Spannend goldfishie! 2 dagen nog dan testen toch? Dat is dan voor het eerst in hele lange tijd.... zal jij Rogijuli af gaan lossen op het zwangerbankje?
Ik ga zondagochtend een testje doen op 12 dpo en dan dinsdagochtend op 14 dpo. Waarschijnlijk geen tweede streepje voor mij en dan kan ik op dinsdag stoppen met de utro. Heb ik ieder geval weer iets geprobeerd. Hopelijk krijgen we met de ivf/icsi antwoorden. Ik zal trouwens straks kijken of ik nog een testje heb liggen, anders morgen even gaan winkelen. Verkopen ze nog zwtesten bij de action?
Zometeen is het zo ver RoGiJuLi, wat een fijne gedachte! Ik heb redelijk geslapen Madelie en jij? Bloeden nog gestopt?
Succes rogijuli! en ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat Oh Monique, wat verschrikkelijk rot. Hopelijk is het een laat bloeiertje. Ik duim nog voor je. Gisteren weer controle gehad. Buik 5 cm gegroeid in 3 weekjes en ben nu in totaal 10 kg aangekomen. De vk verwacht niet dat frummel een 9 ponder word gelukkig. Met 34 weken nog een liggingsecho en dan schiet t ook aardig op..
MOOOOI!! Neem maar afscheid van je belly en verwelkom je kleine babyknul. Heel veel succes Rogijuli!!!!
Mooooooooi Rogi!!! Nog eventjes en dan komt daar je mooie zoon uit!! Nog 2 daagjes tot testdag Gold!! Whoopwhoop!
Joehoe..met de post net mijn incheck tijd gekregen. 3 februari 07.30 melden.. Dat betekent geloof ik dat ik de eerste op de lijst ben YAY!!
Hier is hij dan onze zoon R.iley. Geboren om 12:21 uur. Hij weegt 2170 gram en is 42 cm en doet het perfect!! Bekijk bijlage 489003