Ovulatie en temperatuur deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Rogi: spannend, het is bijna zo ver! Morgen is ie er dan! :)
    Veel plezier met je dagje uit vandaag!

Monique: heel veel succes vanmiddag!

Madelie: je bent idd wat vroeg voor een echo. Maar hoe lang moet je nu wachten tot je wel een echo mag? Of moet je nog testen? Of heeft dat geen zin bij een eventuele mk?

2. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Bedankt lieve meiden, ik laat het jullie zsm weten!

3. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Er staat een echo gepland voor 3 februari.
    Dan ben ik 6 weken en 3 dagen. Dan kunnen ze met hun apparatuur zien of er een hartje klopt.
    Heb weer getest en die is gewoon knal. Maar ja, hcg daalt best langzaam is mijn ervaring na mijn miskraam en curretage.

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Monique spannend vanmiddag meis, succes! Hoop op goede afloop. En ja had je wel vermeld van bloedverlies.

Uh goldfishie bij mij was 2e week slecht slapen ook teken van zwangerschap. De andere kwaaltjes komen echt pas rond 6 weken, dus dat zegt niks.

5. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Goedemorgen/middag dames..

Net weer terug van 36wk controle. Alles lijkt goed en eigenlijk wilde ze niet perse een echo maken.. maar omdat ik vroeg of het kindje goed gegroeid was ging ze toch even kijken.
    Hoofdje wat klein zoals verwacht en buikje kwam bij grove meting op 41.5wk!! Ehem.. ja je bent eigenlijk al te ver om nog mooi te kunnen meten zei ze. Nu ja.. zoals ze met de hand kon voelen kwam t meisje op 3500 gram bij geboorte. Daar teken ik voor dus ik laat mijn zorgen nu verder voor wat ze zijn. Vruchtwater zag er goed uit en bloeddruk was prima.

Net proefdruk van ons geboortekaartje besteld. Blijkt mijn order nummer 13131.. hoe toevalling want tis nog 13 dagen :) En 13 is altijd mijn geluksgetal geweest hihi.. ik hou wel van die toevalligheden al ben ik absoluut niet bijgelovig hoor.

Apart dat jij je controle hebt op de dag van mijn KS Madelie. Heel dubbel. Hoop dat het voor ons beide een dag met geweldig nieuws wordt.

Monique.. jij vanmiddag echo? Hopen op een prachtig mooi hartje!

6. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Oooeh Rogi morgen deze tijd!!! Ik snap dat dubbele gevoel, maar probeer te genieten dat je morgen om deze tijd je zoontje in je armen kunt hebben! Fijne dag uit vandaag!

Gold, ik heb de hele zwangerschap zo goed als geen kwaaltjes gehad ;) Hoeft niks te beteken! Tot week 5 nog steeds op zoek naar mijn eisprong en toen bleek ik al zwanger te zijn naar ieders verbazing :D Ik hoop zo dat jij nu aan de beurt bent!

Monique succes vanmiddag! Ik duim voor een mooi kloppend hartje!

3 februari wordt een grote dag dus!

En Mamalap hoe bevalt je verlof nu? :p

Ik heb toch nog best goed geslapen. Alhoewel ik heel even dacht dat de kleine meid zich er eigenhandig en voetig zich naar buiten zou worstelen :D Vanmiddag is ook voor mij weer erg spannend. Half 3 ziekenhuis.......

7. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Fijn dat alles goed zit Julia!!! Super!

8. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Fijn dat alles goed was met de controle Julia! Is weer een hele geruststelling!

9. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Goh spannende dagen voor de meiden hier zeg!!

Monique, hoe is je echt gegaan?? Bruinverlies is niet zo angstig als helderrood toch, hopelijk alles ok!

RogiJuli, wauwwww morgen THE date!!!!! Ben je nerveus?

Madelie, wat jammer dat ze niet eerder iets kunnen zien, vraagt geduld van je kan ik me voorstellen...

Hier nog ff geduld wat t deze ronde doet...

10. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ik lees jullie verhalen aandachtig mee! Wat een spanning!

Dan iets heel anders, weet niet goed waar ik t kan vinden of vragen..
    Hoe krijg ik mijn ovulation chart van ff in mijn handtekening? Ik zoek al een tijdje, maar t lukt niet.

11. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Hoi meiden,

We zijn net terug uit het ziekenhuis. De verloskundige kon naast dik slijmvlies en iets met vocht er in niks zien op de echo en vertrouwde het niet helemaal dus heeft ons direct door gestuurd naar de gynaecoloog. Die heeft ook een echo gedaan en na heeft na heel lang zoeken iets gevonden wat leek op een dooier zakje, maar geen vruchtje. Ook heeft hij buiten de baarmoeder gekeken, aan 1 kant zag die niks en aan de andere kant ook niet maar dat kon hij niet helemaal goed zien, dus dat is ook niet uitgesloten.
    Zijn oordeel was dat hij verwacht dat het al vroeg mis is gegaan en ik binnenkort echt begin te bloeden. Maar omdat hij het niet met 100% kon zeggen en hij me onder controle wil houden omdat het er allemaal een beetje vaag uit zag moet ik over 1.5 week terug komen voor een nieuwe echo. Ben ik dan nog niet begonnen met bloeden en ziet het er nog het zelfde uit wordt het er uit gehaald.

Pfff ik wist dat het kon, maar voel me echt k..

12. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Och meis toch, wat een......nieuws :(:(
    Dat is echt een grote teleurstelling.
    Heb zo voor je zitten hopen dat je goed nieuws kon brengen :( Heel veel sterkte en een knuffel.

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hè neeeeee Monique wat kl**e. Heel veel sterkte meid.

14. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Ohnee heb je weken lang gevolgd, was zo blij voor je en dan nu dit....afschuwelijk, dikke knuffel

15. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Och meiden jullie zijn geweldig. Bedankt voor de lieve woorden.

16. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Doe rustig aan Monique. Het is hartstikke logisch dat je je nu zwaar k.. voelt.

17. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Mamalap weet dat voor je te vinden LJJ.
    k ben ook erg benieuwd Monique!

Mijn echo was weer super mooi! Hoofd op de p3, Buik op de p10, beentjes zoals altijd in het midden en gewicht op 2746 gram! Heel mooi dus! En ook ik heb nu een einddatum gekregen! volgende week vrijdag als ze er dan nog niet is word ik ingeleid! Dus volgend weekend heb ik sowieso mijn baby meisje in mijn armen!!! :D

18. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ooh Monique wat ontzettend rot voor je!!! Heh meisje wat een teleurstelling :( Sterkte.......

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.957
    15.598
    113
    Nabij Utrecht
    Monique pfffff wat balen meid!! Misschien toch een klein lichtpuntje... met 6+3 zijn de wonderen de wereld nog niet uit!! Ik ga mega hard duimen dat jullie over 1,5 week een mooie verrassing gaan krijgen!!

Julias... yeah.... uiterlijk volgende weekend je meissie in jullie armen!! Mooi gewicht ook!! Zal mij benieuwen of het enigzins klopt met wat er uit komt :):)

20. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Pff Monique..niet waar we op hoopten. Wat een rotnieuws.. Neem je tijd meid. Knuf.

Deel Deze Pagina