Ovulatie en temperatuur deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    #141 Julias, 4 dec 2015
    Laatst bewerkt: 4 dec 2015
    ...

2. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Goldfishie en Monique wat jammer van het rood :(

Rogi lekker bezig!

Ooh DeeDee en Julia wat een fijn nieuws over jullie beebies!!

Mijn beeb is gisteren ook weer goed gekeurd. Het gewicht was nog wat aan de lage kant 1660 gram, Buikje tikte net de onderste lijn aan en de rest was weer prima volgens haar eigen lijn. Ik moet nu toch weer iedere week blijven komen met iedere 2 weken de groei echo en daar tussen de doppler. Gelukkig is die steeds goed, dus daar geen spanning over. De gyn snapte de spanning en onrust die het met zich meebracht, maar wilde het ook graag opsporen als de groei stil zou staan. Dus we gaan er maar weer dapper naar toe. Nog 2 weken werken voor mij!

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.948
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Julias ook al zo'n mooi gewicht en ook nog maar 2 wkjes werken net als mij.
    Ben steeds meer benieuwd naar het gewicht van mijn ukkie :D

Bij me dochter in de klas hebben 2 kids de waterpokken. Mijn dochter heeft ze nog niet gehad dus ik hoop echt dat ze ze nu gaat krijgen (ruim voor de baby geboren is).
    Net zat ze al te klagen over buikpijn, haar keel brandde en dat ze moest spugen.
    Ook is ze sinds vandaag weer verkouden.
    Dus hopelijk breekt het na dit weekend bij haar door zodat ze waterpok vrij is als de baby komt.

Wel lullig dat het nu net dit weekend is met vandaag pakjesavond en morgen de verjaardag van haar broer.

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Goedemorgen dames.

Monique ik ben het eens met Rogijuli een zwangerschap zit niet tussen de oren maar tussen de benen hoor. :p anders zouden wij ook niet zwanger zijn geworden met de mmm want dan ben je er heel erg mee bezig omdat je daarin geleefd word.

Ahh top julia nu 1300 gram dat is gewoon mooi inderdaad :D

Deedeebowtie fijn dat de kleine in de buik het goed doet! Ik duim metje mee voor natuurlijke bevalling.

Fijn dat het verhuizen voorspoedig gaat Rogijuli, nu eerst sint weekend en verjaardag voor jullie. Even wat anders.

Julias in ieder geval fijn dat ze erboven op blijven zitten. Wel jammer en stressvol dat het nodig is :(

Hier werk ik sinds woensdag tot 15.00 uur ipv 18.00, mijn manager zei letterlijk bepaal jij het zelf maar want jij bent iemand die ik af moet remmen ipv op duwen. Ik zei tegen hem tja lief maar heb ik niks aan natuurlijk. Mijn HR afdeling zei hetzelfde. Dus in theorie tot 15.00 uur is eigenlijk al beide keren tot 15.45 uur geworden omdat het net druk was. Kijken wat het vanmiddag word.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.948
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Goed op jezelf passen hoor Mamalap ;);) dan maar jezelf afremmen :D

6. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Heerlijk aftellen nu he Rogi! Hopen inderdaad dat je dochter niet ziek is voor de baby komt! En alvast gefeliciteerd met je zoon!

Mamalap goed dat je voor jezelf aan het zorgen bent op je werk!

We zijn nu echt bezig de laatste spullen in te slaan. En net geboortekaartje proefdruk besteld :D

7. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Volgens mij hoort het gewoon bij jou babe hoor.
    Ieder kindje heeft iets andere verhoudingen.

8. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Balen :(
    Maar positief weer een nieuwe ronde :)

9. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Leuk dat je het geslacht nu weet. Ga je het stil houden tot de geboorte? Ik zou dat geloof ik niet kunnen :D

10. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Wat gaat de tijd toch snel RoGiJuLi! Bijna verlof, jeetje.
    Hopelijk is je huis snel op orde zodat je echt tot rust kunt komen!

11. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Een geplande keizersnede lijkt mij niet erg. Maar een spoed keizersnede lijkt mij vreselijk.
    Nog nooit bevallen op wat voor manier dan ook, maar geloof dat ik toch het liefst normaal zou bevallen.
    Met wat pijnstilling uiteraard :D :D

12. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Misschien wordt het tijd om echt een tijdstip te prikken en druk of niet druk, einde werktijd voor jou Mamalap.
    Denk goed om jezelf. Werk is nooit af, maar gek genoeg draait alles ook door als iemand volledig uitvalt.

13. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Fijn dat alles goed was en ze je toch goed opvolgen.
    Misschien juist goed om de spanning los te kunnen laten. Als de groei wat achterblijft zijn ze er snel bij.

14. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ja zeker Madelie! Hoe is het met jou?
    Beebje is zooooo druk vandaag! De hele dag doet ze al dansjes in mijn buik!

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

Rogijuli gefeliciteerd met de verjaardag van jullie zoon :D

Madelie jij gaat weer richting eisprong. Had je even rust genomen meid?

Nou pakjesavond zit er weer op. Mijn dochter vond het allemaal spannend en erg leuk.

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.948
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Tnx Mamalap!!

Julias, wat leuk dat ze zo druk was. Hier is uk in de weekenden altijd wat rustiger (altijd te druk in mijn hoofd dus daarom is hij ook wat rustiger denk ik). :D

Ook hier pakjesavond eindelijk voorbij. Nu vandaag nog en dan is de meeste spanning voor de kids alweer voorbij gelukkig.

17. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Goedemorgen dames,

Hoe is het hier?
    Sint viering achter de rug.. bij toe voel me niet op en top.. ben banh dat het griepje mij gevonden heeft 😞

18. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik heb een spoedkeizersnede gehad en dat kan ik niemand aanraden idd.

Enne wij wisten het geslacht al hoor. Was gewoon een bevestiging. Ze vroeg of wij het wisten anders zou ze even het beeld wegdraaien. En toen moest de Co natuurlijk ook nog even raden, maar die had het ook goed.

19. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik ben trouwens mijn stem kwijt...blegh. Had vanmorgen enorme keelpijn, maar paracetamol werkt vooralsnog gelukkig.

20. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Oeps had ik over een verjaardag heen gelezen?
    RoGiJuLi gefeliciteerd met zoontje!

En kijk nog wel dagelijks even op het forum. Maar hier worden tegenwoordig vaak zulke lappen tekst geschreven dat ik daar niet altijd de puf voor heb :D
    Denk dat mijn hoofd wat vol zit hahaha.

Deel Deze Pagina