Oh lees je nu pas Ik zat op dat moment in enige stress mijn lange post te typen Ben blij dat je het ermee eens bent dat hij niet goed staat!!
Haha wou hetzelfde antwoorden als Mamalap. Is niet meer nodig dus Vandaag ff nog snel gordijnen bestellen voor in huis, wou ik eigenlijk gisteren na zhuis doen maar dat liep allemaal wat uit. Ook maar ff bellen naar de kapper of ze vandaag nog ff een plekkie hebben om te kleuren (lees grijze haren verven), daar kom ik vanaf morgen niet meer aan toe tot na de bevalling. En in huis nog ff het wiegje opmaken (ledikant en kinderwagen had ik al gedaan). En dan gaan we vandaag maar ff afwachten wat er verder nog gaat komen
Heerlijk lijkt me dat om alvast met de babyspullen bezig te zijn Alles in opperste staat van paraatheid!
Madelie: niet in de stress schieten hoor, je kruis staat verkeerd en jij bent gewoon lekker op tijd geweest! Rogi: fijn dat ze jou en de baby goed in de gaten houden! Mamalap: nee, nog geen afspraak gemaakt voor ivf gesprek. Ik wilde eerst de gonal en de fm regelen. Maar misschien probeer ik het onbewust nog uit te stellen ofzo...
Hoe kan ik Mamalap nou vergeten!! Julia wat balen zeg! Een geneusde rib is zo naar! Madelie fijn dat je ondanks de korte stress toch op tijd was en FF je voor de gek hield.
Ze lopen wel op, maar wel langzaam denk ik. Vanmorgen geen dipstick gedaan, maar een 2besure test. Moet zeggen dat mn urine net water was. Doe morgen weer een dipstick om te vergelijken. Wat naar van je gekneusde rib weet hoe het voelt, sterkte meid!
Vanmorgen trouwens gebeld door moeders voor moeders, ze komt volgende week donderdag langs. Nou ben ik iets vergeten te vragen, misschien weten jullie het. Moet je de flessen in de koelkast bewaren?
Weet je hoe groot die flessen zijn? Dan mogen ze er wel een koelkast bijleveren. Nee hoor, niet in koelkast
Haha is dat zo erg? Ik heb gisteren voor het eerst lopen kokhalsen bij een poepluier van mn dochter, heel apart haha.
Nog 3,5 uur en dan lig ik (weer) moederziel alleen in het zhuis. Voor een goed doel..... i know... maar ben toch liever thuis bij me man en kids haha. Nu maar hopen dat de ctg vanavond en morgen goed zijn zodat ik morgen weer naar huis mag voor de thuismonitoring
Rustig aan daar Rogi! Hoop dat je gewoon weer lekker naar huis mag morgen! Bah ik kwam er om half 6 achter dan ik vergeten ben om voor mijn bloeduitslag te bellen :x Zijn ze natuurlijk al gesloten. Morgen poging 2. Nu staat het in mijn telefoon en mag ik het niet vergeten!!!