Aerosleep hebben we voor het ledikant maat die mogen niet samen met een kruik. Vandaar dat ik het vroeg ivm eventuele "bed lekkages" maar dan doen we in t wiegje alleen het matras met een hoeslaken
Ik heb net voor t wiegje weer een electrisch kussen besteld bij blokker. Beviel me vorige keren heel goed maar hij is inmiddels stuk. (Was toen eentje van lidl) Tis eigenlijk gewoon een matje wat het matras verwarmd als beebje er even niet inligt (dus tijdens nacht voedingen bijv) en daarna lekker terug in n warm bedje. Ik heb ook elektrische kruiken geleend gekregen van mijn zusje..maar denk dat ik die retour doe.. Deze:Inventum elektrisch kussen
Wowie Madelie whoehoe! Nou laat de utro de aankomende 8 weken zijn doel maar doen. Gefeliciteerd! Wij hebben ook zo'n aerosleep werkt prima. En de eerste twee weken ligt ze toch in reiswieg bij ons op de kamer. Ik bouw de slaapjes in haar eigen bedje op. Dus tegen de tijd dat ze echt in eigen bedje ligt in de nacht zijn kruiken niet meer nodig.
Gefeliciteerd Madelie!! Wat ben ik blij voor je!! Mijn temp is nog niet erg gezakt, hopen dat hij hoog blijft, als mijn temp morgen nog hoog is doe ik morgenvroeg een testje, misschien vandaag al als ik niet kan wachten hihi
Hou je er nog rekening mee dat jouw eisprong waarschijnlijk cd 14 was ipv cd 12? Dan zit je vandaag dus 12 dpo, vooralsnog ziet het er mooi uit hoor
Wanneer had je positieve ovulatietesten? Die staan niet ingevuld bij Fertility friend die heten opk in het formulier.
Oh oke dat wist ik niet, was al blij dat ik wist waar ik mn mestruatie en temp in moet vullen haha. De 30ste had ik posi test,dagen daarna werd het streepje stukken minder.
Als ik positieve ovulatietest zet op de 30ste dan zegt hij de dertigste eisprong, dat kan toch niet..
Wij nemen van familie ook nog een hoop spullen over, ook zo'n elektrische kruik verwarmingsgeval dus we kijken wel even of dat werkt zoals we dat hopen Pff net een bericht gehad van de werkgever dat ik dinsdag en woensdag samen met 9 anderen van 8.00 tot 18.00 moet gaan helpen met de voorraad inpakken.. Als ze maar niet van mij gaan verwachten dat ik ga sjouwen. Had gisteren na het shoppen echt last van mn banden en dat was maar 4 uurtjes dat wordt nog wat
Heb je een ondersteunende buikband Dracaena? Zoeentje die je banden ondersteunt? Die zou ik dan omdoen. Svheelt mij altijd..
Nee heb ik niet, omdat ik er eerder niet echt last van had. Alleen tijdens het werken wat rugpijn. Maar het is zo raar, sommige vrouwen waar ik het mee over heb zeggen dan, hoe kan je nou banden pijn hebben je buik is niet eens zo groot...
Dracaena regels van rijksoverheid tijdens zwangerschap: Regels voor tillen tijdens de zwangerschap Als u in uw werk moet tillen, zijn er de volgende regels: Tijdens de zwangerschap en tot 3 maanden na de bevalling moet u handmatig tillen van gewichten zo veel mogelijk beperken. Is tillen toch nodig, dan moet het in 1 handeling te tillen gewicht minder zijn dan 10 kilo. Vanaf de 20ste week van de zwangerschap mag u niet vaker dan 10 keer per dag maximaal 5 kilo tillen. Vanaf de 30ste zwangerschapsweek mag u niet vaker dan 5 keer per dag maximaal 5 kilo tillen. Bron: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/arbeidsomstandigheden/vraag-en-antwoord/waar-moet-ik-op-letten-als-ik-zwanger-ben-en-werk
Mijn zus heeft de uitslag binnen. Haar kindje heeft inderdaad trisomie 18 en is dus niet verenigbaar met het leven. Mijn hart huilt 😢😢😢😭😭