Ik heb even zitten snuffelen in mijn foto's en mijn streepje van 11 dpo was net zo. Ik testte op 9 dpo positief en 11 dpo zo'n streep. Jij testte op 10 dpo positief en 12 dpo zo'n streep. Dus prima oploop, aangezien mijn streepjes over week of 7 ter wereld komt
Geweldig Madelie!! Geweldig mooie testen !!! Ik duim dat we nu dezelfde stroom zwangeren krijgen als 8 mnd geleden toen we achter elkaar raakte. Dat betekent dat Goldfishie de volgende is die een prachttest in handen gaat houden over een week.
Madelie.. wat een mooie testen! Echt top voor 11 dpo! Vooral dat kruis. Geen twijfel over mogelijk. Denk dat ze duidelijker zijn dan mijn 11 dpo. YAY. Word dr echt heel blij van want gun t je zooooo met je spermadonor en je pech van vorige maand.. Heerlijk. Hopelijk een plakbeepje meis.. je verdient het! Wanneer vertel je het je donorstel? Wacht je nog even?
Heerlijk dat enthousiasme hier Nou jullie kunnen jullie lol op hier, heb net 3 pakjes 2v5 gekocht hahaha! Ik blijf testen tot de grote knaller Heb het de vriendin van donor al verteld dat het raak is. Ze was zo blij voor me. Ze zal het ondertussen thuis wel hebben verteld.
Over de oploop van hcg maak ik me geen zorgen. Maar rond de 7 weken ging het de eerdere keren mis. Maar ja, blijft afwachten. Voor nu ben ik blij!
Ik denk maandag. Wil over paar weken terecht kunnen voor een vroege echo om te zien of het hartje klopt.
Whaaahhhhh madelie zo mooi!!!!! Gefeliciteerd ik gun het je zo!!! Jammer van je drop Christine. Morgen de box opzetten en het laatste wasje draaien met weer gekregen spulletjes. Vluchtkoffer nog een keer nalopen. Alle klussen in huis zijn klaar... Ja. Laat de baby maar komen!
ach, wat is nesteldrang Ik ben gewoon zo klaar voor mijn kleine meisje. Ik ben zo ontzettend benieuwd naar haar! Het kan me niet snel genoeg gaan hoor!
🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉 madelie!! Maar deze x slik je utro dus gaat goedkomen!!