Wat vreselijk Rogijuli, mijn zusje had trisomi 18 en is op 4 jarige leeftijd overleden, helaas worden die kindjes niet oud
Buikkrampen kunnen ook gewoon van de zwangerschap zelf zijn he monique. Jammer dat we geen luikje hebben he om even te kunnen spieken. Een knal test zegt niks. Ik had bij de 1e zwangerschap een knaller + 2-3 op cb, maar uiteindelijk toch een ma bij 10 wk. Hoe lastig het is , je kan er toch niks aan doen. Probeer van het positieve uit te gaan
Hoi meiden, Een vraagje. Als je utro gebruikt, en je hebt op 14dpo nog geen positieve test en je stopt met de utro,maar als dan later blijkt op 17 of 18dpo dat je toch een positieve test hebt, maakt het dan niet uit dat je al gestopt bent met de utro? Heeft dat verder geen negatieve effecten?
Nee, hoofdje alleen die zat op 3,9 en vorige keer 3,14. Geen idee wat gebruikelijk is. Ze gingen behoorlijk snel door en gegevens werden al snel afgesloten. De stagiaire was er weer, dus voor haar was het hoofdje. Ze konden al wel merken dat ze wat was ingedaald. Volgende week donderdag staat de groei weer, afhankelijk van of we dat redden voor de geboorte
Het ligt er aan waarom je utro gebruikt. Mag ik vragen waarom je deze vraag stelt? Als je 100% zeker weten op 14 dpo zit moet een test echt posi aangeven. Is deze op 14 dpo nega dan lijkt mij de kans zeer klein dat hij op 17 dpo ineens wel posi is.
Okay... heb ook geen idee wat die hoofd uitslag betekent Maar ben heel benieuwd of je volgende week donderdag gaat halen
Nee hihi ik weet het ook niet. Normaal kan ik altijd wel meespieken als ze de gegevens invoert en bekijkt, maar de stagiaire ging nog ff spieken naar mijn kleine. Liep allemaal net ff anders. Ik ben ook erg benieuwd wanneer ze zich meldt. Ik ben stiekem al ongeduldig aan het wachten tot ze zo ver is Mijn vriend en ik denken dat ze op de 25e komt, maar de 21 vind ik ook nog wel een datum die mij trekt ben dus erg benieuwd naar de afspraak dan
Julias 17-01 dat is ook de datum van mijn dochter mooie datum! Zo morgen ook nog thuis, donderdag altijd thuis. Dus waarschijnlijk als stijgende lijn doorzet vrijdag weer werken. Dan is het vrijdag, zaterdag, dinsdag en woensdag nog halve dagen werken en klaar tot aan midden mei.
Jawel zit verbetering in. Rust doet wonderen, hoesten al beduidend minder dan zondag. Wel flinke spierpijn tussen ribben van anders hoesten dan normaliter
Hi rogijuli, Ik gebruik utro voor een goede innesteling. Mn baarmoederslijmvlies is niet te dun en mn lf is tussen 10 en 14, dus in princile nog wel normaal. Ik stelde de vraag omdat ik twijfeldd wanneer mn eisprong precies was. Als het volgens mn eerste berekening was, ben ik morgen 14 dpo, maar ald het volgens de berekening is die jij en mamalap zeiden nav mn tempkaartje, ben ik morgen 10dpo. Dus ik twijfel of ik morgen al moet stoppen met utro of niet. Mn temp is nu nog hoog en mn test negatief helaas
Nee je moet niet afgaan op berekeningen maar op je temp. In dat geval dus nog 4 dagen doorgaan met utro en dan weer testen. Overigens blijft je temp nu hoog door de utro. En dus kan je hieruit nog niks halen of er een zwangerschap is of niet.
Goldfishie... heb je de zwemmers ff flink toegesproken?? Ik heb ze keihard toegejuicht hopelijk hebben ze het gehoord vanaf hier Had je de utro binnen om vanavond/morgen te starten?