Ovulatie en temperatuur deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama

he monique wat balen zeg :(
    dikke knuffel

2. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Hier terug van de eerste IRIS meting. Hoofdje liep een week achter, Buikje een week voor (ondervoed is ze NIET :) en beenbotje een week achter. Gemiddeld kwam het invulprogramma op 29wk en 2dg. En laat dat nou precies zijn hoever ik ben! Hier weer happy.

Overigens vind de VK dat hoofd en beentje beetje bij bouw hoort.. wij zijn ook niet lang en manlief smal hoofd. We zien wel :)

3. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama

:D heerlijk gevoel denk,, je kleintje weer even te hebben mogen bewonderen :D
    misschien haalt ze het nog in :D. maar net wat je zegt soms hoort het gewoon bij de bouw, :D

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Yeah dat klinkt gewoon netjes :D:D maar krijg je ook een geschatte gewicht door of iets? Dat lees je toch altijd overal?
    Ik over anderhalve week de 1e iris echo, zo spannend.

5. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Zucht.. vanmiddag ongesteld geworden. Lf van 9/10 dagen, baal ik best wel van.

6. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Klinkt goed! Wat fijn meid!

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.948
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    WTF is een iris meting?? :D

Julia wat super dat ze precies op het gemiddelde uitkomt als je nu bent! Echt geweldig nieuws!
    Nu ikke volgende week nog hahaha.

Monique balen van je ongi meis :( hopelijk volgende ronde raak.

Hier ben ik mega druk (sorry sorry).
    We zijn al spullen aan het overhuizen naar het nieuwe huis zodat we zometeen na de officiele overdracht binnen 1-2 dagen volledig over kunnen zijn.
    Ook hoort daar nu nog verder inpakken bij.

Verder een druk weekend op komst. S-klaas op zaterdag en verjaardag zoon op zondag (wat een timing ;)).

Maar..... nog maar 11 dagen werken en dan heb ik verlof :D

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

Monique balen meid :( :(

Rogijuli is een iris studie, waar een aantal praktijken in Nederland aan mee doen. Studie om te kijken of ze kleine kindjes eerder en makkelijker opsporen met groei echo's. Als dat zo is zal het standaard ingevoerd gaan worden.
    Hier ook druk voor sinterklaas weekend en moe enz, dus soms ook geen puf. Wel lekker dat je bijna verlof hebt :D :D

9. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Bedankt lieve meiden.

Geloven jullie er in dat als je er minder mee bezig bent eerder zwanger bent? Mijn ouders, mn opa en oma en een vriendin weten dat we bezig zijn en in plaats van "wat rot voor je" krijg ik als antwoord; je moet er ook niet zoveel mee bezig zijn. Ik weet alleen niet zo goed hoe ik dat moet doen, we willen het zo graag.

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.948
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Monique, nee ik denk niet dat als je er minder mee bezig bent dat het dan ineens lukt.
    Dan zouden er namelijk ook geen ivf/icsi baby's meer ontstaan want daarbij moet je oa dagelijks hormonen spuiten en ben je er juist enorm veel mee bezig.

Jij zit pas in ronde 6.
    Ik snap dat je graag in ronse 1 zwanger wou worden (wie wil dat nou niet ;)), maar het gros van de stellen worden binnen het jaar zwanger.
    Je hebt dus nog 6 rondes te gaan meid!

Niet te druk maken .... het lukt echt wel een keer!

11. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Nee precies dat dacht ik ook, maar als ik dat zeg krijg ik de opmerking dat er zoveel zijn die op vakantie gaan en zwanger terug komen enz.

Je hebt helemaal gelijk, het is ook nog niet zo lang. Geloof dat dat het ook niet echt is, ja tuurlijk ben ik elke keer super teleurgesteld, maar ik heb al een poosje een naar gevoel dat er iets niet goed is, heel stom ik weet het haha zal wel door mn geschiedenis komen.

