Hoe gaat het met je Madelie?? En het bloedverlies? Dikke knuffel meid!! Hier wederom als sinds 4.40 wakker en de slaap niet meer kunnen pakken. :x
Het lijkt nu weer even gestopt. Maar ja, dat was met het bruinverlies ook. Heb de halve nacht opgezeten. Jij nog wel beetje kunnen slapen ondanks vroeg wakker? En je zus zover je weet de nacht een beetje door kunnen komen?
Ik blijf duimen Madelie!! Nee ik ben om 5 uur maar eruit gegaan en sindsdien hier maar te surfen Niks meer gehoord van mijn zus. Die app ik later vanochtend nog even. Op een of andere manier wil ik haar zo min mogelijk "belasten" met onze ks morgen. Heb haar dus ook niet verteld hoe laat het gaat gebeuren. Eerst eens afwachten hoe zich gaat voelen
Kan mij voorstellen dat je je wat terughoudend opstelt wat betreft verdere info over je keizersnede morgen. Jammer dat je nu niet alles in blijdschap met haar kunt delen. Het is ook bizar hoe haar bevalling en jouw keizersnede bijna samenvallen.
Ja vreselijk.... iets wat voor haar het perfecte begin had moeten zijn en voor mij het perfecte einde.... valt compleet in elkaar nu Het meeste baal ik gewoon dat ik niks voor haar kan doen. Ik kan haar alleen steunen via de tel, maar had zoveel meer willen doen. En ze woont in Nmegen, das een uur bij mij vandaan... anders had ik me wel naar haar laten brengen vandaag, maar dat is gewoon te ver nu
Dat is heel moeilijk dat je nu niet bij haar kan zijn. Bah wat een vreselijke situatie zeg. Zo ver uit elkaar terwijl jullie elkaar nu zo hard nodig hebben. Ben je in je hoofd wel bezig met de keizersnede morgen. Kan mij zo voorstellen dat het een soort van naar de achtergrond verdwijnt.
Nee daar ben ik niet volledig mee bezig. Heb mezelf wel beloofd vandaag er ff "op uit te gaan" met mijn man. Naar de stad ofzo (kort "uitje"). Ik ben dat thuiszitten na ruim 2 weken nu wel ff zat. En zoveel kwaad kan dat vast niet dit laatste dagje.
Goed om even je zinnen te verzetten. Je moet ook even opladen voor morgen. Goed dat je even de deur uitgaat met je man.
Hè meis toch vroeg wakker, dubbele gevoelens, je zus niet kunnen steunen, allemaal heel oneerlijk. Verstandig dat je vandaag gewoon maar ff de hut uitgaat, die laatste dag zal echt niet uitmaken. Dikke digitale knuffel van mij.
Ik begrijp je gevoel helemaal Rogi, het is niet niets en dan valt alles ook nog tegelijk. Dikke knuffel voor jou en je zus! Secretangel: ja, ik ga zondagochtend testen. Ik gebruik deze ronde utro en dan moet ik toch weten wanneer daarmee te stoppen. Madelie: ik hoop zo voor je dat het vals alarm is! Hier ook een onrustige nacht gehad, vaak wakker geweest en laatste uur ook niet meer in slaap gekomen. Zou het door het weer komen?
Goedemorgen meiden, Madelie, hopelijk is het nu helemaal gestopt! RoGiJuLi, vreselijk dat je nu niet bij je zus kan zijn. Hopelijk zien jullie elkaar snel. Goed van je dat je ff lekker uit gaat vandaag, ben je gespannen voor morgen? Wel een fijn idee om je kleine man morgen te zien. Ik hoop dat je een goede ks hebt met zo min mogelijk pijn. Ik heb vanmiddag men echo, was er best nog wel rustig onder, maar begin nu toch wel een beetje nerveus te worden. Gelukkig kan mijn man wel mee.
Spannend Goldfishie zondag testen, wat hoop ik dat je een positieve test hebt is je zo gegund! Hoe voel je je?
Hé monique, wat lees ik nu in je handtekening.. heb jij ook bloedverlies? Heb ik wat gemist? Hopelijk zit het gewoon goed meid. Goldfishie op naar een positieve test voor jou! Hopelijk helpt de utrogestan je mee.
Ik voel me zoals iedere ronde, voel me niet zwanger. Al weet ik niet eens hoe wel zwanger zou moeten voelen.
Dat zegt niks hoor Goldfishie. Vaak beginnen symptomen pas echt bij 6 weken zwangerschap. En sommige vrouwen krijgen nooit symptomen. Ik herkende mijn eerste zwangerschap ook geen symptomen. Pas bij de 2e x had ik zoiets van, hé dat had ik bij de eerste zwangerschap ook, eens even testen.
Heb net de verloskundige gebeld. Het kan goed een miskraam zijn. Maar eventueel ook een gesprongen adertje. Ze wil me niet voor een echo laten komen omdat daar nog niets op te zien is.
Goldfishie.... ik had ook een slechte nachtrust de 2e week van mijn lf ... toen bleek ik zwanger Ctg was weer goed vandaag! Ik ben officieel uit de thuismonitoring Ik mag vanaf 24 uur vanavond niks meer eten en morgen rond 7 uur de laatste thee drinken. Volgens de richtlijnen anethetist zou ik (omdat ik om 12.15 op programma sta) tot 7 uur ook nog mogen eten en om 10 uur laatste thee, maar volgens de verpleegkundige van net kan ik beter vanaf 24 u niks meer eten omdat de kans ook aanwezig is dat mijn ks nog eerder gedaan gaat worden dan 12.15 Dus daar hou ik me dan graag aan Nu ff aankleden en ff met manlief op pad gaan....
Ja ruim een week nu, wel alleen bruin, maar wel veel en ook steeds krampen en steken als ik bijv op sta en ga zitten. Dacht dat ik het hier vorige week wel had verteld maar kan ik ook vergeten zijn haha. Dankjewel ik hoop het ook, we weten het vanmiddag.
Las wel dat je vond dat je testen niet zoals je hoopte opliepen. Weet dat ik daar nog op heb gereageerd. Maar heb een paar dagen minder gelezen en liep toen zo achter, dus wellicht had ik dat stukje gemist hoor. Ik duim voor je!