Ovulatie en temperatuur deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hè crap :(:( misschien red je de 22e januari dus niet eens. Wat zei jij tegen julias? De 19e voor haar? Misschien juist voor jezelf :p

2. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Je hebt gelijk hoor.. co-sleepers zijn duur en na 4-6 weken heb je dat aspect niet meer nodig. Die van ons bakeren we allemaal en dan slapen ze inderdaad ook zo snel door. Maar wat ik wel miste is dat ik ze kan zien liggen vanuit mijn bed.. En dat kon met de rieten mand niet. Dus vandaar de variant met t plexiglas. Gewoon heerlijk om met een blik mijn meisje te kunnen zien liggen. En bij ons blijven ze wel 4-6 maand op de slaapkamer want dat vind ik een veilig idee. En omdat dit bedje een stuk groter is dan onze rieten mand denk ik dat dat prima moet lukken :)

Deze heb ik zelf gemaakt met het idee hem ooit weer te verkopen. Hij is in hoogte verstelbaar van zo'n 40-70cm. Vond ik leuk om te bedenken. De kosten waren nog onder de 100 euro alles bij elkaar. Maar dan heb je natuurlijk geen uurloon hihi. Ben dr happy mee want ik heb wel echt last met overeind komen na KS. Heb daarvoor nu ook de greep van zo'n 'papagaai' (ding wat normaal naast een ziekenhuis bed staat om je aan op te trekken) gekocht trouwens (liep ik tegenaan in de kringloop haha) die gaat in de balk aan mijn schuine dak en dan kan ik me lekker overeind trekken straks zonder mijn buik teveel te belasten.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.949
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Echo doppler goed (zelfde beeld als vorige week).
    Geen groei gemeten.

Nu krijg ik zo weer een lange ctg. Geeft deze weer een dip/afwijking dan wordt de uk gehaald .
    Is de ctg zo goed (wat de gyn verwacht) dan mag ik gewoon naar huis.

4. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    shit he spannend! hopelijk goed nieuws zometeen!

5. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Spannend meid.. In principe mogen ze met 37 weken wel komen toch? Maar die van jou is nog te klein? Waarom geen groei gemeten?
    Ik hoop dat je ctg zo helemaal in orde is!

6. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Spannend weer zeg!

7. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Rogi wat vervelend en spannend! Waarom hebben ze de groei niet gemeten? En als deze ctg niet goed is halen ze hem meteen? Gelukkig was de doppler wel goed, dat is tenminste iets!

Julia prachtig gemaakt! Wauw ik ben onder de indruk hoor!

Gisteravond ging ik op de bank zitten met een been zo half onder me en ik ging stuk van de pijn in mijn lies! Ik wil nu wel weten of het gewoon de druk van de baby is of een liesbreukje. Als ik hierover lees, herken ik geen bult of wat dan ook wat daar bij zou horen. Maar man ik wil zo graag van die pijn af! Die lies is gelukkig wel het enige waar ik last van heb. En moe moe moe. Sorry maar ik heb echt heeeeerlijk en lang geslapen. Wel 2x naar de wc geweest, maar om 12 uur pas uit mijn bed gerold :D

8. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Wow RogiJuli dat is even spannend!! poeh zeg....
    Succes vanmiddag verder meis, hopen dat je knul nog even kan blijven zitten en je weer naar huis kunt!

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.949
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    2e ctg was weer prima. Dus de arts vond geen noodzaak hem nu al te halen.
    Hij vroeg wel of wij er gerust onder waren om naar huis te gaan voor de laatste 4 dagen want als we dat niet zijn dan zou hij ook eerder gehaald gaan worden.
    Maar omdat de 2e ctg prima was, ben ik lekker weer thuis nu.

In totaal dus bijna 5 uur in het zhuis gezeten.

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Thuis nog steeds ctg neem ik aan? Dan is het toch goed.
    Wel echt aftellen nog 4 dagen.....

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.949
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Ze mogen idd komen maar idd is de onze al klein dus dan liever een paar daagjes langer binnen blijven.

Ze hebben geen groeiecho gedaan omdat die vorige week al was gedaan en ze doen hem maar 1x per 2 weken.

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.949
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Ja thuis wel gewoon de thuismonitoring die doorgaat ;)
    Maar als ik de zenuwen op mijn heupen krijg dan kan ik bellen en wordt het eerder gehaald.

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.949
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Het wordt wel een heftige week.
    Mijn zus wordt woensdag ingeleid. Vaak duurt dit 24 uur, maar het nog wel eens langer duren.
    Kans is groot dat we dus allebei op vrijdag gaan bevallen.

Zet mij ook weer aan het denken of dat ik daarom niet gewoon beter morgen onder het mes kan gaan.... pffffff moeilijk 😢😢

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

Dat zou inderdaad weleens net vrijdag kunnen worden bij je zus is wel krap aan. Lijkt mij voor zowel jou als je zus niet fijn om de geboortedatum op dezelfde datum te hebben. Bij elke verjaardag word dat dan een extra pijnlijke herinnering.
    Toch maar eens over praten met jouw dierbaren.

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.949
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Nouja .... mijn dierbaren hebben hier niet zoveel over te zeggen natuurlijk ;)
    Maar het is gewoon zo dubbel.

16. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Fijn dat die 2e ctg goed was en weer lekker thuis bent, hoe langer hoe beter toch?
    Dat lijkt me inderdaad een enorm dubbel gevoel, zo niet leuk :(

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.949
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Zit echt ff met mijn gevoel in de knoop. En dat haat ik.

Als ik nu maar wist hoe groot hij nu is, dan zou dat de overweging misschien wat makkelijker maken.
    Tja of misschien wel niet.

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Tja blijft lastig! Jij geplande ks voor de 22e en je zus ingeleid woensdag. Er is een kans dat het dan vrijdag gebeurd, maar ook een grote kans dat het donderdag komt.
    Als het vrijdag komt dan moet het misschien wel gewoon zo zijn.

19. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Lastig Rogi. Wel fijn dat de 2e ctg goed was. Slaap er een nachtje over en bespreek het eens met je zus? Misschien dat een gesprek met haar je een helderder beeld kan geven wat te doen?

20. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Rogijuli, doe wat het beste is voor jouw kindje.
    Je zus is er niet mee geholpen als jij voor minder dan dat kiest meis. Zij zal denk ik ook niets anders willen.
    Neemt niet weg dat ik snap dat je het liefst niet wil dat jullie allebei op dezelfde dag bevallen. Dikke knuffel.

Deel Deze Pagina