Ovulatie en temperatuur deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Aerosleep hebben we voor het ledikant maat die mogen niet samen met een kruik. Vandaar dat ik het vroeg ivm eventuele "bed lekkages" :D maar dan doen we in t wiegje alleen het matras met een hoeslaken ;)

2. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ik heb net voor t wiegje weer een electrisch kussen besteld bij blokker. Beviel me vorige keren heel goed maar hij is inmiddels stuk. (Was toen eentje van lidl) Tis eigenlijk gewoon een matje wat het matras verwarmd als beebje er even niet inligt (dus tijdens nacht voedingen bijv) en daarna lekker terug in n warm bedje. Ik heb ook elektrische kruiken geleend gekregen van mijn zusje..maar denk dat ik die retour doe..

Deze:Inventum elektrisch kussen

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Wowie Madelie :D :D :D whoehoe! Nou laat de utro de aankomende 8 weken zijn doel maar doen. Gefeliciteerd!

Wij hebben ook zo'n aerosleep werkt prima. En de eerste twee weken ligt ze toch in reiswieg bij ons op de kamer. Ik bouw de slaapjes in haar eigen bedje op. Dus tegen de tijd dat ze echt in eigen bedje ligt in de nacht zijn kruiken niet meer nodig.

4. christine164

christine164 Actief lid

21 okt 2015
    183
    0
    0
    Gefeliciteerd Madelie!! Wat ben ik blij voor je!!

Mijn temp is nog niet erg gezakt, hopen dat hij hoog blijft, als mijn temp morgen nog hoog is doe ik morgenvroeg een testje, misschien vandaag al als ik niet kan wachten hihi

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hou je er nog rekening mee dat jouw eisprong waarschijnlijk cd 14 was ipv cd 12? Dan zit je vandaag dus 12 dpo, vooralsnog ziet het er mooi uit hoor :D

6. christine164

christine164 Actief lid

21 okt 2015
    183
    0
    0
    Ja maar dan klopt het niet met de ovulatietesten, dus dat zal niet kunnen dan denk ik?

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Wanneer had je positieve ovulatietesten? Die staan niet ingevuld bij Fertility friend die heten opk in het formulier.

8. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Whooooohhhhhh Madelie!!!!!!!!! Yay yay yay!!! Haha zo goed zo fijn zo mooo!!!

9. christine164

christine164 Actief lid

21 okt 2015
    183
    0
    0
    Oh oke dat wist ik niet, was al blij dat ik wist waar ik mn mestruatie en temp in moet vullen haha.
    De 30ste had ik posi test,dagen daarna werd het streepje stukken minder.

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Vul hem eens in, dan denk ik dat de stippellijn donker word en acht ik cd 12 inderdaad logischer.

11. christine164

christine164 Actief lid

21 okt 2015
    183
    0
    0
    Als ik positieve ovulatietest zet op de 30ste dan zegt hij de dertigste eisprong, dat kan toch niet..

12. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Wij nemen van familie ook nog een hoop spullen over, ook zo'n elektrische kruik verwarmingsgeval dus we kijken wel even of dat werkt zoals we dat hopen :p

Pff net een bericht gehad van de werkgever dat ik dinsdag en woensdag samen met 9 anderen van 8.00 tot 18.00 moet gaan helpen met de voorraad inpakken.. Als ze maar niet van mij gaan verwachten dat ik ga sjouwen. Had gisteren na het shoppen echt last van mn banden en dat was maar 4 uurtjes :D dat wordt nog wat

13. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Heb je een ondersteunende buikband Dracaena? Zoeentje die je banden ondersteunt? Die zou ik dan omdoen. Svheelt mij altijd..

14. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Nee heb ik niet, omdat ik er eerder niet echt last van had. Alleen tijdens het werken wat rugpijn. Maar het is zo raar, sommige vrouwen waar ik het mee over heb zeggen dan, hoe kan je nou banden pijn hebben je buik is niet eens zo groot...

15. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Madelie: jeeeeeej!! :)
    Duim voor een plakbeebje!

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Dracaena regels van rijksoverheid tijdens zwangerschap:

Regels voor tillen tijdens de zwangerschap
    Als u in uw werk moet tillen, zijn er de volgende regels:

Tijdens de zwangerschap en tot 3 maanden na de bevalling moet u handmatig tillen van gewichten zo veel mogelijk beperken.
    Is tillen toch nodig, dan moet het in 1 handeling te tillen gewicht minder zijn dan 10 kilo.
    Vanaf de 20ste week van de zwangerschap mag u niet vaker dan 10 keer per dag maximaal 5 kilo tillen.
    Vanaf de 30ste zwangerschapsweek mag u niet vaker dan 5 keer per dag maximaal 5 kilo tillen.

Bron: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/arbeidsomstandigheden/vraag-en-antwoord/waar-moet-ik-op-letten-als-ik-zwanger-ben-en-werk

17. christine164

christine164 Actief lid

21 okt 2015
    183
    0
    0
    Heb net een testje gedaan, zien jullie een tweede streepje? Misschien RogiJuli?
    Alvast bedankt.

Bijgevoegde bestanden:

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.961
    15.599
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie helaas niks Christine.

19. christine164

christine164 Actief lid

21 okt 2015
    183
    0
    0
    Dan test ik morgenvroeg nog eens als mijn temp nog hoog is natuurlijk. Dankje RogiJuli

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.961
    15.599
    113
    Nabij Utrecht
    Mijn zus heeft de uitslag binnen.
    Haar kindje heeft inderdaad trisomie 18 en is dus niet verenigbaar met het leven. :(

Mijn hart huilt 😢😢😢😭😭

Deel Deze Pagina