Ovulatie en temperatuur deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.961
    15.599
    113
    Nabij Utrecht
    Dracaena.. hoe ging shop therapie?? En het wiegje? Allemaal gelukt ;)?
    De intake kraamhulp heb ik gelukkig telefonisch gehad ;);)

Julias, succes met je laatste zw cursus avond! Ennuh... balen hé.. je wil nog zoveel doen maar kan de zin/puf er niet in vinden :)
    Gelukkig heb je na de bevalling nog weken genoeg vrij met zo'n ukkie wat dan nog veel slaapt :D

Wat balen dat het toch niet zo lekker gaat Monique. Ik hoop dat de 7 dagen snel voorbij zullen zijn en je een pracht ukkie op de echo gaat zien met mooi kloppend hartje.

2. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Heey Monique was ff weg zie dat jij ook zwanger bent wat goed!
    Maar wel spannend hopelijk een goeie echo met een prachtig kloppend hartje <3

Anderen meiden al zo'n beetje de kaatste loodjes? ? ^-^

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Spannend, wat zegt je eigen gevoel?

4. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Bedankt meiden, ik hoop het ook zo!

Ik weet niet zo goed wat mijn gevoel zegt, ik ben wel heel moe en mn borsten zijn enorm pijnlijk, maar ik ben niet ziek /misselijk en dat lijkt me niet zown goed teken. Had ik maar een luikje haha.

5. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Cursus zit er op, toch fijn nog even de ademhalingstechnieken te oefenen. Inderdaad balen dat het niet gaat zoals gepland, maar vergeleken met jouw bedrust mag ik nog van geluk spreken natuurlijk.

Monique wat vervelend. Zal vast veel onrust geven. Maar als moeder voor moeders je mee laat doen zal het vast overtuigend genoegzijn! Hopelijk inderdaad volgemde week dat mooie kloppende hartje op de echo!

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.961
    15.599
    113
    Nabij Utrecht
    Madelie.. en en en ??

7. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ja Madelie! Vertel vertel!!!

8. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Ik ben ook heel benieuwd!

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Wij zijn gisteravond naar ivf info avond geweest in de vu. Alles werd stap voor stap uitgelegd en ook met filmpjes erbij. Het is behoorlijk duidelijk en manlief was ook blij dat we zijn geweest.

Verder vind ik het witte spul nog best wel meevallen. Krijg er alleen wat hoofdpijn van en verder voel ik me best wel moe.

Madelie: had jij bijwerkingen van de utro?

10. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Vraagje, hoe veel koffie drinken jullie?
    Ik ben een enorme koffieleut, kan de hele dag wel koffie drinken. nu doe ik al maanden 3-4 bakjes per dag en savonds een kopje thee, ben al voor meer dan de helft geminderd. denken jullie dat ik nog meer moet minderen?

11. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Nou, val niet van jullie stoel. Gisteravond, 10 dpo, knalroze :D

Bijgevoegde bestanden:

12. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Was mijn telefoon op werk vergeten dus kon geen foto plaatsen.

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.961
    15.599
    113
    Nabij Utrecht
    Waaaaaaahhhh, had ik het gisterenochtend toch goed gezien....en vanochtend nog getest dan??

14. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Ohhhh madelie wat gaaf!

Tis je zo gegund meid, nu hopen dat de kleine beeb heel goed blijft plakken!

*doet vreugde dansje*

Voorzichtig gefeliciteerd hoor &#128139;&#128139;

15. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Yesss Madelie!!!!

16. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Madelie! Gaaaaaaf! Hopen op een plakkertje!

Monique spannend, ik drink bijna geen koffie dus kan je niet helpen.

RoGiJuLi, shoptherapie was fijn :D wat pakjes gekocht in de uitverkoop, toch voornamelijk boxpakjes. Die vind ik leuker dan die setjes. Er hingen wel leuke setjes maar die waren niet afgeprijsd dus dat laten we dan maar hangen :p Wiegje was ook goed matras en lakentjes alles zit erbij. Moet daar eigenlijk nog een zeiltje onder of is dat niet nodig?

17. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    #1197 Madelie, 15 jan 2016
    Laatst bewerkt: 15 jan 2016
    Deze van vanmorgen. Maar kon op werk natuurlijk pas een foto maken dus is al ingedroogd.

Bijgevoegde bestanden:

18. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Na mijn eisprong drink ik cafeinevrije koffie. Af en toe een normaal bakje tussendoor. Er wordt een maximum van 1 a 2 kopjes koffie per dag geadviseerd.

19. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    En dank jullie wel voor de felicitaties :D
    Ik hoop op een plakkertje.

20. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Monique.. cafeine is hartstikke slecht als je zwanger bent! Ik drink 1 kopje per dag en als ik dan aan de thee ga liefst rooibos aardbeien ofzo.. dus ook thee zonder theine. Hoeveel je normaal drinkt is misschien niet zo van invloed. (overigens wel voor mannen op hun spermakwaliteit) Maar als je zwanger raakt zou ik absoluut minderen.

Madelie.. wat een schitterende test! Ik zie nu al uit naar elke dag een oplopende lijn. YaY!!

Hier: Gisteren bij de Anesthesist geweest. Die vertelde me dat het echt gewoon pech was dat het vorige keer zo naar ging en dat ik pijn had van de ruggeprik. Op je rug zitten aanmerkelijk minder zenuweinden dan bijv op je vinger.. dus ik heb gewoon pech gehad dat ze bij een zenuweinde in de buurt bezig waren. De boel voorverdoven zag hij ook geen meerwaarde in want die verdoving doet maar een heel klein gebied. En het maakt de 'prikker' wat lastiger om het goed te voelen. Kortom.. we gaan t maar gewoon zien. Hopelijk gaat het dit keer - net als bij de 1e en 2e KS gewoon in 1x lukken :)

De hoest en de ribben gaan ook veel beter nu. Dus ik denk dat ik vandaag maar eens een begin maak met het schuren van onze box. Die is door de 3 ouderen flink toegetakeld (lees kale plekken gebeten) dus die wilde ik nu voor dochterlief maar weer eens onder handen nemen.

De kraamzorg zou vanmiddag kennis komen maken.. maar het loopt nog niet lekker in het gezin waar ze nu is dus ze vroeg of het ook volgend week kan. GRAAG!! hihi.. want het is nog een rommeltje in huis..

Draceana.. een zeiltje is bij een baby juist absoluut af te raden hoor! Alles waar ze met hun neus in kunnen draaien (als ze op hun buik gaan liggen) en dan geen adem meer kunnen halen is slecht. Daarom zijn die aerosleepers zo populair. Omdat die juist een hele goede doorluchting van de ondergrond geven.

Deel Deze Pagina