Rogijuli, dikke knuffel! Madelie, neeeeee het zal toch niet...wat onwijs k&@#^$<~ Voor jou ook een dikke knuffel
Madelie... nee toch maar ik blijf duimen dat het yoch goed komt hoir!! Je hebt wel sneller kans op bloedingen als je utro met je vingers inbrengt. Kans op krasjes enzo. Of heb je iets belastend gedaan vandaag waardoor er een vaatje gesprongen kan zijn.
Helaas is er restweefsel bij mijn zus achtergebleven. Over een uur zal ze nog geopereerd gaan worden... pfffff
Ik ga heel hard duimen dat het iets onschuldigs is Madelie en dat het snel stopt. Heb je ook krampen enzo?
Hè bah wat een vervelend nieuws allemaal vanavond. Rogijuli sterkte met het verlies van jullie neefje en wat ongelooflijk naar dat ze ook nog geopereerd moet worden. Madelie neeeeee hopelijk dan toch onschuldig.
Wat ruk voor je Zus Rogi. Alsof ze nog niet genoeg te voorduren heeft...... Madelie nee dat is niet hoe het moet gaan! Jij moet nu fijn zwanger te zijn en te blijven! Blijf plakken vruchtje!!!!!!!!
Heel veel sterkte voor jou, je zus, haar partner en de rest van de familie. Ben er gewoon helemaal stil van.wat heeft jullie familie veel ellende meegemaakt. Oh madelie, ik duim voor je dat dit kleintje veilig bij je blijft. Ga je zondag testen Goldfish?