Weer een mooie trst Madelie! Echt niet grijs hoor. En heerlijk duidelijk! Gefeliciteerd Mamalap..hele fijne verjaardag met je dochter ! Hier ook al dagen in overdrive. Zoonlief is 6 dagen na KS jarig..en t feestje doen we vooraf en ook de traktatie op school moet natuurlijk straks klaar staan.. Pfff..ideaal is anders maar ja. Hier wakker sinds 7.45 doordat 3 kids gillend door het huis aan het rennen waren..zucht.. Rust is nu weer terug overigens..ze zitten al ontbijtend netflix te kijken hihi..
Gefeliciteerd Mamalap met je dochter!! Madelie super test!! Ik heb de cb gedaan, geeft 2-3 aan.. dat lijkt me geen goed teken met 6 weken
De cb is maar een indicatie. Ik had 2-3 nog voor de 4e week. Dat klopte dus ook niet. En heb veel verhalen gelezen waarbij de cb minder aangaf en het toch goed zat. Helaas kan alleen een echo jou vertellen of het goed zit. Wanneer heb je een echo?
Misschien een late innesteling Monique..en loop je iets minder ver? Ik zou me nog niet meteen zorgen maken. Wanneer is je 1e echo?
Als je wat minder ver bent toch en je komt rond 6wk uit dan zou dr inderdaad net een hartje te zien kunnen zijn. Spannend.
Men laatste menstruatie begon op 3 dec, eisprong op dag 19 dus dan kan ik wel zeker zijn hoever ik ben toch? Of is het ondanks het temperaturen nog steeds onzeker? De vk zegt steeds dat ik al 4 dagen verder ben en wou al eerder een echo doen, maar dat wou ik zelf niet omdat ik dus korter ben dan hun aan houden. Wat kunnen ze eigenlijk precies zien met 6 +4 weten jullie dat?
Heb ook nog maar even men laatste dipstick er tegen aan gegooit, haha testfreak he. De onderste is van net, die daar boven van een week geleden.
Bedankt meis, die van jou zijn ook prachtig! Ben zo blij voor je!! Met hoeveel weken krijg jij je 1e echo?
Gefeliciflapstaart met je dochter mamalap! 🎉 Die dipstick ziet er prima uit hoor Monique, het is nu gewoon afwachten. Yay Madelie dit ziet er goed uihuit! Vind het zo fijn voor je!
Tjonge..potje misselijk opeens... Ben kleren aan het uitzoeken..maar elke keer als ik buk word ik zeeziek grrr..Kan me dit niet herinneren van andere zwangerschappen..maar ja je vergeet zoveel details..
Mamalap! Gefeliciteerd met je dochter! Hiep hiep hoeraaa! Nog geen weeën. Net nog een uur over de hei gewaggeld met mijn honden Monique je testen lopen mooi hoor, prachtige streep toch! Hoop dat aankomende week de echo je gerust zal stellen. Madelie ook jou streep is prachtig!! Vervelend van de misselijkheid Julia. Hopelijk is het snel over.