je hoofdpijn en dat je je zo slecht voel. Wel een voordeel: Je eisprong is niet te missen!

Ik mocht vandaag ook weer naar het ziekenhuis. Wauw wauw wauw ik had gewoon tranen van geluk en ben op mijn roze wolk gestapt en weggevlogen hoor! :D De echo werd samen met een stagiaire gemaakt, dus had eerst wat twijfels, maar haar buik zit gewoon goed! De p10 lijn is door de buik voorbij!!! Hoofdje nog steeds op de p3 en beentjes blijven op de middenlijn. Gewicht zit nu op 2497 gramen dat staat gelijk aan 34+4 weken. Maar omdat mijn meisje vanaf het begin al klein is, heeft de gyn het niet over achterlopen van 2 weken+5 dagen. Ze zit gewoon mooi op haar eigen lijn en ik mag nu gewoon lekker uitzitten zolang het goed gaat :D volgende week gewoon weer de doppler en dan de 21e weer naar de gyn en dan gaan we een plannetje maken als ze zich nog niet heeft aangediend. Morgen nog even bellen voor de bloeduitslag waar vandaag voor geprikt is op ijzer. Niets gehoord over suiker. Ik zit voorlopig wel lekker op mijn roze wolkje :p

5. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Deedee: gefeliciteerd met jullie zoontje! :)

6. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Fijn van de goede controle Julias! Zweef maar lekker door op je wolk!

Staan jullie er wel bij stil dat er een ware baby-boom aankomt hier?!! :D

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.966
    15.605
    113
    Nabij Utrecht
    Julias, wat fijn dat jullie kleine meissie het zo goed doet :D:D:D blijf maar lekker lang op die roze wolk zitten :D

Tijdens de vorige ctg's bleef de hartslag van de uk telkens tussen de 140 en 160.
    Vandaag ging de hartslag de eerste 20 minuten ook op en neer, maar had toen ineens dips, waardoor hij rond de 120 bleef zitten en toen telkens onder de 100 dipte maar vervolgens weer terug kwam naar de 120 (na een paar seconden).
    Dit ging zo een 10 minuten telkens door en de hartslag kwam niet meer boven de 120 uit.
    maar daarna gelukkig weer bewegingen waardoor er toch weer een gemiddelde van 140 werd gehaald ;)

Dat nachtje ziekenhuis is om te kijken of het verantwoord is om naar huis te gaan en daar de ctg controles te houden. Dus ik krijg morgenavond na opname ook gelijk weer een ctg en woensdagochtend voordat ik naar huis ga ook weer.
    Zijn deze nog goed dan mag ik thuis controles. Gaan deze ctg's nu gek doen dan wordt ik toch opgenomen in het zhuis tot aan de geboorte.
    Geen idee waarom ik nog geen datum heb gekregen. Vaak worden ks ook pas gedaan met 39 weken en een week van te voren pas ingepland. Nu wachten ze gewoon elke dag af om te kijken hoe de ctg's gaan. Ze willen hem natuurlijk zo lang mogelijk laten zitten, maar grijpen ook gelijk in zodra de ctg begint af te wijken.
    Ik hoop deze week nog wel een datum te krijgen. ;)

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.966
    15.605
    113
    Nabij Utrecht
    Ja het gaat hard de komende paar weken..... wie zal de volgende zijn die gaat bevallen (ik voel een nieuwe poll aan komen :D:D)

9. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Gefeliciteerd DeeDee, een zoontje wat leuk! :D

10. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Duidelijk verhaal Rogi, bedankt voor de verduidelijking. Ik zit nog wel ff lekker hoor :D Vriend en ik denken zelf 25 januari, geen idee waarom. Maar dat is voor ons de datum. Dus als er een polletje komt, oeh wie doen er allemaal mee? Julia staat al vast, Rogi straks ook, DeeDee is al geweest en Dracaena is de rijsluiter van de baby-boom toch? Of mis ik iemand?

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.966
    15.605
    113
    Nabij Utrecht
    Je mist Mamalap ;)

12. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Oke..toppunt van ellende..grrr..zo gehoest dat ik nu een gekneusde rib heb. Weet gewoon niet hoe ik moet liggen in bed..laat staan hoesten.

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.966
    15.605
    113
    Nabij Utrecht
    :(:( wat enorm balen Julia :(:( hopelijk gaat het heel snel over!

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.966
    15.605
    113
    Nabij Utrecht
    Madelie, mooi kruis maar jammer genoeg staat hij nu niet goed ;)

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

Julia fijn dat het met jullie baby goed gaat :D en een datum yeah :D

Rogijuli 1 nachtje zkh dus, nah dat is te overzien. Hopelijk blijft alles goed gaan met de kleine. Fijn dat ze het zo goed in de gaten houden.

Dracaena nou toppie dat de koop gewoon door kan gaan! Dat is vast een hele opluchting.

Madelie ja die symptomen kunnen bij de eisprong horen. Wat een Mega stijging vandaag :D :D hop gelijk utro erin hoor :D

Deedeebowtie GEFELICITEERD met jullie zoontje. Fijn dat alles lekker vlot verliep. Nu lekker genieten.

Goldfishie heb je ook al afspraak voor ivf/icsi gesprek?

Julias voor jou ook al weer iets beter nieuws. Nou allemaal op naar de laatste loodjes.

Hier merk ik dat ik steeds minder zin heb in dingen. Zo van laat mij maar lekker met rust. Wahhh coconnen geloof ik. Nog 2 weken halve dagen werken dan is het klaar.

16. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik heb een vraagje. Ik had verwacht dat ff mijn eisprong op cyclusdag 11 zou zetten. Maar hij zet 'm op cyclusdag 9. Dezelfde dag dat ik mijn lh-piek heb gevonden.

Nieuwjaarsdag heb ik op discarded gezet. Had toen maar 3 uurtjes geslapen voor ik temperatuurde en temperatuur was daardoor een rare uitschieter. Die temperatuur is echt onbetrouwbaar.
    Haal ik discarded eraf dan verdwijnt het rode kruis en zou deze waarschijnlijk over een paar dagen wel op cyclusdag 11 zetten.

Doordat eisprong zo vroeg in de cyclus is heb je maar weinig meetpunten.

Als mijn eisprong inderdaad echt op cyclusdag 9 plaats heeft gevonden dan ben ik met inseminatie op cyclusdag 10 te laat geweest :(

Temperatuur van vanmorgen schat ik in werkelijkheid ook iets lager in hoor. Ik werd om 5 uur al wakker en heb liggen soezen tot 6 uur. Denk eerder dat hij, als ik tot 6 uur doorgeslapen had, zo rond de 37 zou zijn geweest. Maar goed, dat is ook een na-ei temperatuur.

Wanneer schatten jullie in dat eisprong is geweest?
    Was ik echt te laat met insemineren? :(

17. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Je lichaam geeft gewoon aan dat je rustig aan moet doen. Is alleen maar goed Mamalap. Lekker je rust pakken.

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nee joh Madelie kruis staat nu hartstikke verkeerd! Hoort op gisteren, maar dat is nog te vroeg voor Fertility friend. Vul maar eens fictief 2 temperaturen in voor de aankomende 2 dagen, dan verplaatst Fertility friend hem wel.

19. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ok ga ik even proberen.

20. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Je hebt gelijk Mamalap. Dan verplaatst hij het kruis. Had ik nog niet eerder meegemaakt. Ben weer gerustgesteld! :D

Deel Deze Pagina