Ovulatie en temperatuur deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

#1041 XmoonlightX, 9 jan 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jan 2016
    Dat is ook vermoeiend deedee!
    Al jbpm geprobeerd? Of dr browns fles?

Dikke knuffel voor je. Hopelijk voel je je snel weer beter

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ohh Deedeebowtie meis, dat klinkt inderdaad als een combinatie van moeheid, post natale hormonen en toch ook die negatieve gevoelens die je al had :(
    Je bent een sterke vrouw en komt echt wel goed (100 keer herhalen toch?) Het feit dat je om hulp vraagt geeft al aan dat je een sterke vrouw bent! Ook knuffels van mij. Als je een keer wilt praten stuur maar een pb ik woon niet zover weg ;)

Hier het hoesten en pijn op de hoge rug ook gearriveerd, waarom heeft dat toch een extra dimensie als je zwanger bent? Grrr :x

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.949
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Erg he Mamalap, het blijft ook gewoon veel langer hangen dan normaal :x hier ook alweer een week of 2 inlegkruisjes in omdat er anders met elke nies-hoestbui weer wat mee komt naar buiten.
    Ook het slechte slapen wil maar niet verbeteren.
    Ik ga rond 22.30 naar bed. Wordt rond 01.00 wakker om te plassen en vanaf dan wordt ik elk uur wakker omdat ik niet lekker lig en moet ik me omdraaien op andere zij.
    Vervolgens ben ik om 6.30 weer volledig wakker en ga ik me bed maar uit.

Pffff hoe lang moet ik nog. Ben het zat ;)
    Uk is ook wat rustiger sinds de ctg van gisteren.

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja vreselijk! Ook dat slapen, ik durf al niet te vroeg naar bed te gaan. Nu red ik het van 23.30 uur tot 06.00 uur als ik eerder naar bed ga zit ik om 05.00 uur al beneden. Pff nog 8 weken, dat lijkt nu heel lang! Maar ja voor hetzelfde geld gaat het over een week weer beter haha ik blijf hopen.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.949
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Ik duim voor je dat het beter gaat Mamalap, maar als ik naar mezelf kijk dan ben ik er bang voor ;).
    Bij mij begon het ook rond die tijd en is niet meer weggegaan :x:x

6. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Het klinkt letterlijk als de laatste loodjes meiden.
    Maar niet slapen, hoesten en verkoudheid breken je op de lange termijn wel op.

7. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Iedere twee uur dan kom je ook niet aan je slaap.
    En dan versterkt je depressieve gevoelens nog meer.
    Hoe kom je erachter of het eventueel reflux zou zijn?
    Kan je huisarts er wellicht voor zorgen dat je heel snel bij de kinderarts terecht kunt?

8. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Mijn dochter had ook reflux, wij kregen er medicijnen voor dat hielp echt heel goed.

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Dikke knuffel deedee!

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.949
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Ctg weer goed.
    Ik vond alleen mijn bloeddruk aan de hoge kant.
    Deze is normaal ong. 100/60-110/65 en was nu 100/85.

Maarja heb geen gekke klachten en de verpleegkundige vond hem mooi, dus het zal wel goed zijn dan ;)

11. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Fijn dat alles weer goed was RoGiJuLi!

12. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Hier ook maar weer eens een buikfoto..tis wel weer tijd. Niet helemaal en profil maar duidelijk genoeg :)
    Nog 24 dagen!

Bijgevoegde bestanden:

13. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Prachtig Julia!

14. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Mooi buikje Julia!

15. Nath91

Nath91 Bekend lid

2 jun 2015
    525
    3
    18
    Ass. Filiaalmanager
    Mooi buikje hoor! Wauw

16. Nath91

Nath91 Bekend lid

2 jun 2015
    525
    3
    18
    Ass. Filiaalmanager
    Sorry dames. Kom weer even wat vragen. Hoop dat jullie me niet lastig vinden. Op welke dag zakt je temperatuur als je menstruatie zich aandient? Is dat de dag zelf? Of kan het al een dag of dagen eerder zakken? Ik zit nu op dag 24 en m'n temp is nog steeds mooi hoog. Gemiddelde cyclus is 28. Korte cyclus 24 en langste 30.

Ben nu behoorlijk zenuwachtig aan het worden omdat we morgen naar de fertiliteitsarts terug moeten.. Pff

17. XmoonlightX

18. XmoonlightX

Bij mij op nod , maar kan ook eerder, maar ook later :D

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.949
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Prachtig Julia.

Nath, bij mij vaak een dag ervoor of op de dag zelf. Hier is geen gouden regel voor, dat is voor elke vrouw anders (itt de manier en tijdstip van tempen.... daar zitten wel gouden regels aan.

20. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Pff Deedee, dat klinkt heel zwaar, maar je bent sterk en komt er wel doorheen!

Fijn dat alles weer goed is Rogi!

Supermooi buikje Julia!

Wij zijn gisteren keukens wezen kijken bij een keukenzaak waar mijn ouders ook de keuken vandaan hebben. We hebben een offerte laten maken en waren tot niets verplicht. Heel prettig. Maandag even de financiël adviseur bellen om te vragen of dat het ok is om alvast een afspraak te maken voor het inmeten.

Net alle kleertjes even geteld, maar voor mijn gevoel hebben we echt niet veel. Hoeveel gemiddeld heb je van alles nodig? Want als ik uitga van de uitzetlijst is het wel erg weinig, ik weet ook totaal niet of ze wel in maat 50/56 gaat passen. Ikzelf was een lange baby en manlief was een 9ponder.. wat zouden jullie op voorraad willen hebben? en vooral qua maten?

Deel Deze Pagina