Weet jij toevallig of cystes een belemmering voor zwanger worden kunnen zijn? mn moeder wees me er gister op dat er tijdens mn operatie ook aardig wat cystes zijn weg gehaald. ik was dit vergeten. dom he haha.

Ik hoop dat je gelijk hebt en ik ga me proberen niet druk te maken :D

Jij bijna verlof las ik, wat heerlijk! hoe gaat het met verhuizen?

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.948
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Geen idee of cystes een belemmering kunnen zijn.
    Ligt er aan waar de cystes zitten denk ik.
    Als jij gewoon een eisprong hebt en de cystes zitten in je eierstok dan is dat mijn inziens geen belemmering voor een zwangerschap.

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.948
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    (Voor)Verhuizen gaat prima
    Nu even een paar dagen op een lichter tempo ivm mega druk weekend op komst met andere prio's.

14. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Nee precies, ik heb geen idee waar ze toen zaten.
    Ik heb wel een geschiedenis van geen eisprong, tijdens mijn vele echo's vroeger kwam er uit dat ik sommige cyclussen geen eitje had en andere cyclus weer meerdere die soms te lang door groeiden waar ik mijn buikpijn van kreeg.
    Maar als ik kijk naar mijn tempkaartjes, gaat dat volgensmij prima en heb ik gewoon een eisprong lijkt me.

sorry als ik te veel vraag haha, heel erg bedankt voor je tijd en antwoorden.

15. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Men men wat een week. Kind over de rel van alles (verjaardag, school, sinterklaas) en wil dus niet slapen. Een van de twee pony's flink ziek. Net nu ik dat werk een beetje uit handen had durven geven. Nu weer wachten op de dierenarts. Wat ook altijd zo lekker is want ze kunnen nooit zeggen hoe laat ze komen...grrr en ik moet er natuurlijk wel een van school afhalen. Zucht.

Gisteren voor het eerst bij de Gyn geweest. Echo gehad (voor het eerst sinds de twintig weken echo) Koppie lag mooi naar beneden. Wederom een kind met enorm lange benen en Gyn deelde mening over het geslacht (en de co ook hihi). Geschat gewicht nu 2850 gram. En grote kans dat ik deze keer wel normaal kan bevallen. Ze houden het wel in de gaten als ik niet ieder uur een cm ontsluiting krijg dan grijpen ze in. Dan komt er namelijk te veel druk op het litteken van de KS en dat willen ze voorkomen. Over twee weekjes weer terug en dan de 23e en de 30e nog (als ik dan niet al bevallen ben natuurlijk :) )

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.948
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Deedee wat superspannend! En wat doet jullie uk het goehoed!!
    Ikduim dat je toch vaginaal mag/kan bevallen :D

17. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Bij mij kwam er op t printje geen geschat gewicht voor bij de geboorte..Wel t gewicht wat het kindje nu ongeveer heeft namelijk 1356gram. Buikomtrek was 26cm (30wk) Hoofdomtrek 26.4cm (28wk) en beenbotje 5.3cm (28wk). Er staat ook een grafiekje bij en daar zit ze heel netjes in het midden. Gemiddeld kwam ze dus op 29wk en 2dg.

18. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik hoop het ook. Vorige keer kwam het puur door het sterrenkijken dat het niet gelukt is. Daarom is de ontsluiting toen ook gestopt zei de Gyn. Ik duim me echt suf, wil echt zo geen keizersnede meer. Ja als het moet moet het maar liever niet dus.

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.948
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Hahaha ik wandel juist makkelijk door een ks heen. Vind het ook heerlijk dat ik er nu weer 1 krijg.
    Bevalling en ks ervaren.... nee geef mij maar een ks :D

20. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    :D Tuurlijk ga jij het he-le -maal zelf doen deedee! !

Die uk weet gewoon de weg ;) komt goed hoor alle duimpjes draaien hier voor je!

Deel Deze Pagina