Helemaal niets. Behalve paar drupjes bruin/grijs wat duidelijk oud was. En dan nog vermengt met de utrogestan.
Ik durf er niet vanuit te gaan. Bij mijn eerste miskraam had ik ook weinig bloedverlies en geen krampen. Vreselijk nu alleen om nog tot 3 februari te moeten wachten.
Water: ik zie helaas niets op je testen... Madelie: das idd nog behoorlijk lang wachten in onzekerheid. Ik blijf ook voor je duimen dat het toch vals alarm is.
Bedankt meiden, ik ben een beetje van de schrik bekomen. Mn man heeft een lekkere reep chocola voor me opgehaald die ben ik nu onder mn dekentje aan het op eten. Ik hoop met heel mn hart dat je gelijk hebt RoGiJuLi, maar ondanks dat de gyn zei dat het niet 100% zeker was zag ik aan zn gezicht dat hij het eigenlijk wel zeker weet. Na de afspraak pakte die ook mn beide handen en sprak me toe en gaf mn man een schouderklopje. Ondanks dat ik dacht dat ik heel rustig leek zag die dus wel dat ik was geschrokken. Wat wel grappig was toen hij mn gegevens moest noteren. Ik ben echt een pietje precies en had een map met kopies met papieren bij me van mn vorige bevalling etc. Toen hij van alles vroeg en ik overal antwoord op had (map nog in de tas) vroeg die met een glimlach hoeveel ml bloed ik had verloren en precies het antwoord gaf moesten we alle drie even lachen, dat was wel even fijn.
Water ik zie je fototjes niet meer helaas RoGiJuLi ik zeg 2250 Madelie, man wat hoop ik dat het bloed nu weg blijft en je 3 febr een prachtige echo hebt!!
Oh ja ik zie het! Zal ff kijken of ik nog een foto kan uploaden.. Wil je in ieder geval veel sterkte wensen en ik duim voor je dat alles goed komt! Alle andere dames dank jullie wel voor het mee kijken
Monique, mijn ervaring is dat ik voelde dat het mis zat. Iedereen wuifde het weg incl het ziekenhuis . Maar ik had het helaas toch gelijk. Toch duim ik voor je Dikke knuf!!
Oh Monique wat onwijs kut! Ik blijf voor een wondertje duimen voor je. Water ik zie niks op je foto, wel een mooie ring zeg! Roguli nog ongeveer 12 uurtjes (of misschien zelfs wel korter) en dan zie je je mannetje. Wat een dubbele gevoelens, maar ik hoop dat je er toch van kunt gaan genieten. En voor zijn gewicht ga ik voor 2016 ; ) Al hoop ik natuurlijk dat hij zwaarder is.
Zoooo eindelijk wat langer kunnen slapen. Wel vroeg wakker maar nu kan ik tenminste nog een uurtje thee drinken Nog 6 uurtjes!!! Yikes!!!
Rogijuli, heel veel succes vandaag! Geniet van de wetenschap dat je dalijk je prachtige kind in je armen mag sluiten. Hoop dat alles voorspoedig verloopt. Zal aan je denken.
Tnx meiden. Over een half uurtje de auto ff ijsvrij krabben en op naar het zhuis. Dan eerst nog ff bloedprikken voor de pre-operatief waardes en om 9.15 me melden op de kraamafdeling!! Nu duimen dat ik lekker snel aan de beurt ben Zodra ik weer op zaal lig en gesetteld ben zal ik hier een berichtje plaatsen.
Wij wachten de update in spanning af! Ik tegen mijn dochter wil je vandaag naar kinderdagverblijf of thuis blijven bij mama? Haha mooi dat ze gewoon naar kinderdagverblijf wilt. Snap ik wel spelen met andere kinderen. Ach contract voor 52 weken en ze gaat alleen op vrijdag dus daar gaan we maar mee door tijdens mijn verlof. Ik geloof ook dat het goed is voor haar ontwikkeling
Rogiiii spannend vandaag!!!! Eindelijk straks je zoontje in je armen! Madelie fijn dat het bruin/bloeden gestopt is. Ik blijf duimen!
Rogijuli..ik wens je een hele mooie bijzondere dag toe! En voor je zoontje..'happy birthday'! Ben heel benieuwd naar t mannetje.