Rogijuli, gefeliciteerd met R.iley! Wat een schatje. Fijn dat hij het zo goed doet!! En is nog best snel gegaan toch?
Van harte gefeliciteerd met jullie kleine mannetje! Geniet ervan meid ! Heel veel knuffels van mij. --------------------------------------- Sorry dat ik niet actief meedoe, maar ik lees zo nu en dan wel mee. Ik heb even wat tijd voor mijzelf nodig
Zo Goedemorgen! Hoe is het Rogijuli met jullie? De nacht goed doorgekomen? Doet R. Het goed? En jij, beetje door de ks heen gekomen?
Goedemorgen meiden, Sinds gisteravond verlies ik waterig bloed, het is alleen niet rood, maar donker bruin/bijna zwart. Heb dat geloof ik nog nooit gehad. Kennen jullie dit?
Zo begon bij mij mijn eerste miskraam. Ik had heel donker verlies, ook bijna zwart, wat een paar dagen later overging in helder rood en in hoeveelheid iets toenam. Maar heb verder geen krampen gehad. Hoe voel je je?
Ja opzich wel oke, ook geen krampen ofzo. Ik hoop dat het nu snel voorbij is en we weer verder kunnen. Hoe lang duurde het bij jou toen? Hoe is het met jou? Het moet bij jou gewoon goed gaat nu, je moet het stokje van me over blijven nemen!